اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

من هو Sailor

الرافعي

Recommended Posts

برافو عليك يا واد يا عصام يا بو قلب حنين انك جبت صورته بعد عمليه التجميل..

أصله الاول بيقولوا كان الى يشوفه

اللهم احفظنا

يجيله ...

يجيله الى يجيله بقى احنا مالنا..

انت من الموعودين يا عصام انك شوفته

حظوظ

إن ربا كفاك بالأمس ما كان.... يكفيك فى الغد ما سوف يكون

رابط هذا التعليق

عمو الأحمر :o

ان ماليش دعوة يا عمو الاحمر :D ماليش دعوة .

انا شاب صغنن فى مقتبل العمر و الحياة لسه قدامى و المستقبل مفتوح .... مش عاوز .........

مش عاوز ................

مش عاوز اتعلق فى باب شئون المحاورات mfb: mfb:

:) B) :blink:

رابط هذا التعليق

هو فى ايه يقى بالصلاة على النبى؟

السلام عليكم ورحمة الله ....

دى كبسة ياصفـــــــــــــــــــاء كبسة...........حطة يابطة يافلفل شطة....جه القط اجرى يافار....شد لحافك ..نام واتغطى...ارمى الصنف وطفى النار....

(نداء الى جميع الاعضاء برجاء قراءة التحذير اعلاه ..هه)

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

أنا شايف المشرفين ضحكوا علينا :o

وبرضه ما عرفناش مين هو الأستاذ المرعب :P

Sailor

هل هو اللي ها يخوفه بيه الأعضاء المشاغبين :P

ولا هو حامل الانذارات

ولا ده اللي بيقفل المنتدى باليل لما الأعضاء كلهم بيناموا :P

أكيد ده حامل القفل الكبير بتاع البوابة الخارجية لسور المنتدى

لأن هم اكتشفوا إن فيه أعضاء بتنط من على السور

وهو واقف أسد مين هناك

وقولوا للناس حسنا

رابط هذا التعليق

ايه بقه الجمال ده

معقوله في كده....

انا مش قادره افهم في ايه يا جماعه ....ديه صورته تفتح النفس

عينين احلي من عيون الغزلان....مناخير اصغر من النبقه

بوق و لا احلي و لا اروع من كده

يعني من الاخر هو ده اللي كنا محتاجينه في المحاوارات

هو ده اللي ....يطبب جرحنا ....و يمسح دمعنا .....و ينشف دمنا

احنا كلنا فداك يا فندم ...و تحت امرك ....و في خدمتك....و انا عن نفسي

اقدر اقدم لك كل اللي تطلبه من خلال تخصصي...لو تحب ....بورشام....للصداع يعني....كوكايين ....بتاع قبل النوم ده ...اوكي

شربه عم مسعود اللي بتنزل الدود تلاقي بعون الله ....و لو في اي حد مضايقك سعادتك في المحاورات و نفسك تخلص منه (دول كلهم اهل و حبايب يعني)

ممكن اوي اعملك تركيبه سم ...سقع....ولا اجدع معمل تحليل يقدر يتتبع اثرها.....بس ننول رضاك يا افندم والله ....في انتظار اشاره البدء

مع حضرتك الصيدلانيه نانو...من صيدليه الشفا .....بالهنا و الشفا

there is a miracle called friendship,that dwells in the heart

you donot know how it happens

or when it gets its start

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله.........

مازلنا سيداتى سادتى ننقل لحضراتكم انباء ظهور sailor ....ومن هو وما الذى اتى به الى ارض المحاورات المصرية ...هل هو عدو ولا حبيب ....انس ولا جن ....شبعان ولا جعان...رمضان ولا حيران....

مازال الموضوع يكتنفه غموض وصمت رهيب من جانب طاقم الاشراف ...اللهم التصريح الذى اصدره العضو المنتدب واللسان الناطق بلسان الحكومة المحاوارتية السيد سى السيد حيث قال " كله حيبقى تمام بس شوية صبر ياجدعان"..

