اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كرسي الاعتراف

inas

Recommended Posts

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

دامو دامو ميخصرش :example:

نورتى يا شاااااااااااااااابة بيتك ومطرحك

جهز البخور يا حصابالة

رابط هذا التعليق

• الردود 1.5k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

انا جييييت

مممم حاسة بخيانة... يعني مجرد ما غبت يومين عن المنتدى يحصل انقلاب :blush2: ماشي ماشي.. عموما لما نشوف شطارتكو.. يلا وروني :closedeyes:

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

وانا بضم صوتي بقول برضه داموا

يبقى كده صوتين

ومن حط كرسي لأخيه اتكلبش فيه

وهيتكهرب فيه

ومحدش هينجيه

بس يارب نلاقيه

ونشمت فيه

يلا واهم شوية كهربا ببلاش يدفوها وهي راحة كندا :blush2:

حضرتك كلك نظر :closedeyes:

Unkown~

رابط هذا التعليق

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

دامو دامو ميخصرش :closedeyes:

نورتى يا شاااااااااااااااابة بيتك ومطرحك

جهز البخور يا حصابالة

مالها... لا ثواني مش كده.... احم احم...... ماااااااااااالهااااااااا داااااااموووووووووو :blush2: ( ايدي في وسطي و الربطه على دماغي و الحنجرة الله ينور)

تم تعديل بواسطة Damo

Unkown~

رابط هذا التعليق

اوعي تكوني زعلتي يا داموا باشا

انا والله بهزر بس متنسيش انك كنتي عايزة تورطيني

شوفتي بقى رجلك هاتيجي في الكرسي

أن أن أن تششششششششششش

اما الحق اجهز العدة علشان نحط السيخ المحمي في صرصور ودنه :closedeyes:

الا هو ايه الصرصور ده :blush2:

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

اوعي تكوني زعلتي يا داموا باشا

انا والله بهزر بس متنسيش انك كنتي عايزة تورطيني

شوفتي بقى رجلك هاتيجي في الكرسي

أن أن أن تششششششششششش

اما الحق اجهز العدة علشان نحط السيخ المحمي في صرصور ودنه :closedeyes:

الا هو ايه الصرصور ده :blush2:

ههههههههههه طب ولله فطستني .. لا انا مش زعلت انا مقدرة اد ايه الخيانة ممكن تكون مغرية

المهم انا موافقة على الكهربا عشان خاطر برد كندا بس بشرط الفولت يكون واطي لحسن بغير

Unkown~

رابط هذا التعليق

Damo مشاركة بتاريخ اليوم, 09:12 PM

مالها... لا ثواني مش كده.... احم احم...... ماااااااااااالهااااااااا داااااااموووووووووو ( ايدي في وسطي و الربطه على دماغي و الحنجرة الله ينور)

كده تمام قوووووووووووى فيه تقدم ملحوووووووظ فى المتسوى طيب كده تمام قوووووووى

بس كده مينفعش ليه بقى ؟؟ اصل انتى كده بتعملى ارهاااااااااب لينا علشان منخدش راحتنا فى الاسئله بس على مين احناااااااااااا رجاااااااااااااله قوووووووووى بالصلاة على النبى والكلام ده مبيكلش معانا ................... وهنسأل الى احنا عااااااااوزينه

امضاء محمد عنبووووووووووووووو "" شهيد المحاورات "" كان طيب كان حنين

كل واحد ياجماعه وهو بيسأل ياخد بااااااله ان دامو بتضرب بالشاااااااااالوت كويس قووووووووى "" راجع قصة حياة اسره حول العالم ""

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

Damo مشاركة بتاريخ اليوم, 09:12 PM

مالها... لا ثواني مش كده.... احم احم...... ماااااااااااالهااااااااا داااااااموووووووووو ( ايدي في وسطي و الربطه على دماغي و الحنجرة الله ينور)

كده تمام قوووووووووووى فيه تقدم ملحوووووووظ فى المتسوى طيب كده تمام قوووووووى

بس كده مينفعش ليه بقى ؟؟ اصل انتى كده بتعملى ارهاااااااااب لينا علشان منخدش راحتنا فى الاسئله بس على مين احناااااااااااا رجاااااااااااااله قوووووووووى بالصلاة على النبى والكلام ده مبيكلش معانا ................... وهنسأل الى احنا عااااااااوزينه

امضاء محمد عنبووووووووووووووو "" شهيد المحاورات "" كان طيب كان حنين

كل واحد ياجماعه وهو بيسأل ياخد بااااااله ان دامو بتضرب بالشاااااااااالوت كويس قووووووووى "" راجع قصة حياة اسره حول العالم ""

احساس غريب عجيييب جديد عليا ...انا.... انا اول مرة يتسيحلي :closedeyes:

Unkown~

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

واااااااااااااااااااااااااااااااااااد يا سليط...... افقع صفارة

انتي جيتي برجليكي و لا الهوا رماكي.......

