اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شو بدك والا ما بدك؟؟؟

بنت شعنونة

Recommended Posts

مراتك عاوزة تعمل عملية تجميل من بتوع اليومين دول عشان تبان زي هيفاااااااااء وهبي مثلاااااا :P

لكن انت مبسوط بيها كدا

وهيا مش مبسوطة وقالتلك

ولوه

ولك انا بدي كون حلوة متل نانسي و هيفا

ليش انت ما بدك مرتك تكون كيوت ولوه؟؟؟

وانت قلتلها

يا حياتي انت كدا قمر وعاجباني موت ومافيش فيكي حاجا وحشة

يبقى ليه تعملي عملية مع انه انا مبسوووووط اصلا؟

راحت قالتلك

بس انا ماني مبسوطة حياتي

وبدي كون هيفا

تعمل ايه؟.

توافق ع العملية والا لا ولووووووووه؟ :P

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

• الردود 43
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

هاسيبها تعمل العمليه ........

نجحت ....ألف مبروك وأهلا وسهلا

فشلت...يبقي كل سنه وهي طيبة

طالق بالتلاته

يا امتي لا تفزعي من سطوة السلطان .....اية سطوة ؟ ما شئت ولي واعزلي ...لا يوجد السلطان إلا في خيالك

رابط هذا التعليق

هاسيبها تعمل العمليه ........

نجحت ....ألف مبروك وأهلا وسهلا

فشلت...يبقي كل سنه وهي طيبة

طالق بالتلاته

مانت عشان مش متجوز ياخويا ومش خسران حاجه ... وزغرطي ياللي مانتيش غرمانه .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

لما تطلب الزوجه طلب زي كده لازم ادور على السبب الحقيقي... يعنى ممكن ببساطة يكون انى بأتفرج على هيفاء في كليب في التليفزيون و لاحظت تساقط لعابي اثناء المشاهدة :P و بالتالى السبب معروف هو انها عايزه تعمل شبورة نكد انتقامى عشان انا مهتم بهيفاء او لأنى مش مهتم بيها - كالعادة :P - و بالتالى لازم يكون ردى مدروس جداً :

اولاً : مش لازم ارفض يأمه الموضوع ح يطول بلا داعى

ثانياً : اتناقش فيه بمنطقية و بالتالى سأهدم لذتها المتنامية و حبها الغريزي للنكد

ثالثاً : ح اسألها عن تفاصيل اكثر ..

زي مثلاً : مين الدكتور ... بيعمل ايه بالضبط ... في بنج و لا لأ ... الاعراض الجانبية ... و ما فيش مانع انى اذكر اللى حصل لسعاد نصر و هى بتعمل العملية :blush:

رابعاً : اقولها تعمل سيرفاي تجيب فيه اسماء الدكاترة و عناوينهم و مصاريف العملية و الخ ..

طبعاً .. مع الوقت ح تلاقيها نزلت على مافيش - كالعادة - و الموضوع يعدى :D

انا بقصد طبعاً بالكلام ده قله مندسه من الزوجات ... انا مراتى سكر

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

ازا بيئلي عملي عمليي مشان تصيري شبه هيفا وهبي ..

بدي ائله .. انت كمان لازم تعمل عمليي مشان تصير شبه ملحم زين :P ..

وحدي بوحدي :P

جيجي ...

سعودية الجنسية ... مصرية الهوى ...

رابط هذا التعليق

.. انت كمان لازم تعمل عمليي مشان تصير شبه ملحم زين :P ..

:P

وده حلو زي هيفا كده ولا لونه إيه بالظبط ؟

فطميني يا أختشي الله لا يسيئك ..

يعني لو روحت للحلاق .. أقول له أنا عايز خلقت مِلحم زين . هايفهم ولا ممكن يقلبني محمود المليجي ؟

طب لما الزوجة تكرف على هيفا ..

وتاني يوم الزوج يبقى مِلحم

العيال في الحالة دي يبقوا ولاد مين ... أو يبقى موقفهم إيه بالظبط ؟

هيفا ... ملحم

دي شتايم مش أسامي دي ..

يالله عصل خير

رابط هذا التعليق

أنا نفسي افرجك على صورته يا س س ..

عشان تشوفوا الرجالة الصوووح :D

بس خايفة على قلوب العذارى في المنتدى :P ..

دول ممكن يروحوا فيها ..

وأنا أولهم :P

جيجي ...

رابط هذا التعليق

دول ممكن يروحوا فيها ..