والسؤال هنا ...تمام لمين؟..هل للشعب المحاوراتى الكادح..ام تمام للحكومة المحاوارتية ..هذا ماسوف تكشف عنه الانتخابات القادمة....

ونحن نرى بعض الاعضاء عايز يبيع القضية ..وبيقدم رشاوى للسيد المذكور...واخر يطلب رشوة للافصاح عن حقيقة هذا الزائر المريب...

ولكن جماهير المحاورات اراها من بعيد..غاضبة ..نافرة...يترأسهم شاعر المنتدى العظيم...امرؤ الزهيرى ..وتكاد اصواتهم الغاضبة تمزق الغلاف الجوى..و يرددون بغضب

.

....أدفايزور...حوش صاحبك عنــــــا....أدفايزور..صاحبك جننا ...أدفايزور قوله يطمنـــــــــــا....."

وووووووووووشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

الله دول قطعوا الارسال..... :P

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

ونحن نرى بعض الاعضاء عايز يبيع القضية ..وبيقدم رشاوى للسيد المذكور...واخر يطلب رشوة للافصاح عن حقيقة هذا الزائر المريب...

لا يا فلانه يا حبيبتي...انت كده فهمتيني غلط

ده انا انتمائي الاول و الاخير للمحاورات

تعالي هاتي ودنك علشان افهمك ششششششششششش حد سامع

بصي يا ستي العضو المخفي ده اقصد المتخفي ....سايبنا محتاسين و مش عارفين ايه الحكايه ...و لو سيبناه اكتر من كده

هيتطور الموضوع و ياخد منحني احنا مش عايزينه....و هو ان احنا نشك في المشرفين الزورق....و ده هيخلي الوضع سئ

و ممكن تحصل حرب اهليه داخليه.....و يفقدنا الاحساس بالسلام العادي اللي بينا....و علشان كده احنا لازم نستخدم كل الاسلحه الممكنه في مواجهه هذا العدو

و اللي منها نجرجره لغايه ما يظهرو يبان و هوبا....اروح حاطله هو السم و نبقي كده خلصنا منه نهائي و من شروره و نرجع تاني نغرد كلنا زي العصافير

بس يا ستي ادي كل الحكايه و بعدين انا ضحيت بنفسي و ظهرت في صوره العميل الخائن علشانكوا و الله كله علشان مصر

لكن انا......ياااااه هو في زيي في اخلاقي وشفافيتي طيبتي :P و تواضعي و انتمائي اللا نهائي للمحاورات

الكلام ده سر و لو فيه حد يهمه الموضوع ابقي ابعتيه له علي الخاص

اهم حاجه العدو ما يقراوش

اوكي سلام بقه الحق ادخل المعمل علشان اشتغل :P

there is a miracle called friendship,that dwells in the heart

you donot know how it happens

or when it gets its start

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله.........

نانو....صدقتى ياختى ....وحيث كده بقى ياابراهيم افندى ..قصدى يانانو افندى...احنا معاك فى خطتك...ويالا بينا نغنى له.........يمكن ينصرف.......

.أحمر ..أحمر ...طيب ماله.........والله حماره ...سر جمالهههههههه.....مادام خنقنا....وحيزهقانااااااااااا..ماله...بوم بوم...ماله طاخ طاخ ...ماله ماله الاحمر الاحمرررررررررررررر...

خشى انت بقى بالبخور يالالالا...........

رابط هذا التعليق

وأيه المشكلة لما يكون لون sailor أحمر و مع ذلك لا يوجد له أي مشاركة

دي ناس واصلة يابا

في ناس بتاع 5000 مشاركة ويادوبك سوبر مميبر ( من الممبار يعني :P )

أنا :P

أنا

أنا

أنا

مليش دعوة يا عم sailor أنا غلباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ههههههههه

تم تعديل بواسطة Diab

أن تأتي متأخراً خيراً من أن لا تأتي أبداً

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

يا فولانه يا بنتى أنا خايف عليك!!! :P

انا قولتلك ..

