اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كرسي الاعتراف

inas

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

- ايه اسعد لحظة في حياتك؟

حاسبي يا رضوى جست مي بيتنرفز من الاسئلة المعادة :roseop:

٦ـ ايه اسعد ٣ لحظات في حياتك؟

هو ده صعب لأن كل لحظة سعادة الواحد بيبقا مبسوط فيها اوي بس اكتر لحظات مؤثرة يمكن اللحظات اللي الواحد حس انه حقق شيء ذا قيمة

1- لما خلصت من الجامعة واتخرجت

2-لما قدرت اشغل الطابعة في اول شغل مسكته ( لأ وساعتها قععدت اقول طلعت قماش طلعت قماش) وللعلم دي مش اي طابعة دي كانت الوحيدة في المحافظة وكان تمنها 20 الف تقريبا ده غير انها اتركنت لأن محدش كان عارف لها تقريبا بس قعدت يوم بحاله جنبها لغاية اما ربنا كرمني

3- لما اتقبلت في شغلي الحالي

اجري بسرعة انا هخبيكي :sofa:

wst::

تم تعديل بواسطة justme

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

• الردود 1.5k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

طب ما انتي ممكن تتكتبي باللي عندك عربي على طول بس احفظي الصورة بتاعت التوزيع على جهازك ومن

control panel

regional settings

langauge

detail

add

واختاري عربي

وبدلي بعد كده با

alt + shift

وفيه كمان استيكر شفاف يباع هنا طبعا ده مش هتلاقيه في نيوزيلاندا بيتلزق على الحروب علشان العربي

انا اقدر اتصرف في موضوع الستيكر بس الكمبيوتر نفسو مش عليه عربي

الويندوز اللي عندك ايه فيستا ولا اكس بي ولا 7

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

وانت طيب يا جو انت غطسان فيين ما تيجي تضربك سؤالين علشان اللمة تكمل

نداء إلى عنبي

انا مستني التقيل انت زعلان مني ولا ايه يا عمونا

ولا هو اليوم الفاضي منلاقيش حاجة ويوم الامتحان الرزع على ودنه

رابط هذا التعليق

العزيز Justme

مش هرخم ولا حاجة هما كام سؤال واجرى

بعد البحث عن عروسة مصرية لية مفتكرتش (بجد وليس فكرة) فى جنسية غير مصرية عربية او حتى اجنبية ؟ ام انك تفضل المصرية لو اه ياريت ليه

لو لاقيت العروسة بعد كل الامور دى وقالت لا انا لا دفن نفسى فى الخليج ممكن تسيبة سواء ترجع مصر او تشتغل فى اى دولة اجنبية او حتى هجرة ؟

انا بس مش متابع اوى مجال عملك تدريس شبكات

طيب لية مفتكرتش فعليا انك تعمل شرح للناس فى الجزء دا وخصوصا انك بتدرس تربية خاصة ؟

لو مفكرتش ياريت تفكر فيها حتى ممكن تندرج تحت الصدقة الجارية -رأي شخصى وليس رأي دينى او فتوى- فى جزء وعلم صالح ينتفع به

رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ

من فقد الله ماذا وجد

رابط هذا التعليق

طب ما انتي ممكن تتكتبي باللي عندك عربي على طول بس احفظي الصورة بتاعت التوزيع على جهازك ومن

control panel

regional settings

langauge

detail

add

واختاري عربي

وبدلي بعد كده با

alt + shift

وفيه كمان استيكر شفاف يباع هنا طبعا ده مش هتلاقيه في نيوزيلاندا بيتلزق على الحروب علشان العربي

انا اقدر اتصرف في موضوع الستيكر بس الكمبيوتر نفسو مش عليه عربي

الويندوز اللي عندك ايه فيستا ولا اكس بي ولا 7

فيستا. بس كده كده احنا مسافرين اخر الشهر ان شاء الله. مافيهاش حاجة استحمل شوية الكام اسبوع اللي فاضلين

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

عيييبب

سعادتك بصي علىالرابط اللي في تفاصيل الكليب

ولا اقولك

خدي الرابط اهوه من البي بي سي واعتقد سعادتك هتلاقيه بجد

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/2777111.stm

من الرابط:

"We have a camera behind the person wearing the coat," Mr Tachi told the BBC.