حسرة عليها يا حسرة عليها.......(وش ريا و سكينة في الفيلم البيض و اسود اصلهم كانوا بيهلكوني م الضوحك)

بعد ما ضربناالك ناااااااااااااااااار أهه... و عملناك احلاها تحية

1- الصورة اللي سموك لاطعاها..... بتاعت الشابة اللي قامت الصبح لقيت كل طموحها تشتغل في زار... فيها منك ايه؟؟؟

2- لو بعتلك الاغاني دي..... تقوليها لمين..... توحشني و انا وياك ...... للصبر حدود.......يا عيون يا مغرباني؟؟؟

3- هو ايه ابعد مكان في الدنيا........انا كنت فاكرة ان كفر ابو المطامير هو ابعد ما يكون عن اي حاجة....؟؟؟

كان معكم مراسل غرفة الغااااااااااااااز

عشماوي ابن سكسكة

مسااااااااااااااااااااااااااااااااكم فولت كهربا :blush2:

ع فكرة انا جاية و لابسة الكسرولة.... سمعت ناس بتقولك دي بتضرب بالشااااااااااااااااااالووووووووووووووووووت......كده رجلك هتخبط في الكسرولة ع فكرة..... :closedeyes: (يبق اكيد مش لابساها في راسي )

رابط هذا التعليق

واااااااااااااااااااااااااااااااااااد يا سليط...... افقع صفارة

انتي جيتي برجليكي و لا الهوا رماكي.......

حسرة عليها يا حسرة عليها.......(وش ريا و سكينة في الفيلم البيض و اسود اصلهم كانوا بيهلكوني م الضوحك)

بعد ما ضربناالك ناااااااااااااااااار أهه... و عملناك احلاها تحية

1- الصورة اللي سموك لاطعاها..... بتاعت الشابة اللي قامت الصبح لقيت كل طموحها تشتغل في زار... فيها منك ايه؟؟؟

2- لو بعتلك الاغاني دي..... تقوليها لمين..... توحشني و انا وياك ...... للصبر حدود.......يا عيون يا مغرباني؟؟؟

3- هو ايه ابعد مكان في الدنيا........انا كنت فاكرة ان كفر ابو المطامير هو ابعد ما يكون عن اي حاجة....؟؟؟

كان معكم مراسل غرفة الغااااااااااااااز

عشماوي ابن سكسكة

مسااااااااااااااااااااااااااااااااكم فولت كهربا wst::

ع فكرة انا جاية و لابسة الكسرولة.... سمعت ناس بتقولك دي بتضرب بالشااااااااااااااااااالووووووووووووووووووت......كده رجلك هتخبط في الكسرولة ع فكرة..... wst:: (يبق اكيد مش لابساها في راسي )

احم احم... يا رب يا ساتر..

اهلاااااااااا لمااااضة ليكي وحشة على فكرة ماتشربي حاجة.. لا مينفعش لازم.. مش عايزة طيب... اسئلة؟ اسئلة ايه؟ ااااااه الاسئلة...

ماشي:

١. الصورة اللي انا حاطاها دي لمغنية اسماها Hayley Williams من فرقة paramore

انا بحب الصورة دي لان بحس انها بتوصف جانب wild من شخصيتي بامارة ان قبل الفرقة دي ما تظهر كنت على وشك اني اصبغ شعري بنفس الطريقة دي بالظظظظظبط الحاجة الوحيدة اللي وقفتني ان الفلوس قصرت معايا :closedeyes:

٢. يا عيون يا مغرباني: انا ترددت في اجابة السؤال ده عشان مشعرفة ردود الفعل هتكون ايه بس هقول و امري على الله. الاغنية دي اقولها لشخص انا لسه متعرفه عليه امبارح... تسمعي عن تعبير forbidden love ؟ هو ده الوضع بالظبط

صبري قليل: دي تنفع لناس كتييير قوي اكترهم ناس في الجامعة بيسموهم اصحاب

توحشني و انا وياك: كنت هقول لنفس الشخص المذكور اعلاه بس مش منطقي داني مبقاليش ٢٤ ساعة اعرفو. عموما غير كده مفيش حد...