أكل الزرق أكلهم .. :o

أه والنعمه!!! :D

وده خير اللهم اجعله خير بيجى براحته ويروح براحته..

وكل مره بيظهر فيها ..

حاجات كتير بتتغير..

دا مره من 7 سنين عدى بس من على اول بوابه الى جنب الكوبرى .. الى هناك دى.

وبعدها مفيش ب 3 دقايق.

6 مشرفين زرق و 4 خضر و1320 عضو .. :P

اختفوا وما لهمش اثر لحد أوئتى.. :P

أستر يا رب

عديها على خير .

أنا سمعت انه خير اللهم اجعله خير هايغير ....المنتدى كله..

ببرامجه

بمشرفينه

بالوانه..

المهم لو الواحد حصله حاجه ابقوا افتكرونا بالخير..

يا وليد .. يا وليد.. انت صغير ولسه مفيش حد يزعل عليك.

ممكن نضحى بيك الاول؟؟؟

إن ربا كفاك بالأمس ما كان.... يكفيك فى الغد ما سوف يكون

رابط هذا التعليق

ممكن نضحى بيك الاول؟؟؟

هه ؟؟ -_-

هيضحوا بيا ! :D :happy:

هيضحوا بيا mfb:

بقى بعد عشرة السنين دى تضحوا بيا يا ابيه بالسهولة دى ؟ و لمين ؟ لـSailor بذات شخصه :blink: :blink:

لأ

لأ

لأ :)

انا مش عاوز اتنفى :sad:

شوفوا حد تانى يا ابيه ارجوكوا ... ده انا حتى لسه عاوز اخد كورس تبع الوزارة نفسى اخلصه قبل ما اموت B)

رابط هذا التعليق

ممكن نضحى بيك الاول؟؟؟

هه ؟؟

هيضحوا بيا !

هيضحوا بيا mf

بقى بعد عشرة السنين دى تضحوا بيا يا ابيه بالسهولة دى ؟ و لمين ؟ لـSailor بذات شخصه

لأ

لأ

لأ

انا مش عاوز اتنفى

شوفوا حد تانى يا ابيه ارجوكوا ... ده انا حتى لسه عاوز اخد كورس تبع الوزارة نفسى اخلصه قبل ما اموت :blink:

ياد ياوليد ماتبقاش واد خرع كده وشوخللي....انت خايف من ايه -_-

احمر ولا ازرق ولا حتى بطيخ مبذبر......هتفرق معاك ايه :D

انا عايزك تخش بقلب جامد كده وتقوم ناقحه ف قفاه برجليك الشمال :happy:

وبعدين تزحلق عالبسكلته بتاعت نانو ...ومنه تقوم سااحله على شعره لاحمد محمود ياخد ختم الابديه على قفاه...وتقوم مجرجره من ديله الشمال (او اليمين زي ماتحب)...ومدخله أوضة س س عشان يأكله دفاتر الحسابات المسمومه اللي مخبيها سي السيد من الحكومه......

انت لو علمت الخطه دي ...صدقني هتنجح :) .....وانا هاشجعك من بعيد ...آآ والله :blink:

ولا هنضحي بيك ولا حاجة...حبيبي ياوليد

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله.....

النسر المصرى..حمدلله على السلامة ..نورت المنتدى واسعدتنا برجوعك..نرجو ان تكون افضل حالا..ويالا بقى اتحفنا بوصفة لرمضان ..بس استنى لما يكون عندى عزومة علشان يحرموا...