The image from the camera is then projected onto the coat, so that the wearer appears virtually transparent when seen through a viewfinder.

Beforehand "it looks like a grey coat," Mr Tachi said. "But when we project the image onto it we can see a very clear picture of what is projected."

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

ايه النظام ياجماعة

واااااااااضح ان الاخ جست مي تعب ولا حاجة

لا ماينفعش كدة لااااااااااااااااازم نصحصحه كدة بكام سؤال ومج كابوتشينو

يالابقي صحصح بدول

- ايه المواقف اللي حصلتلك في حياتك وماتقدرش تنساها اباً ؟

- هل تميل للغناء الشعبي ( اللون الشعبي في الغناء يعني ) ؟

- هل تذكر موقف بكيت فيه ؟ ام انك عصّي الدمع ؟ ( حلوة دي علشان تعرف اننا لغة عربية برضه )!

- تفتكر ايهما أسرع ............ ان يتم أختراع آلة السفر -اللي بتحلم بيها - ولا ان بلدنا تتطور وتبقي زي دول الخليج ومانحتاجش نسافر اصلاً ؟ ( سؤال صعب جه علي الوجيعة )

- ايه رأيك في الكرسي ؟

- لو فيه حد مشهور اوي وانت بتحترمه وتحبه ( يعني ممثل . عالم . رئيس دولة . وزير ...................الخ )

وفي يوم كنت في الترانزيت ......... وشوفت الشخص دة ...... رد فعلك حيكون ايه ؟ حتروح تسلم عليه وتبينله اعجابك بيه ؟ ولا

- لو رحت مكان بعيد مافيهوش تكنولوجي ...... خاااااااااااالص ............ مكان بدائي يعني ......... حتقضي يومك ازاي ( مع العلم ان حضرتك في اجازة ........ يعني مش تقولي حضيع وقتي في الشغل )!

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

الاخت الغاليه om marawan

ملحوظة للعمدة العنبى

فعلااااا هى أ-د بس انصرفوااا انصرفوااا خلااااااص سامحوه اصله مايعلمش

( على فكرة سى السيد كمان شرقاوى عشان لو اتمسكنا نبقا شلة )

احنا كده بقينا كتير قوووووووى بس طبعاً سى السيد سابنا وخلع على القاهره وبقى يتكلم زى بتوع القاهره ويقول عيلاء وعاتف

justme مشاركة بتاريخ أمس, 11:32 PM

وانت طيب يا جو انت غطسان فيين ما تيجي تضربك سؤالين علشان اللمة تكمل

نداء إلى عنبي

انا مستني التقيل انت زعلان مني ولا ايه يا عمونا

ولا هو اليوم الفاضي منلاقيش حاجة ويوم الامتحان الرزع على ودنه

عنبو يجيب حول

من عنبو الى كل الوحدات الشرقاويه تم السيطره على كرسى الاعتراف ورفع علم الشرقيه عليه وممنوع منعاً باتاً يقعد عليه الا بتوع الشرقيه

او يكون واحد معاه ورقه ممضيه من واحد شرقاوى

الاسئله

دعيت قبل كده على رئيس الجمهوريه ؟؟ وليه

تتمنى الرئيس مبارك يستمر فى الحكم ولا التغير ؟؟

لو الرئيس جرى له اى حاجه وحشه هتزعل عليه ولا هتبقى سعيد ؟؟ وليه

لو راكب عربيتك وماشى وبعدين لقيت قدامك كمين انزل ياباشا واكتشفت ان مافيش معاك لا رخصه ولا حاجه خالص هتعمل ايه ؟؟ هتتحايل على الظابط ولا هتتصرف ازاى ؟؟ وايه شعورك وقتها ؟؟