بعدين يا لماضه ايه الاغاني الرومانطيقية دي؟؟؟ الكلام ده مش الجو بتاعي خااااالص. مفيش حاجة فيها ضرب شويه؟ (لو محتاجة توضيح اسمعي اي حاجة لparamore و هتكوني فهمتيني خااالص. انا ارشح اغنيتين brick by boring brick و ignorance)

يلا فوتكم بعافية :blush2:

Unkown~

رابط هذا التعليق

اه نسيت اخر سؤال.

ابعد مكان كان قصدي نيوزيلاند كمنها south الكرة الارضيه للاخر. احنا بقى رايحين كندا لييييه عشان مش زهقنا من البلد بس لااا داحنا زهقنا من الhemisphere كلوو :closedeyes:

Unkown~

رابط هذا التعليق

اقلل الفولت مين

دانا جايبلك خط من المحول الرئيسي

حاجة كده للحبايب بس

ولع يا جدع خلي الناس تنور

يلا يا رجالة شدوا حيلكو عايزين الزبونة نخلصوا عليها قوام

انا على فكرة حجزتلك سرير كده على ما اوسوم في مستوصف جنبنا هنا علشان بعد ما تخلصي تعدي عليه

شفتي خدمة احسن من كده

طبعا الاسئلة مش اجباري واذا حسيتي انه غلس ولا حاجة مش مهم المهم تجاوبي

المهم السؤال الأول

(صوت البتاعة اللي بيخبطوا عليها لما لما الماتش يبدأ)

السؤال ده مش عارف بما اني فقعتوه قبل كده وانتي خلعتي منه لازم اسئلهولك علشان تتعقدي

ما هو تعريفك للرومانسية

السؤال التاني

طنننننننننن

من هو مثلك الأعلى ولماذا

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

اقلل الفولت مين

دانا جايبلك خط من المحول الرئيسي

حاجة كده للحبايب بس

ولع يا جدع خلي الناس تنور

يلا يا رجالة شدوا حيلكو عايزين الزبونة نخلصوا عليها قوام

انا على فكرة حجزتلك سرير كده على ما اوسوم في مستوصف جنبنا هنا علشان بعد ما تخلصي تعدي عليه

شفتي خدمة احسن من كده

طبعا الاسئلة مش اجباري واذا حسيتي انه غلس ولا حاجة مش مهم المهم تجاوبي

المهم السؤال الأول

(صوت البتاعة اللي بيخبطوا عليها لما لما الماتش يبدأ)

السؤال ده مش عارف بما اني فقعتوه قبل كده وانتي خلعتي منه لازم اسئلهولك علشان تتعقدي

ما هو تعريفك للرومانسية

السؤال التاني

طنننننننننن

من هو مثلك الأعلى ولماذا

مسيري اشووف فيك يووم يا justme .... اليوم اللي تتكلبش فيه و اركبلك فيشة direct من السد العالي...

المهم:

انا فلفصت من سؤال الرومانسية ده قبل كده لاني فعلا فعلا زاي مقولتلك معرفش معنديش اجابة.. و صدقني انا فكرت كتيير لكن فعلا موصلتش لحاجة...

السؤال التاني:

انا من ساعت ماتخلقت وانا مثلي الاعلى بابايا لاسباب عديدة. اولهم طموحه اللي ملوش حدود. فعلا يعني ماسابش حاجة نفسو فيها الا و عملها.. و مازال رغم تأثير شحططة الدنيا الملحوظ بشكل كبير عليه بلاقيه لسه بيحط اهداف و عايز يحققها. دانا بقيت اقولو كفاية كده يا راجل ارحم نفسك شوية بس كاني بكلم نفسي..المهم. بابايا كمان بحسو فيه حكمة شديدة.. و انا مقدرش اشكرو كفاية انو صدرلي نفس الحكمة دي و بقى تفكيرنا احنا الاتنين دلوقتي تقريبا متطابق. يعني مامتي لو عايزه تسأل بابايا حاجة و مفيش فرصه تسألني انا و الكل واثق تمام ان ده هيكون نفس رأي بابايا. كمان بابايا علمني ازاي اتعامل مع الاشخاص اللي هيوقفوا في طريقي لاي سبب و صدقوني في اسباب كتير و ناس كتيييييير يهمها قوي موصلش للانا ناويا عليه لاسباب لا داعي لذكرها. زماان كان مثلي الاعلى كمان في مهنته لانو دكتور و انا في وقت من الاوقات كنت ناوية على طب بردو بس by time ميولي اتغيرت. يا رب ان شاء الله اتفوق في مجالي و الوسط كلو يحترمني و يعملي الف حساب مش عشان قوية و مفترية لأ اوعو حد يفهمني صح :closedeyes: عشان انجازاتي زاي بابايا تمام

