اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 5
      سؤال جدي خطر علي بالي لا جدي الله يرحمه ماسألنيش علي حاجه ... يعني تقدر تقول جدي يعني فيه شوية هزار صغيرين اه كنت هنسي السؤال اصله سؤال رقمي رخم لو فكرت تجاوبه اجابة دقيقه ممكن تعد علي ايدك او تحك فروة رأسك السؤال هو متي حل السلام العالم ؟؟!! بمعني هل مرت اي فترة زمنيه علي كوكب الارض بدون ان تكون هناك حرب ما دائرة في مكان ما علي سطح الأرض ؟ هل صمم هذا الكوكب ومعه خاصية الشر المقيم كنظام تشغيل اذا لأجعل سؤالي اكثر تفاؤلا ... هل هناك جيل ما لأمة ما علي وجه هذا الكوكب لم تصبه روح
    • 3
      السلام عليكم انا مهندس شغال فى مجموعه سعد بالخبر بقالى سنتين ونص تقريبا وواخد سكن عزاب بمدينه الخبر مشاركه ومطلوب شخص تالت على شارع البيبسى اكيد معروفه المنطقه دى .بصراحه الشقه لقطه ومش عايز اسيبها بس للاسف التالت معانا مشى وهتبقا غاليه على اتنين بس.لو حد عايز سكن شير راقى ونضيف ورخيص ياريت تكلمنى للتفاصيل برجاء مراسلتي ع الخاص الشقه عباره عن تلات غرف وصاله ومطبخ وحمام انا شاكر ليكم جداااا والدال على الخير كفاعله نصيب الفرد فى السنه 7500 ريال والدفع كل ست شهور يعنى 620 ريال فى الشه
    • 54
      يوم 15 ابريل هيهل علينا بكرة وهيبقى عيد ميلاد اتنين هنا فى المنتدى من اجمل الناس وغاليين علينا هما ماما سلوى والاستاذ محمد (Mohammed) كل سنة وانتوا طيبين وبخير ويارب دايما فرحانين بولادكم واحفادكم وكل حبايبكم
    • 21
      بينما كتابة الpetition باللغة الأنجليزية كان مطروحآ للنقاش بين عدد لا بأس به بين من يتقنون تلك اللغة .... لكن كتابتها بالأيطالية بهدف مخاطبة الرأي العام الإيطالي من خلال صحفه لنصل في النهاية الي مراكز صنع القرار في ايطاليا .. أتخيل ان يكون محصورآ في عدد أقل نظرآ لعدم تداول تلك اللغة في مصر بصورة مماثلة للأنجليزية أو الفرنسية ... مبدئيآ كان إختيار نص الرسالة نفسها و الذي ظل في النهاية نفس النص الأنجليزي مع بعض التحوير به ليلائم الواقع الأيطالي ... و جاءت نتيجة المحاولة هكذا ... و ها أنا أطرحها
    • 34
      هل صحيح معنى ان الدنيا دوارة انه لازم أمم تعلى و أمم تنزل للحضيض؟؟ ليه الناس بتفتكر انه لازم ناس تنزل تحت عشان غيرها يطلع فوق؟؟؟!!! يعني لما اقول لواحدة من بناتي برافو عليكي الاقي التانية تقوللي و انا مش برافو؟؟؟:sad: باستغرب و أقول لهم يعني الدنيا ما تسعش اتنين شطار؟؟؟!!! المسالة عندي لها مقاييس تانية خالص يعني ممكن الدنيا تسع الكل عادي معيار الصعود و النزول يحكمه العمل و الاجتهاد (الأخذ بالأسباب) يعني حتى نلاقي الناس نفسهم الغرب و خصوصا أمريكا تنذل و تتدمر و احنا يتم لنا التمكين س
  • أضف...