اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ازاى اعرف ان الشركة اللى انا رايح اشتغل فيها نطاق احمر ام اخضر

Recommended Posts

كنت عاوز اعرف ازاى ان الشركة اللى انا رايح اشتغل فيها نطاق احمر ام اخضر وايه الفرق وهل فى مميزات لكل نطاق مع العلم ان الشركة طلعتلى تأشيرة محاسب عام انا وخمسة من اللى عملوا الانترفيو وهل اول سنه بيكون فى نزول مصر ولا صعب لانى هخطب نفس الشهر السنة الجديدة ان شاء الله فحتاج انزل مصر ولو لخمس او 3 أيام وازاى اقدر اكسب الكفيل فى صفى ارجو الافاده

رابط هذا التعليق

من اقامة اى حد من الشركة وتدخل على مكتب العمل هيظهرلك وضعهم..والله حاليا ما عادت تفرق احمر من فوشيا بعد رسوم مكتب العمل الجديدة دى..

عادى العقد الاول بيبقى ليك 15 يوم اجازة عن كل سنة وتذكرة فى نهاية عقدك وممكن يسمحلك تنزل بعد السنة الاولى وهتبقى على حسابك طبعا..بلاش تكسب الكفيل وتخسر حاجات تانية خليك فى شغلك وبس هتكسبة انك تنقله اخبار زمايلك مثلا ولا فكرك هتعمله ايه..شوف شغلك تمام وخلاص..

رابط هذا التعليق

اشكرك جدا استاذ حكيم لا انا قصدى اكسب الكفيل ازاى عن طريق عملى مش انى اعمل حاجة غلط او ...... او ..... الفكرة انى بسمع ان الكفيل بيكون معاملتة مش كويسه فالواحد مش عاوز يتعرض لحاجة زى كده انا ناوى ان شاء الله ان الواحد يركز فى شغلة ويعمل كل اللى علية عشان يفيد الشركة اللى هو فيها

رابط هذا التعليق

كنت عاوز اعرف ازاى ان الشركة اللى انا رايح اشتغل فيها نطاق احمر ام اخضر وايه الفرق وهل فى مميزات لكل نطاق مع العلم ان الشركة طلعتلى تأشيرة محاسب عام انا وخمسة من اللى عملوا الانترفيو وهل اول سنه بيكون فى نزول مصر ولا صعب لانى هخطب نفس الشهر السنة الجديدة ان شاء الله فحتاج انزل مصر ولو لخمس او 3 أيام وازاى اقدر اكسب الكفيل فى صفى ارجو الافاده

بصراحة حاجة تكسف

صفي إيه وهباب إيه

شوف شغلك وراعي ضميرك وإنت تبقى محبوب من الكل

تم تعديل بواسطة waaaf

وائـــل عــامـــــر

waaafw@gmail.com

..............

رابط هذا التعليق

أدي عملك علي اكمل وجه

طالب بحقوقك بإحترام

سيحترمك الجميع

رابط هذا التعليق

أدي عملك علي اكمل وجه

طالب بحقوقك بإحترام

سيحترمك الجميع

شكر للرد والله يا جماعة انا مش كان قصدى حاجة وحشة لما قولت اكسب العميل فى صفى انا كان قصدى ان الكفيل يعاملنى كويس لانى متخوف شوية من المعاملة لكن مش قصدى والله حاجة وحشة بجد بعتذر عن اى سوء فهم

معلش استاذ حسام منين اطلع تصريح عمل

رابط هذا التعليق

أدي عملك علي اكمل وجه

طالب بحقوقك بإحترام

سيحترمك الجميع

شكر للرد والله يا جماعة انا مش كان قصدى حاجة وحشة لما قولت اكسب العميل فى صفى انا كان قصدى ان الكفيل يعاملنى كويس لانى متخوف شوية من المعاملة لكن مش قصدى والله حاجة وحشة بجد بعتذر عن اى سوء فهم

معلش استاذ حسام منين اطلع تصريح عمل

تصريح العمل بيطلع من قسم الشرطة إللي إنت تابع له

ونتمنالك التوفيق

وائـــل عــامـــــر

waaafw@gmail.com

..............

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...