تم تعديل بواسطة Damo

Unkown~

رابط هذا التعليق

اهلا اهلا اهلا دامو هانم

احنا نقدر نزعلك يا با شا

بس وحيات اغلى حاجة عندك تنزلى ايدك من وسطك علشان دة دليل على الردح الشعبى

المهم سؤالى هو

هل ساعات بتحسى انك ممكن تكونى شخصية مشهورة مغنية او ممثلة مثلا ؟

طبعا بعد الشر بعد الشر :closedeyes:

رابط هذا التعليق

هل ساعات بتحسى انك ممكن تكونى شخصية مشهورة مغنية او ممثلة مثلا ؟

نعم كتيير كتييييير اني اتخيل نفسي مغنية rock مشهورة او hip hop dancer (و على فكرة انا بhip hop فعلا بس على صغير). بادب الearphones في وداني و اعيش حياتي. زاي ماكون بخوش غيبوبة كده و مش بحس بنفسي. بس لما بصحى بقى برجع اقول انا مبسوطة كده و لو جاتلي فرصة اختار اني ابقى مشهورة في الروك او الهيب هوب او انا دلوقتي هختار انا دلوقتي.

Unkown~

رابط هذا التعليق

دا الموضوع ده طلع حلو خالص مالص

طبعا في سؤال ماتجاوبش وهيأثر على تقديرك

انت مش متخيلة انا قاعد اضحك من ساعة مارجلك جت في الموضوع ده

اصل الظلم وحش

انا شكلي هسهر النهاردة اكتبلك في شوية اسئلة من بتوع العقد

بس حظك ان الامتحانات كمان كام يوم ومش فاضي

بس علشان موقف الجدعنة اول ما دخلت خدي ده

1- ايه هي اكتر حاجة بتحسسك بالخوف

2-ايه هي اكتر حاجة بتحسسك بالفرحة

ايه الموقف اللي مهما عدى من وقت بتفتكريه وتقعدي تضحكي

داحنا هنضحك ضوحك :closedeyes:

تم تعديل بواسطة justme

رابط هذا التعليق

دا الموضوع ده طلع حلو خالص مالص

طبعا في سؤال ماتجاوبش وهيأثر على تقديرك

انت مش متخيلة انا قاعد اضحك من ساعة مارجلك جت في الموضوع ده

اصل الظلم وحش

انا شكلي هسهر النهاردة اكتبلك في شوية اسئلة من بتوع العقد

بس حظك ان الامتحانات كمان كام يوم ومش فاضي

بس علشان موقف الجدعنة اول ما دخلت خدي ده

1- ايه هي اكتر حاجة بتحسسك بالخوف

2-ايه هي اكتر حاجة بتحسسك بالفرحة

ايه الموقف اللي مهما عدى من وقت بتفتكريه وتقعدي تضحكي

داحنا هنضحك ضوحك :sad:

استغفر الله العظيم...طب حضرتك دلوقتي ليه داخل ضرب و خناق كده ؟ انا انثى و الله :blink:

الاجابات:

١. حضرتك قصدك انهو نوع من الخوف؟ يعني زاي الخوف من الحشرات و الافلام و الحاجات دي؟ ولا قصد حضرتك الخوف...النفسي؟! محدش يتريق انا مش عرفت اديها وصف تاني

٢. اكتر حاجة بتفرحني... النجاح سواء نجاحي انا او اختي اي بابايا او مامتي. بس الاقرب الى قلبي دلوقتي نجاح اختي لانها لسه ١٤ سنة و بحس اني فرحت جداااا عشان في علامات انجازات محتملة في المستقبل, لما انا بنجح الغريب اني فرحتي الكبيره بتبقى مش بنجاحي لأ بتبقى بفرحة بابايا...اه والله حتى مرة كان في امتحان كدا مزخنء و الكل مترقب النتيجة و النتيجة طلعت جمييييلة بس حصلت ظروف و مكنش في فرصه اقول لبابايا الا بعديها بكام يوم... فضلت حاسة انو عااادي ولا كان في حاجة بعدين لما عرفت اقولو ساعتها حسيت ان النتيجة لسة طلعه

