اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

سبوع النونو

spiderloser

Recommended Posts

أحد أصدقائي بدلا من أن يوزع في السبوع الهدايا الصغيرة التي تكون في وسط الحلوى، قام بتوزيع شرائط دينية تتحدث عن تربية الأطفال، وقال إنه يهب ثوابها لابنه ليبدأ حياته بالكثير من الحسنات.

الفكرة جميلة جدا، وخاصة إن معظمنا بيرمي الهدايا اللي بتيجي مع السبوع ولكن طبعا بعد أكل الحلوى الموجودة داخلها :sad:

وسبوع سعيد لكل مولود جديد

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      المكان : نفس المكان السري بتاع كل مرة اللي بيجتمع فيه المشرفين الأشاوس ... إضاء خافتة ... صمت مطبق إلا من صوت وأوأة الولا " سيدهم " إبن عبير .... انا اللي إخترت له إسم سيدهم ده بعد عذاب وبحث في معاجم ومعاني الأسماء .... ( حتى لو عبير بتدعي عليه لحد دلوقت .) لكن طالما أنا مقتنع بفكرة الأسم ومعناه .. يبقى خلاص ما يهمنيش من حاجه أبداً وفي عز السكون والوأوأة .. يدخل الأدفيزر إلى قاعة الإجتماعات بخطوات هادئة واثقة .. مرتدياً بدلتة السوداء الداكنة .. ومرتدياً نظارتة السوداء الداكنة برضوا .. مش ع
    • 73
      نونو جديد نونو جديد عندنا نونو جديد نونو جديد و الكل سعيد كأن اليوم دا عيد الحمد لله و الشكر لله اختي قامت بالسلامة النهاردة و ربنا رزقنا بنونو جديد ربنا يبارك فيها و ينبتها نباتا حسنا و يقر بيها عين مامتها و باباها و خالتها طبعا و الان و في ظل هاذوها الحدث الجلل باباها عامل ستيتس على الفيس بيطلب من اهل الخير و البر مشاركته في اختيار اسم النونو يا ريت تساعدوه و تاخدوا الثواب و احنا في العشر الاواخر كده و لو سمحتم انجازات بقى ما احناش فاضيين
    • 117
      سااااااااااا الخير عليكم مسابقة النهاردة خفيفة لطيفة هاحطلكم صورة بيبي صغنن ولد او بنت و عليكم تكتشفوا هو مين يالا نبدأ اول بيبي معانا هو المجنون دااااااااااااا ها حد عرفه؟
    • 0
      كنت اتحاور انا واخ سورى منذ ثلا ثين سنة ,و خلال الحوار قال لى عبارة اخذت افكر فيها كثيرا الا وهى " انتم يامصريين اما فراعنه واما عبيد ولا وسط " اخذت افكر فى العبارة وحقيقتها فوجدت انها حقيقة لحد كبير انظر مثلا اسطى نجار او سمكرى اوبقال يقول لصبيه ( يسمونه بلية ) بكسر البأ وسكون اللام وفتح الياء يقول له : انا رايح مشوار وحاتأخر خلى بالك بعد ان يمشى الاسطى تجد بلية هذا تقمص شخصية الاسطى (فرعون بالنسبة له ) وتتغير ردوده للعملاء ويجلس على كرسيه ويرد على التليفون بصيغة الفرعون انظر مثلا الى ست ا
  • أضف...