اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الشقراوات مهددات بالانقراض - يا ساتر يارب .. حنعيش ازاى

freefreer

Recommended Posts

[b:post_uid0]أنا كنت عايز أقفل الباب .. ولكن من ساعة ما شفت الهنا إلا عايش فيه الحاج متولي .. وأنا عقلي رايح جاي .. وما كذبش عليك .. واحدة شقراء في الوقت الحالي ممكن تعمل معايا التغيير إلا بحلم به .. دعواتك معنا ..

[/b:post_uid0]

و الله من سمعك يا راجل....بس أنا عايز أسألك ...من أمتي ماليزيا فيها شقراوات ...ولا دة مجرد أمنيه....علي العموم انا مصدقك يا راجل بدون حلفان أناشفتهم هنا في أمريكا في التليفزيون الهندي ....بيشربوا تمر هندي ....

علي فكره يا تري الكيلو التمر هندي بكام في ماليزيا....كتر ألف خيرك انا مش عايزـ....هو بس معرفه الشئ و لا الجهل بيه

Egypt is my home , USA is my life.

رابط هذا التعليق

طبعا الشقراوات مهددات بالانقراض....

بس لو كانو اكلهم  فى عمر الشحرورة.......  :devil:

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

على فكرة

شفت فى الهند جالية شقراء أصلهم من شمال ايران وتركيا

ويطلق عليهم فارْسى .. نزحوا قديما وأقاموا بها

ويمكن ماليزيا فيها شوية

الله أعلم

مصر أكبر من نظام الحكم الفردى الديكتاتورى الإستبدادى

الذى فرضه علينا عسكر حركة يوليو فى الخمسينات

وصار نظاما لحكم مصر

برنامج الرئيس الإنتخابى لإسكان فقراء الشباب ..

سرقه مسؤولون وزارة الإسكان مع المقاولين ..!

رابط هذا التعليق

هل تقصدون الشقراوات بحق و حقيق؟ أم شقراوات الزجاجة؟؟؟

:notify:  :notify:  :notify:

بسم الله الرحمن الرحيم .. إن المنافقين فى الدرك الأسفل من النار ولن تجد لهم نصيرا .. صدق الله العظيم ( النساء – 145 )
رابط هذا التعليق

صباح الفل

شغلتونا يومين بموضوع الشقراوات

طيب ما ينقرضوا ايه المشكله؟؟؟؟هو مش الخبر بيقول

انهم هينقرضوا بعد 200 سنه؟؟؟؟

ولا في حد منكم ولا مؤاخذه عنده امل يعيش 200سنه كمان؟؟؟؟

ربنا يديكو طول العمر جميعا

:blush:  :blush:  :blush:  :)  :)  :angry:  :angry:

وليس بعامر بنيان قوم***اذا اخلاقهم كانت خرابا

رابط هذا التعليق

و الله من سمعك يا راجل....بس أنا عايز أسألك ...من أمتي ماليزيا فيها شقراوات ...ولا دة مجرد أمنيه....علي العموم انا مصدقك يا راجل بدون حلفان أناشفتهم هنا في أمريكا في التليفزيون الهندي ....بيشربوا تمر هندي ....

علي فكره يا تري الكيلو التمر هندي بكام في ماليزيا....كتر ألف خيرك انا مش عايزـ....هو بس معرفه الشئ و لا الجهل بيه

[b:post_uid0]ماليزيا فيها من كل فيلم أغنية .. أبناء البلد الأصليين تشوفهم رايحيين تعتقد أنهم جايين .. أما المخلط .. فكل الالأوان وكل أصناف البشر .. أوربي على أفريقي على آسيوي ..

المهم  بالنسبة لمصدر الشقروات في ماليزيا هم إما بنات البرتغاليين والذين هم مواطنون ماليزيين أيضا .. أم السائحات وغالبا من أستراليا ونيوزلاند .. فماليزيا عددها قرابة 23 مليون ويزورها سنويا قرابة 12 مليون سائح .. و العيد من نساء أستراليا ونيوزلاند عايشين على المعونة الإجتماعية وبدل ما يصرفونها في بلدهم يأتون عندنا ويقيمون في ماليزيا لأنها أرخص ..  ونفس الأمر للعديد من الأوربيات  ..

يعني الحمد الله المصادر منوعة ..

فعلا كلامك سليم يا أخ رجب .. عندنا جالية كبيرة من أصول فارسية وتركية .. وكان رئيس الوزراء السابق  من أصل تركي  وأبنه اليوم يشغل منصب وزير الدفاع وأبوه سماه محمد نجيب  لأنه ولد في نفس تاريخ الثورة المصرية في عام 1952

خلاصة الكلام .. أنا فكرت  وعقلتها . وأكتشفت أن إبتسامة  وحضن وبوسة من مولاتي الست مريم .. أجدع ألف مرة من مائة شقراء .. خليهم ينقرضوا .. مالهمش لازمة

بالمناسبة .. مريم دي بنتي

[/b:post_uid0]

رابط هذا التعليق

:blush:  :blush: لا مؤاخذه يا جماعه اصل انا عندى سؤال ....

هو...

هو.... يعنى ايه شقراوات ؟؟؟؟؟

يعنى قصدى .. دى حاجه بتتاكل والا كائن حى ...

له علاقه يعنى بالامن الغذائى ؟؟؟

والا دول  .. يعنى .. قصدى اقول ...

هما يعنى ليهم علاقه بالله ام احفظنا يا رب ... يعنى ليهم علاقه ...

بالستات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :blush:

إن ربا كفاك بالأمس ما كان.... يكفيك فى الغد ما سوف يكون

رابط هذا التعليق

مش

ممكن نجيب واحدة زنجية نيجرو

ونديها بودرة تفتيح

مصر أكبر من نظام الحكم الفردى الديكتاتورى الإستبدادى

الذى فرضه علينا عسكر حركة يوليو فى الخمسينات

وصار نظاما لحكم مصر

برنامج الرئيس الإنتخابى لإسكان فقراء الشباب ..

سرقه مسؤولون وزارة الإسكان مع المقاولين ..!

رابط هذا التعليق

مش  

ممكن نجيب واحدة زنجية نيجرو

ونديها بودرة تفتيح

[b:post_uid0]مممممممممم .. لا أظن .. [/b:post_uid0]

بسم الله الرحمن الرحيم .. إن المنافقين فى الدرك الأسفل من النار ولن تجد لهم نصيرا .. صدق الله العظيم ( النساء – 145 )
رابط هذا التعليق

:D  :D لا مؤاخذه يا جماعه اصل انا عندى سؤال ....

هو...

هو.... يعنى ايه شقراوات ؟؟؟؟؟

يعنى قصدى .. دى حاجه بتتاكل والا كائن حى ...

له علاقه يعنى بالامن الغذائى ؟؟؟

والا دول  .. يعنى .. قصدى اقول ...

هما يعنى ليهم علاقه بالله ام احفظنا يا رب ... يعنى ليهم علاقه ...

بالستات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D

ده مرض معدي ....ربنا يكفيك شره

Egypt is my home , USA is my life.

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 7
      السلام عليكم ياريت حد يفيدنى ويعرفنى اذا كان ورقى دخل القنصليه ولا لسه لانى اللى اعرفه ان الورق اما يدخل بيفضل 3 ايام بس لكن هو اتأخر وانا حجزت تذكره الطيران على اساس انه هيخلص بسرعه بس خايفه اكون اتسرعت ممكن حد يقولى الموقع ادخل عليه ازاى
    • 2
      بكره ان شاء المولى عز وجل ماتس الاهلى والزمالك واذا فجأة الاقى واحد حبيبى من زمان يتصل بى ويقولى لابد ان تأتى لكى تتفرج على الماتش معانا قولت له تمام بس انت عارف انى زملكاوى ومش شاهر زملكاويتى ومش بشهرها بس الا فى حالة ماتشات الاهلى والزمالك لانى عادة بتفرج عليها لوحدى فى البيت علشان انفعل زى ما انا عاوز قلى نوووووووووووووووووووو انت هتيجى تحضر الماتش لكن مش هتشجع الزمالك ولا هتنفعل هتقعد تقول الله لعبه حلوه الله لعبه جميله وبس لكن مافيش انفعال قولته لا ياعم دى كده فرده وانا م
    • 5
      رجاء اللى يعرف بس وعنده خبرة يقولى انا بجد محتاج انفذ الفكرة دى  لما فكرت فيها قولت نعملها زى جمعية تعاونية ولما روحت سألت لقيت ماينفعش لان ليها نظام تانى  المهم انى عندى فكرة بسيطة وهى زى الجمعية العادية ان كل مشترك يدفع مثلا ١٠٠ شهريا وبعد سنة ياخد ١٠٠ الف جنيه بس طبعا يفضل يدفع الاشتراك الشهرى لفترة طويلة ..  مع العلم انى عايز اجمع مليون مشترك  الفكرة دى تتنفذ ازاى والمسمى ايه هل شركة توظيف اموال ولا ايه مش عارف  الفكرة هتساعد ناس كتير زى الجمعية الصغيرة العادية بس دى
    • 0
      متطلبات الحصول على تأشيرة السياحة الى كندا كشف حساب بنكى يجب على طالب الفيزا الكندية أن يثبت للقنصل أنه يستطيع تحمل نفقات الإقامة والإنتقال والسفر طيلة مدة الرحلة داخل كندا. كشف حساب بنكي لايقل عن 5500 دولار الى 6000 دولار . إذا كان المسافر عنده شخص سيستقبله في كندا فيجب أن يثبت في حسابه البنكي تواجد 3500 الى 4000 دولار . إثبات حجز تذكرة الطيران للذهاب والإياب . إثبات حجز الفندق .( إذا كان مدعوا من طرف أحد معارفك فإنك ستعفى من حجز الفندق ) تقديم خطة السفر
    • 5
      السلام عليكم دخلت المملكة من شهر تقريبا ومحصلش نصيب مع الشركة وعايز أخرج نهائى ايه الاجراءات؟ وهل لازم الكفيل هو اللى يعمللى الخروج النهائى؟
  • أضف...