٣. الموقف اللي مش متنسي ابدا ان وانا صغيرة اول ما ابتديت اتكلم عربي حسب كلام بابايا و مامتي كنت اتنرفز اوي على اي حد يقولي انتي مش فاهمة. و كانت الحوارات كال الاتي:

~يا دامو شيلي ايدك من الكهربا هتعورك

~لااأااا انا عايزة اجرب

~يا حبيبتي انتي مش فاهمه هتوعجك

~انا فحماااااااا

و من ساعتها و كلمة ' انا فاحما ' دي عملالي سمعة في الاسرة. لو في اي نقاش او حوار ا صدف اني قلت انا فاهمة انو كذا كذا كذا البيت كلو يسمع الكل يسيب اللي في ايدو و يجرو جري يييجوو و الكل في صوت واحد: انااا فاحماااااا

تم تعديل بواسطة Damo

Unkown~

رابط هذا التعليق

انا آخدتلك اجازة مخصوص....قاعدلك أهه.......(وش سناء جميل في فيلم الزوجة التانية و هي مربعة قدام العمدة)

بمناسبة الجو الرومانطيقي... اللي احنا عايشين فيه ...... معلش خدي عندك دي بقي

"و شربت حجرين الشيشة :sad:

مع توتو و السبع ووويشة....

.

و خادني جعران و الكابتن

و رحنا عند عماد فيشة"

طبعا متحاوليش تركزي في اي حاجة فيها.... بس هي الاغنية الاسطورة دي فيها حتتين عاجبني اوي

"أروح ادور ع نفسي....."...... يا تري مع كل السفر اللي انتي مرمطاني وراكي فيه ده.... احيانا ممكن تقولي لنفسك الجملة دي..... و يا تري امتي بتحسي انك لقيتي نفسك

"ياني ياني ياني... مش هعمل كده تاني"....... و دي الحوتة في الأغنية اللي بستمخ منها اوي (ليه بقي بعديها كده زي ما تقولي صوت بط داخل علينا و انا اعز بقي البط علي صينية رقاق)

امتي برضك تقولي لنفسك..... مش هعمل كده تاني

أه صحيح..... بمناسبة قعدة الدخان الازرق اللي احنا قاعدينها دي..... بيقولك الشاعر مرهف الحس..... سيد شفطورة... " و قابلني قطر و دست عليه".... طبعا من خلال التعبير البلاغي العميك ده هو بيحاول يقولنا ان يا ولاد لما يقابلوك تحدي في حياتكم دوسوا عليه.....

يا توري ..... يا هل توري

انتي قابلتي قطر و دستي عليه؟؟؟؟

كان معكم

لماضة بعرور

اجري يا معلمي............كبسة :lol: :blink:

رابط هذا التعليق

اخخخ منك يا لماضه جايبه داغي. كل ما اقرأ مداخلة لحضرتك احس اني في حصة عربي :blink:

أروح ادور ع نفسي....."...... يا تري مع كل السفر اللي انتي مرمطاني وراكي فيه ده.... احيانا ممكن تقولي لنفسك الجملة دي..... و يا تري امتي بتحسي انك لقيتي نفسك

انا فعلا في وقت من الاوقات كنت بقول كده... لما كنت في السعودية. كنت فعلا مش لاقيه نفسي ولا فاهمه نفسي و مشعرفة انا عايزه ايه من اي حاجة... من الاخر كنت بحس اني ضايعة

"ياني ياني ياني... مش هعمل كده تاني"....... و دي الحوتة في الأغنية اللي بستمخ منها اوي (ليه بقي بعديها كده زي ما تقولي صوت بط داخل علينا و انا اعز بقي البط علي صينية رقاق)

امتي برضك تقولي لنفسك..... مش هعمل كده تاني

بالهنة و الشفة..الا مفيش اتفضلوا؟ :lol:

انا مقولتش كده لحد دلوقتي لكن انا حاليا في موقف حيرة بشع و خايفة مووت القرار اللي اتخذه في الاخر يخليني اقول كده :sad:

انتي قابلتي قطر و دستي عليه؟؟؟؟

yes.... كتير... (المختصر المفيد wst:: )

اجري يا معلمي............كبسة

بموووت فيها و هي طازة wst::

تم تعديل بواسطة Damo

Unkown~

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة