اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الطفوله ..

فرفوره

Recommended Posts

[ أحلى أيام هي أيام الطفوله وزي ما بيقولوا ..

(( يا ليت الطفولة تعود يوما لاخبرها بما فعل بي الشباب ))

أفتكر يوم وأنا صغيره كنت رايحة لتاته ((ستي)) وعدين الى وشفلكم خاروف كان بجري ورايا .. وصاحب الخروف عمال يجري وراه عشان يمسكه ومش طايله :blink: وبعدين ييجي الخروف من جنبي من هنا وأنا أنفجر عياط من هنا :huh: وبعدين الكل ضحك عليا ومن وقته وماما دايما بتمشيني ادامها .....ززلغاية ماوصلت سن ال10 سنين

صدقوني أحلى أيام أيامها.... :huh: :huh:

معجبه .. مغرمه ..

أنا مصري وأبويا .. بسماري ولوني مصري ..

وتحياتي للي بيردوا عليا ..........

رابط هذا التعليق

صدقوني أحلى أيام أيامها.... :blink: :huh:

يعني يا فرفورة البكاء و الفزع بتاع الخروف ده هي أحلي أيام بالنسبة لك ؟؟ :huh:

فكرتيني بأوحش أيام طفولتي ... كان في كلب مستقصدني كل يوم و أنا خارج من الحضانة ... و كأنه كان بيقعد مستنيني :huh:

و أول ما يشوفني .. كأنه شاف قطه بتطلع له لسانها ..

و هاتك يا مطاردة و جري ورايا ..

و أنا يا عيني عليّ مديها بكاء و إستنجاد بالناس ... كل ده و انا بأجري طبعاً زي الرهوان 074.gif

و هو يجري .... و أنا أجري و أعيط

لا يا فرفورة لا ... دي ذكريات الله ل يرجعها أبداً

You can.... If you think you can

رابط هذا التعليق

[ أحلى أيام هي أيام الطفوله وزي ما بيقولوا ..

(( يا ليت الطفولة تعود يوما لاخبرها بما فعل بي الشباب ))

أفتكر يوم وأنا صغيره كنت رايحة لتاته ((ستي)) وعدين الى وشفلكم خاروف كان بجري ورايا .. وصاحب الخروف عمال يجري وراه عشان يمسكه ومش طايله :angry2: وبعدين ييجي الخروف من جنبي من هنا وأنا أنفجر عياط من هنا :huh: وبعدين الكل ضحك عليا ومن وقته وماما دايما بتمشيني ادامها .....ززلغاية ماوصلت سن ال10 سنين

صدقوني أحلى أيام أيامها.... :unsure: :huh:

الله يا فرفوره على الطفوله وجملها يا رتها ترجع احلى ما كان فيها لما كنا نعمل اى حاجه تخطر على بالنا مش ذى دلوقتى لازم تعمل الف حساب فى اقل حاجه بتفكر فيها لو اطول اقول للزمان ارجع يا زمان

رابط هذا التعليق

زمان لما كنت أجى طالعة أو نازلة سلم وتيجى قطة خايفة منى فتطلع تجررررررررررى من جنبى.. كنت أتفزع منها وأقعد أعيط عالسلم بعد صرخة مدوية :blush:

دلوقتى سبحان الله عندى قطة أنا وهى طول النهار نجرى ورا بعض فى الشقة :blink:

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

انا افتكر مرة كنت ماشيا انا واختى واخويا وانا عندى حوالى 10 سنين وولد من سنى جاى من التجاة المعاكس بس شكلة مش طبيعى هو كان ادى تقريبا وفاجائة راح ماسكنى من كتافى وصرخ فى وشى وانا تنحت من الخضة وراح سيبنى وماشى صرخ فى وشى لية معرفش المهم خضنى ومن يومها بدقق اوى فى اى حد شكلة غريب وجاى عليا واكون مستعدة وظابطة الشنطة احتمال اخبطة بيها

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 14
      اليوم شاهدة في برنامج 90 دقيقه مصيبه لاسره مصريه صغيره تتكون من 4 افراد مقيمين في غرفه في البدروم رب الاسره نقاش الام ربة منزل طفل 12 سنه معاق ذهنيا طفله 11 سنه هند المشكله ان هند تعرضت للاغتصاب اثناء لعبها في الشارع من قبل احد الشباب امام مركز للشباب المصيبه موقفتش لحد هنا لا دا البنت حملت كمان وافرج عن الشاب الى ان تضع البنت وفعلا وضعت الطفله طفله عمرها الان 10 ايام !!!!!!!!!!!!!!!!! البنت تحمل كل ملامح البرائه لايمكن ان تكون سبب في اثارة او تشجيع احد لاغتصابها من بيئه معدومه يعن
  • أضف...