شايف المصريين ازاى فى الغربه ؟؟

يلا بقى جاوب دول وانا هروح اجيب ا د وهاجى ماشى سلام متنساش تقول اسم داااااامو فى المحضر علشان هى باين معها جنسيه تانيه فممكن تفيدنا فى الموضوع ده

م . ع

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

جست مي يا ولدي

انا النهارده مزاجي رايق و الحياة عنب معايا بالصلاة ع النبي

عفونا عك و خلاص

عنبو ... عديها المرادي

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

ايه ياعمدة

اعلنت منطقة كرسي الأعتراف منطقة مساهمة شرقاوية

هههههههههههههه

الكرسي اتأمم يارجالة

يالا بقي ننتشر في المنطقة

ونعلن نجاح الخطة رقم 45 بتفوق

يالا بقي ننفذ الباقي

شرقية يا تعيش تعيش تعيش

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

عيييبب

سعادتك بصي علىالرابط اللي في تفاصيل الكليب

ولا اقولك

خدي الرابط اهوه من البي بي سي واعتقد سعادتك هتلاقيه بجد

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/2777111.stm

سعادتك انتي بتتكلمي في الفكرة لكن انا بقولك انوا هما قدروا يخفواه نسبيا طبعا دي بداية وهي عموما فكرة انك تخفي حاجة ان الجسم بدل ما يعكس الاشعة او يمتصها يسيبها تعدي من خلاله كانه مش موجود الالية ازاي بتختلف ولوكان جهاز عرض عادي مكنش هيبقى اختراع وبعدين شوفي التطبيقات اللي اتعمل علشانها

انا كان عندي روابط تانية لحاجة فيها الياف بتقنية النانو بس بصراحة مش لاقيها لما الاقيها هحطها

من الرابط:

"We have a camera behind the person wearing the coat," Mr Tachi told the BBC.

The image from the camera is then projected onto the coat, so that the wearer appears virtually transparent when seen through a viewfinder.

Beforehand "it looks like a grey coat," Mr Tachi said. "But when we project the image onto it we can see a very clear picture of what is projected."

رابط هذا التعليق

العزيز Justme

مش هرخم ولا حاجة هما كام سؤال واجرى

عادي يا فندم بجد مش فيها اي حاجة

بعد البحث عن عروسة مصرية لية مفتكرتش (بجد وليس فكرة) فى جنسية غير مصرية عربية او حتى اجنبية ؟ ام انك تفضل المصرية لو اه ياريت ليه

فكرت جدا في موضوع غير مصرية بس اجنبية مينفعش علشان موضوع الدين الا اذا كانت مسلمه

عربيه غير مصرية برضوا في مشكلة علشان العيال انشاء الله اذا سيبت الخليج علشان يشوافوا هل امهم يبقى هنروح دولة تانية ودي ممكن تكون مشكلة وهي كمان هتحس بالغربة على طول بس اتعرض عليا اكتر من مرة ورفضت بس بامانة لو في حل للمشاكل دي كنت هفكر بجدية جدا

لو لاقيت العروسة بعد كل الامور دى وقالت لا انا لا دفن نفسى فى الخليج ممكن تسيبة سواء ترجع مصر او تشتغل فى اى دولة اجنبية او حتى هجرة ؟

اولا انا بقيت احط في السي في بتاعتي اللي بقيت اكرها قبل ما اروح ان بشتعغل فبي قطر ولازم زوجتي ان شاء الله تكون معايا

بس في فرق بين مجرد الزهق ووجود مشاكل فعلية عموما الموضوع ده بجد هيبقى حسب الموقف واذا كان الخيار الافضل الهجرة ممكن بس بشروط

ومتنساش ان في الدول دي تربية الالولاد مشكلة اكبر اما في مصر فالخليج احسن بكتير من مصر

