اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

صحوه قلب

ocha

Recommended Posts

اما موضوعى فهو نفسه ردى فى موضوع اللاخت مصريه بلكويت الزوجات المثاليات معلش اصل انا لسه يا جماعه معنديش خبره اوى على النت بس بكره هتودك واددردح على راى اللاخت YACHO

رابط هذا التعليق

اما موضوعى فهو نفسه ردى فى موضوع اللاخت مصريه بلكويت الزوجات المثاليات معلش اصل انا لسه يا جماعه معنديش خبره اوى على النت بس بكره هتودك واددردح على راى اللاخت YACHO

شوفى يا اوشا .. ادخلى عالموضوع بتاعك هنا كانك حتكتبى رد وهو اكيد مفيش رد لسه لان اصلا مفيش موضوع .. فالحل انك تكتبي لنا الموضوع هنا

اصل بصراحه مشوارلسه حنروح نشوف الرد اللى فموضوع تانى .. وبعدين نرجع هنا تانى عشان نرد .. فاحسن حاجه ..ياللا اكتبى موضوعك بعد مداخلتى

على طوووووووووووووول

ولا من شاف ولا من درى .. محدش واخد باله :blush:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى الاول احب اشكر الاخت العزيزه yacho على مساعدتها وتشجعها لى نرجع بقى لموضعنا وهو الزوجات الثاليات لللاخت مصريه من الكويت ايلى انتم اجمعتم فيه على ان فعلا الستات بتتعب اوى من اجل راحه زوجها واولادها وقلتو كمان ان الزوج بيقدر هذا طيب متفقين سؤالى دلوقتى للرجاللللللللللللللللللللللللللللللللللله امتى اخر مرة حسيت بتعب زوجتك وقلتلها ادخلى استريحى انتى تعبانه طول اليوم وانا هاخد بالى من اللاولاد !!!!!!!!!!!!!!!ا قولى اخر مره اشتريت فيها هديه حت ولو كانت ورده تعبر فيها عن حبك وتقديرك له
  • أضف...