اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      عرض الصفحة
    • 2
      بالرغم من ان الفكرة نفسها تواجه تحديات كثيرة علي رأسها  تحديات جغرافية  تجعل من بعض الخبراء يأكدون علي استحالة تنفيذه  و لكن هناك ايضآ من يعتقد بان من خلال التكنولوجيا الحديثة و الوسائل الحديثة  من الممكن تنفيذه .. هو اقتراح بمشروع جبار بالفعل .. فكرة طموحة  خرجت من طور الأقتراحات و الدراسة الي مرحلة العرض و التخطيط ..بل و التمويل ...  رافد آخر اذا نجح فسيصب في صالح الأقتصاد المصري و ايضآ الدول الفريقية التي سيمر من خلاله هذا الممر الملاحي الذي سيجري في قلب القارة السمراء .. هذا المشروع الذي تم
    • 4
      فقط. 6778.41 Egyptian Pound السفر من لندن الى الغردقة والاقامة الكاملة اكل و شرب و فسحة و جولات و زيارات. يا بلاش
    • 6
      كنت عاوز اعرف ازاى ان الشركة اللى انا رايح اشتغل فيها نطاق احمر ام اخضر وايه الفرق وهل فى مميزات لكل نطاق مع العلم ان الشركة طلعتلى تأشيرة محاسب عام انا وخمسة من اللى عملوا الانترفيو وهل اول سنه بيكون فى نزول مصر ولا صعب لانى هخطب نفس الشهر السنة الجديدة ان شاء الله فحتاج انزل مصر ولو لخمس او 3 أيام وازاى اقدر اكسب الكفيل فى صفى ارجو الافاده
    • 2
      انا كشفت يوم الخميس الماضي 6 ديسمبروكل ما ادخل على الموقع يقولوا لا توجد بيانات لهزه الشهادة والنهاردة 11 ديسمبر هل ده طبيعي ولا ايه انا حاجز على 25 يا رب الاقي اجابة
  • أضف...