انا بس مش متابع اوى مجال عملك تدريس شبكات

سعادتك بين التدريس والكمبيوتر بصفة عامة لأني مدرب تقنيات لذوي الاحتياجات الخاصة الموضوع مش مجرد ازاي بيشتغل على الجهاز ولكن انت ساعات بتحتاج مثلا تعمل برنامج صغير وكمان في شغلي لغاية فترة قريبة ماسك الشبكة وكمان صيانة الاجهزة الخاصة

طيب لية مفتكرتش فعليا انك تعمل شرح للناس فى الجزء دا وخصوصا انك بتدرس تربية خاصة ؟

لو مفكرتش ياريت تفكر فيها حتى ممكن تندرج تحت الصدقة الجارية -رأي شخصى وليس رأي دينى او فتوى- فى جزء وعلم صالح ينتفع به

والله ممكن ليه لأ بس الموضوع متخصص قوي مش زي مالناس ممكن تتخيل وبعدين ليه متطلبات كتيرة عموما لو في حضرتك حابب ممكن اطرح الموضوع بس لما اخلص وافضى ان شاء الله

بس هل في حد عنده اهتمام في المواضيع دي

تم تعديل بواسطة justme

رابط هذا التعليق

ايه النظام ياجماعة

واااااااااضح ان الاخ جست مي تعب ولا حاجة

لا ماينفعش كدة لااااااااااااااااازم نصحصحه كدة بكام سؤال ومج كابوتشينو

انا برضه اللي بقالي يومين مش لاقي اسئلة علشان اجاوب عليها فعلا تعبت من البحث عن الاسئلة

يالابقي صحصح بدول

- ايه المواقف اللي حصلتلك في حياتك وماتقدرش تنساها اباً ؟

يوه كتيرررررربس هي المواقف اللي حسيت فيها بفشل او باحراج

- هل تميل للغناء الشعبي ( اللون الشعبي في الغناء يعني ) ؟

لأ طبعا انا ساعات بسمع الحاجات الشعبي علشان بحس انها ياما مليئة بالهبل او مليئة بالعبر لكن انا مش سميع اغاني اساسا

- هل تذكر موقف بكيت فيه ؟ ام انك عصّي الدمع ؟ ( حلوة دي علشان تعرف اننا لغة عربية برضه )!

طبعا وكتيير بس مش هنسى اول ليلة سافرت فيها وقفلت باب الاوضة وقعدت لوحدي واستسلمت للافكار السوده كانت ليلة ضلمة

- تفتكر ايهما أسرع ............ ان يتم أختراع آلة السفر -اللي بتحلم بيها - ولا ان بلدنا تتطور وتبقي زي دول الخليج ومانحتاجش نسافر اصلاً ؟ ( سؤال صعب جه علي الوجيعة )

اكيد التانية وبلا منازع حتى لو كنت هسافر بره برضه بس الواحد نفسه يشوف بلده حلوة بجد مش نقعد نتفاخر بالمجد القديم واحنا عملنا وسوينا نفسي نقول احنا بنعمل وهنعمل

- ايه رأيك في الكرسي ؟

هو ضيق حبتين بس الفكرة لذيذة واهو تمرين علشان الواحد برضه لو اتزنق بجد يبقى عارف يفكر ازاي بس هي بجد فرصة للتعرف على الناس اللي هنا

- لو فيه حد مشهور اوي وانت بتحترمه وتحبه ( يعني ممثل . عالم . رئيس دولة . وزير ...................الخ )

وفي يوم كنت في الترانزيت ......... وشوفت الشخص دة ...... رد فعلك حيكون ايه ؟ حتروح تسلم عليه وتبينله اعجابك بيه ؟ ولا

لو كان قاعد لوحده اه وبالذات لو عالم فدول بيبقوا عاديين اما الباقيين سعادتك الحرس مش هيخلونا حتى نبصله من بعيد لبعيد

- لو رحت مكان بعيد مافيهوش تكنولوجي ...... خاااااااااااالص ............ مكان بدائي يعني ......... حتقضي يومك ازاي ( مع العلم ان حضرتك في اجازة ........ يعني مش تقولي حضيع وقتي في الشغل )!