وليد...!!...وليد...!!!..بقى انت مستخصر نفسك فى عمsailor وحتزعل منك اونكل احمد محمود علشان حاحة صغننة كده ...يابنى ماتخافش ماانت شايف اهو بعينك..استاذ هشام عبد الوهاب رجع اهو ..عادى ....يعنى بالذمة مش ملاحظين كده ان رجوع استاذ هشام تواكب مع رجوع هذا الزائر...وبعدين الاستاذ هشام واضح انه كُبرة وكنج ..تفتكروا حيتفك بكام عضو ده؟...احنا نحط وليد وكيوت على البوابة اللى جنب الكوبرى دى ..ونستنى ...يمكن يقبلهم ويمشى...يارررب (وش اسماعيل يس)

وبعدين ياوليد انت كشفت نفسك ياحسن...بقى سيادتك طمعان فى كووررسى الوزارة...هأ هأ هأ...ايوه كده اظهر وبان ...عميل مزدوج..بس كان غيرك اشطر..مافيش كراسى حتاخدها من الوزارة ..كلها بتتصلح عند النجار من كتر القعدة عليها...

...( ده انا حتى لسه عاوز اخد كورس تبع الوزارة نفسى اخلصه قبل ما اموت )

استاذ احمد...احنا مايطخافش علينا واصل ...طب لعلم سيادتك بقى انا عندى فى شقتى القديمة عفرتين بدارة كده ..انما مقطقطين ..وطعمين خالص ..كنت مربياهم عندى واشوفهم بيعدوا كده من جنبى ...ياأوحى عليهم ...

اظن لو قصدتهم بقى فى انهم يجيبوا قرار زائرنا الخفى ده مش حيتأخروا على تيتتهم فولانة.. :o

ايوه ...ادينى جبت النتجة اهو ..بيقولك ده عفريت شقى جدا ..ومدوخهم ..وطلع هربان من الجيش كمان ....يعنى ضايع ..ضايع ..وحيترحل حالالالا.....

والله ياجماعة انا فى غاية الا نحراج خالص من السيد الزائر الخفى ده...ده الرجل ماحدش سمع له صوت ياولداه من ساعة مادخل...اوعى تزعل يا أستاذ سيللور الله يخليك ..ده انت اللى حتعوم المنتدى مش حتغرقه زى وليد مابيقول ..وانت اللى حتعدل الدفة ....ده انت نزلت اهلا وحللت سهلا..وكل سنة وانت طيب ...

(لحد رمضان مايعدى بس)

رابط هذا التعليق

عمو رافعي عمو رافعي

فاكرني ياعمو رافعي....انا واحد قليل على قدي كتكوت بيقوله عليه النسر ..... :P ......

في ايه ياجماحة....بالراحة حبة حبة ....واللي اتكسر يتصلح وان الله ستار عليم

أولا كليو كلنا عارفنها..... عضوه وصديقه من الوزن الثقيل فكريا واخلاقيا .......واحنا كلنا بنحبها.....بس هي تلاقيها كانت ضاربه اليوم ده اتنين كيلو كوارع منشي ومنخشخش...فطبعا اثر بالسلب على الحاله المزاجيه لكهرومغناطيسيه.....وده بيعمل نوع من انواع الحول المؤقت...لكن في الآخر ؛ليو حبيبتنا وست الكل....حد يقدر يقول حاجة تانيه غير كده

تاني فولانه ياعسل انت حرام والله اشوفك زعلانه...مين قال ان اونكل رافعي فاتح الموضوع عشان نزعل من بعض ....انت زي السكر وأقسملك ان كلامك كان بيموتني من الضحك :wub: ...وكل سنه وانت طيبه :o

ثالثا..الى الاخوةا لاعضاء جميعا...كلكم بما فيهم الاداره......انا عندي حل للمشكله دي....انا شايف اني انا كنت اكتر واحد بعبط في الكلام عن سولير.....وبالتالي انا اللي استاهل البهدله بتاعت كليو.....وامسحوها في ياجماحة بس عايز نرجع نهزر زي الاول...وياريت لو نلغي الكام توبيك اللي فاتوا ده لو انتم عاوزين يعني.......بس المهم انكم تكونوا رايقين.....وكل سنه وانتم طيبين وحلوين كده على طول

رابعا....انت ماردتش علي لي ياوليد....... :) ... طب وحياااااااااااااة اونكل سمكمك الكارونشي لاكون مفوتك في كتاتين الحيط.. :wub: (صحيح :P ...سؤال....يعني حيط؟ :P )

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...