اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تسعى شركة وورنر ميوزيك ومجموعة بى أم جى الألمانية لإدارة الحقوق الموسيقية المتحالفة مع صندوق الاستثمار العرض الصفحة
    • 0
      فيروس_ولقاحات_كوفيد-19_بين__thread_by_mhdelsherif___نوفمبر ٣٠، ٢١_from_rattibha.pdf
    • 0
      إقتحام الكونجرس في السادس من يناير كان المفروض يكون جرس إنذار لكل دول العالم أكرر كل دول العالم التي تغطيها مواقع السوشيال ميديا   الموضوع عاليه للتذكير بالحدث الذي أتكلم عنه ، نحن محظوظين  لقد صدر فعلا قانون لتنظيم  إنشاء المواقع الإليكترونية و إدارتها و ضوابط الرقابة عليها و ضوابط المشاركة في المواقع    
    • 56
      مشكله بيقع فبها كل يوم شباب كتيير اوى ... و انا واحد منهم ... انا والحمد لله ربنا اكرمنى و سبت مصر بعد التخرج من كليه الهندسه . سافرت السعوديه علشان اشتغل ... وبالتحديد الرياض (انا مسميها مقبره العزاب) اكيد فهمتو قصدى ... المهم ,مرت الايام و السنين و فجأه اكتشفت ان 5 سنين مرت من عمرى و انا تقريبا ما بعملش الا حاجه واحده و هى الشغل .... دا مش معناه انى بكره شغلى بالعكس انا بحب شغلى جدا (فى مجال الكمبيوتر و التجاره الالكترونيه) و يمكن دا اللى خالانى ما حسش بالوقت اللى بيتسرق منى .... طبعا ماكنش
    • 16
      بينى وبين الجنان شعرة هذه العبارة خرجت منى فى لحظة انفعال منذ يومين لحظة تراكم فيها ألف حدث وحدث جعلنى أصرخ بها اليوم وأنا جالس على دكة على الكورنيش سألت نفسى إيه اللى خلانى اقول كده ؟ وأنا أنظر إلى البحر بدت لى كوررية خيط ملعبكة عبارة عن أحداث تدافعت مرة واحدة إلى ذهنى أثناء انفعالى حاولت تسليك الكوررية .. خرجت ببعض الملاحظات غير المرتبة سأحاول فى هذا الموضوع فرد بعض الخيوط الملعبكة والمجال مفتوح طبعا لكل من مر بمثل هذه التجربة
  • أضف...