لو لوحدي يبقى ملل بس علشان اكسره ممكن اقعد ادور عن اي حاجة حواليا مسلية - لو فيه ناس يبقى هقضيه اني اتعرف عليهم وعلى طريقة حياتهم

وعلى فكرة انا مش متعلق للدرجة الرهيبة بالتقنية بس طالما هي حواليا مبسيبهاش

رابط هذا التعليق

احنا كده بقينا كتير قوووووووى بس طبعاً سى السيد سابنا وخلع على القاهره وبقى يتكلم زى بتوع القاهره ويقول عيلاء وعاتف

حبيبي عنبي بجد واحشنا في القهوة انا قولت انت زهقت

طب مادمنا كده كلنا طلعنا حبايب ما كل واحد على الاقل يقول المدينة ولا البلد اللي هوه منها هو حد هيعضه

عنبو يجيب حول من عنبو الى كل الوحدات الشرقاويه تم السيطره على كرسى الاعتراف ورفع علم الشرقيه عليه وممنوع منعاً باتاً يقعد عليه الا بتوع الشرقيه او يكون واحد معاه ورقه ممضيه من واحد شرقاوى

كده طب استلقى وعدك يا حلو انت ورضوى عليكوا الدور ان شاء الله وخلاص كلها سويعات واقوم واقلوظلكم شوية اسئلة بجد دانا كنت بهزر مع داموا

الاسئله دعيت قبل كده على رئيس الجمهوريه ؟؟ وليه

يوووه كتيير ومين مدعاش قبل كده بس اكتر دعوة لما امي تعبت وحسيت اني مش لاقي دكتور واحد اثق فيه في مصر وده بسبب التعليم والظروف المعيشية ودعيت اكتر لما حسيت اني محدش عارف قيمتي في بلدي وبره بيقدروها ودعيت اكتر لما اتقالي اكتر من بره من المصريين اننا ملناش كرامة لا جوه ولا بره وشكلي هدعي عليك يا عنبي بعد السؤال ده

بس بجد ده مش ذنبه لوحده

ده ذنبنا معاه لأننا استسلمنا لظروفنا والقينا بللوم عليها

ونسينا حديث النبي عليه الصلاة والسلام

ان الله يحب اذا عمل احدكم عملا ان يتقنه

تتمنى الرئيس مبارك يستمر فى الحكم ولا التغير ؟؟

التغيير قادم لا محالة بسبب الزمن وليس بسبب اي شيء أخر بس المهم مش يتغير وبس المهم للاحسن بس الرئيس لما يتغير الموظف المرتشي مش هيبطل رشوة لازم نتغيرلاحنا الاول علشان الدنيا تتغير

لو الرئيس جرى له اى حاجه وحشه هتزعل عليه ولا هتبقى سعيد ؟؟ وليه

انا مبحبش اشمت في حد بس اتوقع ان مصر كلها هتتقلب

لو راكب عربيتك وماشى وبعدين لقيت قدامك كمين انزل ياباشا واكتشفت ان مافيش معاك لا رخصه ولا حاجه خالص هتعمل ايه ؟؟ هتتحايل على الظابط ولا هتتصرف ازاى ؟؟ وايه شعورك وقتها ؟؟

سعادتك هتكلم عاه بالذوق واقوله انها اتسرقت مني ورايح ابلغ عليها في القسم بس مش عارف اوصله وتهت وكده

ولو مكنش رتبه عالية ممكن افقع قريبي تليفون واخليه يكلمه (مدير مباحث كوسسسسسه) بس الشعور بقى هيبقى زباله لاني هبقى محرج من نفسي اني نسيت حاجة زي كده وبعدين اخرها هاتصل بحد يجيبها وييجي

شايف المصريين ازاى فى الغربه ؟؟

مقطعين بعض وبالذات في الخليج وكتير منهم بيكرهوا بعض لو كاانوا في نفس الشغل الا من رحم ربي