يا أخت جيجي أن هاقولك بيت شعر من عصيده أنا بأحبها لأبو الفوارس عنتره وإنتي إفهميها

إن كنت جاهلة بما لم تعلمي يخبرك من شهد الوقيعة أنني أغشى الوغى وأعف عند المغنمي

بعون الله إحنا عيال جدعان قوي ... ولا تقوليلي ملحم زين ... ولا ملحم بركات حتى ... يعني صوت وصورة وحلاوه ونقاوة ....

والراجل الصووح ما يعيبوش إلا جيبه ...

وعلى رأي خالتي أم أبراهيم " يا شايفه الشاب وتزويقه .. يا ترى هو فطر ولا على ريقه "

رابط هذا التعليق

هههههههههههههههههههههه

الله يهد شيطانكم :P

تفشان انت كاااااااااااارثة...

بس لو المدام عاوزة تعمل العملية عشان ثقتها بنفسها تزيد؟؟

يعني عاوزة تشوف نفسها احلى وبس.. مع انها عارفا انك بتحبها كدا زي ما هيا وانها اموووووورة جدا كمان...

تعمل اييييييييييه؟؟

سي السيد

لولولولوولولللللللللللللللللللللللللييييييييييييييييييييييييييي :P

اعرف واحد جارنا مراته عايقة ورايقة راحت عملت عملية تكبير الصدر

ومن ساعتها وهيا بقت عاملة زي القونصة الكبيييييييييييرة كدا

وفرحانا بنفسها جدااااااااا جداااااااااا

ومع انها محجبة

بقت تلبس بديهات وترفع الطرحة

ف بقت ملفتتتتتتتتتتته جداااااااااااااااااااااااا

يعني مافيش مرة تمشي في الشارع الا وتسمع الف تعليق وتعليق

بس في الأخر بقت موووووووووز موووووووز مووووووز على راي اخونا عمرو اديب

لو انت مكان الراجل دا تفرح والا تزعل؟

عشان عاوزة اقولكم هوا حاسس ب ايه :D

رابط هذا التعليق

اعرف واحد جارنا مراته عايقة ورايقة راحت عملت عملية تكبير الصدر

ومن ساعتها وهيا بقت عاملة زي القونصة الكبيييييييييييرة كدا

لو انت مكان الراجل دا تفرح والا تزعل؟

والله يا مدام شعنونه ..

ده حسب البُعد الإجتماعي عند الرجل ده عامل إزاي

بمعنى

لو هو شايف إن حواليه في المنطشقة عيال صغيرين أهاليهم فقراء ومش لاقيين يجيبوا لهم ريري أو سيريلاك .. وبالتالي خلا مراته تعمل العملية دي عشان تدور على عيال الحي ترضعهم وتاخد فيهم ثواب ... يبقى راجل شهم وكتر خيره .. وخلى بالك .. لا يروي العيل ولا يشبعه قد رضعته من أمه .. أو من واحده من الجيران ...

ولو هو شايف إن مراته فيها شبه من جيرانها ويتلخبط بينهم وعايز يخليها حاجة سبشيل وتشوفيها من بعيد تقولي عليها مرات قُرني أفندي أهي ... أو الست " زينة " جت .... فاكره زينة بتاعت المسلسل اللي كان لها تضاريس ومدافع ؟ .... يبقى برضوا الراجل عنده وجهة نظر يجب أن نحترمها ولا نحترمه .

الإحتمال الأرجح أن تكون شركة جُهينه طالبه موظفات ذوي إحتاجات خاصة وبمرتبات مُغريه وبالتالي خلى مراته تعمل عمليه كاستمايزيشن عشان تبقى مؤهله للوظيفة الشاقة دي .... ودي برضوا وجهة نظر نحترمها عشان خاطر إنتاج البروتينات في البلد والزبادي وكده .

وبلاش نخوض في التفاصيل اللي زي دي أحسن في مشرفين واقفين بالمقصات وبيحلقوا لأي حد يعمل كده ولا كده ..

رابط هذا التعليق

دول ممكن يروحوا فيها ..

بعد مواضيع بنوتة خالص دخلنا على تعبير جديد وهو رجالة صوووح

معلش يا أخت مصرية بس هذا التعبير أرتبط فى ذهنى بالأبطال يعنى المجاهدون فى فلسطين او مجاهدون الفساد فى مصر (زى المهندس مجدى حسين).......الخ

