اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

صور بلدك

ahmed_tito91

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع كما اعلن فى عنوانه انه عن صور بلدك وليست الدوله ككل وانما صور للمدن ومفيش مشكله لو اكتر من واحد وضع صور لمدينه

واحده معلش الصوره الاولى و الثانيه ممكن تكون مش واضحه جدا لانى مصوره بكاميرا الموبايل وباقى الصور من على جهازى

(الاسكندريه)

شكرا

تم تعديل بواسطة ahmed_tito91

رابط هذا التعليق

بعد اذنكم انا هنزل شوية صور للمدينة اللى عايش فيها وليست لمدينتي الاصليه اللي هي اسكندرية اجمل مكان في العالم بالرغم مما يفعله بها هذا المخرب المدعو عادل لبيب عليه الف الف لعنه ،،، وللاسكندرية صور خاصه غداً باذن الله

والآن صور من ابو ظبي

قصر الامارات

كورنيش ابو ظبي

ميناء اليخوت بابوظبي

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest عابر_سبيل
      4
      تعرف على المنتج المصري من البار كود... حيث يبدا الباركود للمنتجات المصريه ب 622 من الشمال... لكي تدعم اقتصاد بلدك. امتنع عن شراء أى منتج مستورد لمدة ثلاثة شهور فقط حتى ترتفع تلقائيا قيمة الجنيه المصري  .. واستبدل هذه المنتجات بمثيلتها المصرية .. كما فعل الشعب الالمانى بعد الحرب العالمية الثانية وأقام دولته بعد الدمار  .. تكاتفوا تنتصر مصر بإذن الله  .. وقت الأزمات دائما يظهر المعدن المصرى الأصيل   Copy and paste plz all ياجماعة لو سمحتوا اعملوا حملة وانشروا فكرة المقاطعة  .... لا نسم
    • 16
      كثيراً ما تروادني الأفكار والتساؤلات التي تعصف بداخلي حتى أجدني غارقاً في بحر من الحسرات على بلدي وأبنائها أتساءل عن سر هذا التعلق الغريب بمصر .. ولماذا أنتظر شهر مارس من كل عام لأحزم حقائبي لأقرب البلاد لقلبي .. أتساءل لماذا هي أقرب البلاد لقلبي ..وهل هي حقا أقرب البلاد إلى قلبي طالت بي السنين خارجها حتى أنني بحثت فلم أجد داخلي سوى بعض قصاصات حالمة تفضي عن أيام طفولتي وبدايات شبابي .. لا أجد سوى سراب .. ويلي .. هل أحزم حقائبي كل عام إلى سراب ؟؟ لماذا أشعر أني لو لم أزورها كل عام سأفقده
    • 22
      مش هالوم هنا وزارة العمل إلا لما تستقر الأمور ويبقى في حكومة محترمة نكلمها - اللهي لا يوفقك يا عيشة دنيا ولا أخرة - لكن بأوجه كلامي لمكاتب النخاسة اللي بتخدع الناس وخصوصاً الشباب الصغير.. وبالأخص الشباب اللي من الأرياف والقرى اللي كتير منهم تجاربهم قليلة .. وكتير منهم همه السفر وبس ... وكتير منهم ما لفش ولا حتى أتمرمط في النت وعرف الدنيا فيها إيه ... ومجرد ما يقرا إعلان أو يسمع خبر إن المكتب الفلاني بيسفر فيجري وهو فرحان وبعدين يسافر إلى الخليج وتحديداً إلى السعودية لانها أكبر سوق عمل .. ثم يف
    • 2
      لماذا اصبحت جاسوس على بلدك ؟؟ الراى العام يقول اعدموا الخائن الجاسوس دة جبان ويستحق الاعدام . افهم من كدة ان الخيانة عقابها الأعدام .... هل سئالنا لماذا أصبح الجاسوس جاسوسا ؟ ولماذا لم يصبح عالم او كاتب او مهندس او مفكر ناجح فى مجاله ؟ من وجهه نظرى أعرض عليكم مراحل تجهيز جاسوس علما بان من يجهز الجاسوس للخيانة هى وطنه وليس الاخرين والان اقرؤا هذه السطور ................ مواصفات ومراحل حياة الجاسوس 1- الجاسوس (المنشا طفل رضيع ) 2- حبو ولعب وشقاوة.( مش عارف بكرة مخبى اية ) 3- حرمان من لعبة
    • 52
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الموضوع اللى عاوز أتكلم فيه معاكم أنا ناقشته مع أصحابى إمبارح والنهارده بس ما وصلناش لحل وقبل ما أدخل فى الموضوع عاوز الناس تلتزم بنقطتين: أولا: إن المناقشة تكون علقية بحته وبعد عن أى أهواء أو جوانب نفسية أو عاطفية ثانيا : ياريت الآخوة يبعدوا عن التعليقات الساخرة وأى شىء جانبى يخرجنا عن الموضوع لأن نفسى أوصل لحل ندخل فى الموضوع الموضوع ده فى دماغى من زمان ودائما بتناقش فيه ما أصحابى وما بنوصلش لحل وهو فكرة مشاهدة كرة القدم وتشجيع الفرق والإنتماء لفريق معين و
  • أضف...