اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 5
      عندي سؤال دينيا مفروض ان نعامل اولادنا بالتساوي ده من الناحيه الماديه بس طبعا الاولاد يختلفوا حسب اسلوبهم وتعاملهم فهل الاباء والامهات مطالبين ان يكون التعامل بالتساوي حتي لو كان واحد معاملته كويسه مع اهله والاخر لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ياريت كل واحد يقول رآيه كا ابن او بنت::::وكاآب او آم
    • 3
      إستمعوا إلى هذه الموسيقى من هذا الأوركسترا الأوركسترا اسمه "لاند فيل هارمونيك" http://www.youtube.com/watch?v=--dJf81pKCo
    • 0
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته استوقفتنى مواقف بسيطة من اطفال صغار طفلة تسالنى ليه يا تنت انت بتسمعى موسيقى انت كده هتروحى النار ليه انت مش منتقبة اللى مبيغطيش وشه فى النار الناس المسيحين جيرانا دول فى النار الرجل المذيع ده بيقول كلام اهبل و بابا بيقول عليه متخلف طبعا هذه امثلة بسيطة لطريقة تربيتنا لاولادنا طريقتنا بتقول لما يجى طفل يسالك اعمل ليه كده قوله عشان مترحش النار عشان البوليس ميزعلش منك و يقبض عليك عشان هو ده الصح و غيره غلط طيب ما تيجى نشوف الناس المتحضرة اللى عارفين يرب
    • 11
      كتاب كنت قد قرأته منذ سنوات حقيقة كتاب رائع و للدهشة فإن ما نسعى لتوفيره لأبناءنا ليس إطلاقا هو المطلوب لجعلهم متميزون!!! فالكتاب عبارة عن بحث على عينة كبيرة و عشوائية في المجتمع الأمريكي على مختلف المستويات المادية و الاجتماعية و حتى من يأتون من Broken Homes ممن انفصل أبويهم أو حتى كان أحد الوالدين غير سليم نفسيا فقد تقوم جدة أو خالة مثلا بهذا الدور و ينشأ الطفل متميزا الكتاب يبحث في الأسباب الحقيقية للتميز في عالمنا العربي نحرص أن نعطي لأبنائنا ما حّرمنا منه و في سبيل لك قد نح
    • 63
      ده موضوع خفيف طريف قدرت فيه كفرد من أفراد الإدارة إني اتسلل إلى الملفات الشخصية للأعضاء وألتقط لهم صور طريفة وهما صغيرين من غير ما يخدوا بالهم او يضعوا مكياج ومن غير زعل اللي مش عجباه صوته يقول وأنا أحذفها له نبدأ بسم الله دي صورة للاخ سين سين ألتقطت له أثناء تسلله لمطبخ المحاورات في محاوله منه لسرقة ساندوتش بسله من اللي كانت طبخاها أبله فُلانه ... ولإن الجريمة لا تفيد .. ولإن حسب نظرية لامبروزو اللي قال إن ما فيش بيرفكت كرايم .. فكان جزاء هذا المعتدي الاثم إن رجله إتكعبلت في الحلل ووقعت ف
  • أضف...