بس شوف اي جنسية تانية مثلا لما ييجي واحد من ابناء بلدهم الحميمية بينهم عاملة ازاي واحنا بقى مش هقولك ويا سلام لو بياخد مرتب اعلى هتلاقيهم بيقولوا على طول ده كان بياخد كذا في بلده كتير عليه ودي انا شفتها مع واحد صاحبي بيقدم على وظيفة هنا القطريين بيقولوله انت معاك كل الخبرة دي لازم تاخد كذاواللي موقف الموضوع واحد مصري بيقول لأ كتير عليه وكمان بيحاول يغلطه ويقولوا دا مينفعش قانونا وانا عايز مصلحتك

ربنا يهدينا كلنا

نفسي نكون بنحب بعض مش علشان مصرييين بس بس علشان دينا وعقيدتنا وشوفوا انتو بقى مش هيبقى فيه حاجة اسمها غربة

يلا بقى جاوب دول وانا هروح اجيب ا د وهاجى ماشى سلام متنساش تقول اسم داااااامو فى المحضر علشان هى باين معها جنسيه تانيه فممكن تفيدنا فى الموضوع ده

دا سعادتك اول اسم وداموا وراه على طوووووووووول انا هقول ده رئيس التنظيم وده المساعد بتاعه

م . ع

منظم عمليات :roseop:

رابط هذا التعليق

جست مي يا ولدي

انا النهارده مزاجي رايق و الحياة عنب معايا بالصلاة ع النبي

عفونا عك و خلاص

عنبو ... عديها المرادي

ربنا يروق مزاجك كمان وكمان

بس يا ريت تقولنا ايه السبب تكونش لاقيت عدلك :roseop:

رابط هذا التعليق

ايه ياعمدة

هههههههههههههه

الكرسي اتأمم يارجالة

يالا بقي ننفذ الباقي

شرقية يا تعيش تعيش تعيش

يابنتي اساسا الكرسي بقاله فترة ماسكينه الشراقوة

انا خايف يتهمونا بالتوريث ولا حاجة

وبعدين ايه تعيش دي

اسمها نعيش نعيش نعيش

وناكل قراقيش

تم تعديل بواسطة justme

رابط هذا التعليق

ايه ياعمدة

هههههههههههههه

الكرسي اتأمم يارجالة

يالا بقي ننفذ الباقي

شرقية يا تعيش تعيش تعيش

الصلاة ع البي

خلاص

سيباكم تقعدوا يومين براحتكم طمعتم ف الموضوع

ربنا يروق مزاجك كمان وكمان

بس يا ريت تقولنا ايه السبب تكونش لاقيت عدلك :roseop:

</div>

امين و ايانا و اياك و كل الناس كمان

بص يا سيدي

اكبر غلطة ممكن تقع فيها انك تعلق حياتك علي نقطة ما

اي نقطة ف الحياة كلها ... حتي لو كانت ارتباطك

صباحك فل و ياسمين :ninja:

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

والله ممكن ليه لأ بس الموضوع متخصص قوي مش زي مالناس ممكن تتخيل وبعدين ليه متطلبات كتيرة عموما لو في حضرتك حابب ممكن اطرح الموضوع بس لما اخلص وافضى ان شاء الله

بس هل في حد عنده اهتمام في المواضيع دي

بص كدا يا باشمهندس الاقبال عامل ازاى

فى تخصصات كتير ناقصها شرح عربى فلو تقدر تساعد والله يكون شيئ كويس جدا

رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ

من فقد الله ماذا وجد

رابط هذا التعليق

مسائك فل يا جستم يا عزيزى انا معلش انا غبت شوية اصل انا كنت مهتم بموضوع اضحك اضحك اضحك علشان الواحد ميكتئبش

المهم.

س.هتعمل اية لو كسبت المليون دولار؟

اولا تقول احساسك ؟

ثانيا تقول هتعمل بيهم اية؟ :lol:

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...