اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 18
      لكل اخواني المغتربيين عشان تحسوا بالفرحه بالغربه 38 اغنيه في حب مصر عشان تشغلوها في العربيات وانتوا بتحتفلوا مصر....مصر.........مصر /?ymyio1ntmyg فرعوني وافتخر ياخضره
    • 0
      الاغنيه دي بتتذاع كتير وعاجباني جدا مش عارف هي كلمات الاغنيه اللي شداني ولا صوت المغنيه هي اسمها نهال نبيل ياتري حد سمعلها حاجه قبل كده
    • 1
      لمحبي اغاني المطرب والملحن وجيه عزيز اغنيه حديثه اتمني ان تعجبكم وأرجو من الاخوه من لديه علي الكمبيتور أغانيه القديمه الصادره عن صندوق التنميه ارفاقها بالمنتدي لانه لاسف الموقع الوحيد علي النت الخاص بأغاني وجيه لايعمل أغنيه الصبر عيره مرفقه جودة الصوت متوسطه wagih_aziz.mp3
    • 0
      يا ترى عمل لى آد أدرس يعرَّفه إنى ريجيسترد ولو عمل طب ليه مش حس ما عرفشى ليه إن انا إنترد ما تقول له يا وندو ماسينجر إعمل فلاش إعمل منظر وقول له وعشان خاطرى سوير   انى معاه دايما اون اير وبس جاست برِس أيكون يقول لقلبى الميت طير
    • 4
      ناس نسيونا و ناس نسّونا و ناس على الناس قسّونا وقاسينا كتير لما فاتونا و لما نسينا افتكرونا ************ ليه الناس ع الناس قادرين ليه بعذابهم مش داريين ليه فيه ناس من ناس تنداس و ليه فيه ناس غدارين حبيبى..ياللى كنت زمان حبيبى بعد كل البعد دا جاى تفتكر حبيبى..ياللى كنت زمان حبيبى مهما تتندم و مهما يا حبيبى تعتذر اللىراح فى هواك يا حبيبى راح و قلبى بعد سنين جفاك مليان جراح حتى جرحك يا حبيبى اللى طيبهولى راح ناس نسيونا و ناس نسّونا و ناس على الناس قسّونا وقاسينا كتير لم
  • أضف...