اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

إلغاء مباراة المصرى والزمالك ببورسعيد

تيتو

Recommended Posts

بالأمس كانت مباراة النادى المصرى مع نادى الزمالك ببورسعيد وتقدم الزمالك بهدف للاعبه شريف اشرف فى بداية اللقاء وفى الدقيقة 81 اوقف الحكم الدولى احمد عودة اللقاء بسبب الهتافات المعادية من الجمهور بسبب عدم احتسابة ضربة جزاء للمصرى وأمهل عودة مسؤولي المصري بعض الوقت لتهدئة الجماهير ولكنه قرر في النهاية إلغاء المباراة بسبب استمرار الهتافات.

وقال متولي إن اللعبة التي ثار بشأنها الجدل ركلة جزاء صحيحة "بشهادة رئيس نادي الزمالك ممدوح عباس الذي كان جالسا بجواري، ولاعبين من نادي الزمالك (عمرو زكي وكريم ذكري) كانا جالسين أمامي".

وقال متولي في تصريح لقناة "مودرن سبورت" عقب اللقاء إنه على ثقة في مجلس إدارة اتحاد الكرة وأنه يطالب بعودة الحق لنادي المصري.

وأضاف "أطالب بيتي الأول وهو اتحاد الكرة بإنصافنا، وإذا لم يفعل فسألجأ إلى بيتي الثاني وهو الفيفا".

ومن المنتظر أن تصدر لجنة المسابقات قرارا باحتساب الزمالك فائزا بالمباراة بهدفين نظيفين، وفقا للوائح.

رابط هذا التعليق

يارب يلغوا الكوره كلها kis)- زى ماقولت لصديقى اللى ألغى ميعاد خروجنا عشان الماتش احسن dct::

بصراحة محبش الكوره بس حبيت اهدى اعصابك ياكبتن تيتو :wub:

تحياتى للاتحاد الدولى لكرة القدم

اخوك عمرو (ياريت تبقي تقولهم يغيرو مواعيد الماتشات يكون بدرى شويه عشان اعرف اخرج مش بعد الدوام يبدأ الماتشات اخرج انا ازاى يعنى :roseop: صفر ياحكم صفر ياحكم

الدنيا يومان

يوم لك ويوم علبك

فافعل ماشئت

لكن تذكر

كما تدين تدان

رابط هذا التعليق

و الله يا تيتو....انا شفت اللعبة امبارح....مشكوك فيها حقيقي....مش باينة أوي...

للوهلة الاولي تبان ضربة جزاء....لكن لو ركزت تلاقي مهاجم المصري هو اللي معلاقل نفسه في رجل عمرو الصفتي ده في رأيي...لكن الجمهور البورسعيدي يستحق اللي حصل فيه....و أنا مع احمد عودة في الغاءه للمبارة نتيجة السباب الجماهيري..

و طبعا الماتش لو هيعاد مرة تانية....اخواننا الزماكاوية هيصابوا بذبحة صدرية... :roseop:

تحياتي...

الطيار المصري

معين الدمع لن يبقى معينا .... فمن اي المصائب تدمعينا

زمان هون الاحرار منا .... فديتِ وحكم الانذال فينا

ملأنا البر من قتلى كرام .... على غير الاهانةِ صابرينا

كأنهمُ اتوا سوق المنايا .... فصاروا ينظرونَ وينتقونا

لو ان الدهر يعرفُ حقَ قومٍ .... لقبل منهم اليدَ والجبينا

عرفنا الدهرَ في حاليهِ .... حتى تعودناهُ ما شدا ولينا

فما رد الرثاء لنا قتيلا .... ولا فك الرجاء لنا سجينا

سنبحث عن شهيد في قماطٍ .... نبايعه امير المؤمنينا

ونحمله على هام الرزايا .... لدهرٍ نشتهيهِ ويشتهينا

فأن الحق مشتاق الى ان .... يرى بعض الجبابر ساجدينا

رابط هذا التعليق

يارب يلغوا الكوره كلها kis)- زى ماقولت لصديقى اللى ألغى ميعاد خروجنا عشان الماتش احسن dct::

بصراحة محبش الكوره بس حبيت اهدى اعصابك ياكبتن تيتو :wub:

تحياتى للاتحاد الدولى لكرة القدم

اخوك عمرو (ياريت تبقي تقولهم يغيرو مواعيد الماتشات يكون بدرى شويه عشان اعرف اخرج مش بعد الدوام يبدأ الماتشات اخرج انا ازاى يعنى :roseop: صفر ياحكم صفر ياحكم

اصل الماتشات كتير اوى هتعمل ايه

رابط هذا التعليق

و الله يا تيتو....انا شفت اللعبة امبارح....مشكوك فيها حقيقي....مش باينة أوي...

للوهلة الاولي تبان ضربة جزاء....لكن لو ركزت تلاقي مهاجم المصري هو اللي معلاقل نفسه في رجل عمرو الصفتي ده في رأيي...لكن الجمهور البورسعيدي يستحق اللي حصل فيه....و أنا مع احمد عودة في الغاءه للمبارة نتيجة السباب الجماهيري..

و طبعا الماتش لو هيعاد مرة تانية....اخواننا الزماكاوية هيصابوا بذبحة صدرية... :roseop:

تحياتي...

الطيار المصري

ايوه شكلها انه وقع نفسه وانا معاك ومع الحكم

لازم الجمهور يتريى شوية

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...