فهؤلاء فى نظرى هم الرجالة الصوووح

وعلى حد علمى ملحم زين كل عمله التنطيط و الغناء و الروشنة وبس

ممكن أعرف تعريفك بقى للرجالة الصووووح

من يهن يسهل الهوان عليه مـا لجرح بميـت إيـلام
رابط هذا التعليق

طبعا مش هوافق على العمليه

ما اهو انا لو عاوز اتجوز نانسي ولا هيفاء كنت دورت على واحده

تشبها

هاقول لزوجتي المنطق ده وهضيف ان انا هذكرها بفيلم جري الوحوشا

عتقد ان هذه السيده في اواخر الثلاثنيات وتعاني من فراغغغغ

لو طولت في الكلام وكحت كتير دي تبقى لها قصه تانيه

وعلى راي المثل ضربه بالمرزبه ولا عشره بالشاكوش

سقراط

:wub: :) :D

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

طبعا انا مش فاهما المثل دا يا سقراط

دا غير اني مخصمااااااااااااااك

بس ماشششششششششششششي

انما حد يكره ان مراته تبقى اموووووووورة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولو هيا امورة حد يكرها انها تبقى دبل امورة؟؟؟؟؟؟؟

موز موووووووز مووووووووز

رابط هذا التعليق

يا أخت جيجي أن هاقولك بيت شعر من عصيده أنا بأحبها لأبو الفوارس عنتره وإنتي إفهميها

إن كنت جاهلة بما لم تعلمي يخبرك من شهد الوقيعة أنني أغشى الوغى وأعف عند المغنمي

بعون الله إحنا عيال جدعان قوي ... ولا تقوليلي ملحم زين ... ولا ملحم بركات حتى ... يعني صوت وصورة وحلاوه ونقاوة ....

والراجل الصووح ما يعيبوش إلا جيبه ...

وعلى رأي خالتي أم أبراهيم " يا شايفه الشاب وتزويقه .. يا ترى هو فطر ولا على ريقه "

هههههههههههههههههههههههه mfb:

بجد مش ممكن يا عنترة ..

وخصوصا المثل فظييييييييييييع :D

الله يمسيها بالنور خالتك ام ابراهيم :)

بعد مواضيع بنوتة خالص دخلنا على تعبير جديد وهو رجالة صوووح

معلش يا أخت مصرية بس هذا التعبير أرتبط فى ذهنى بالأبطال يعنى المجاهدون فى فلسطين او مجاهدون الفساد فى مصر (زى المهندس مجدى حسين).......الخ

فهؤلاء فى نظرى هم الرجالة الصوووح

وعلى حد علمى ملحم زين كل عمله التنطيط و الغناء و الروشنة وبس

ممكن أعرف تعريفك بقى للرجالة الصووووح

يا عم قطز الله يهديك ..

أنا واخده الموضوع هزار في هزار .. :wub:

جيجي ...

رابط هذا التعليق

هههههههههههههههههههههه

الله يهد شيطانكم :)

تفشان انت كاااااااااااارثة...

بس لو المدام عاوزة تعمل العملية عشان ثقتها بنفسها تزيد؟؟

يعني عاوزة تشوف نفسها احلى وبس.. مع انها عارفا انك بتحبها كدا زي ما هيا وانها اموووووورة جدا كمان...

تعمل اييييييييييه؟؟

تفشان mfb:

ماشى :wub:

لو بتتكلمى جد موضوع الثقة ده بيجي من الزوج مش من الزوجه بمعنى ان الزوج لو قاعد طول النهار قدام الكليبات و نازل غزل في هيفاء و نانسى (افففف ملو البلد :) ) و مش معبر مراته بأي كلمه حلوة بتبقى النتيجة الحتمية فقدان ثقتها في نفسها ، لكن لو ركز شوية معاها .. يعنى اخذ باله انها صبغت شعرها لو قصته او حطت ميك آب مختلف ده ح يديها ثقه في نفسها و يخليها تهتم اكثر بنفسها و تبقى حلوة من غير عمليات ... ما هو اكيد الزوج ده لما جه يتجوزها كان شايفها حلوة ايامها ... و بعد كده حصل اللى حصل بسبب اهماله ..

يا عم س س ...

اليك الرجل الصوح :

اكيد مصرية الهوى بتهزر ... ده انا احلى منه :D

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

لفت انتباهي في اخر زياره لي الى بيروت.. ان عمليات التجميل اصبحت حاجه عاديه... تكبير الشفاه والخدود وشفت الدهون وعمليات اللايزر ... واصبحت بمبالغ في متناول ربات البيوت العاديات .... :)

وبالتالي اصبحت الفرص لهن بان يتشبهن بنانسي عجرم وهيفاء اكبر.............بس للحقيقه... اصحبت معظم السيدات والنساء شكل واحده... انف واحد وشفاه واحده وعيون واحده... تقولش الخراطه الي خرطتهم جابتهم بخرطه واحده؟ :wub:

رابط هذا التعليق

لما تطلب الزوجه طلب زي كده لازم ادور على السبب الحقيقي... يعنى ممكن ببساطة يكون انى بأتفرج على هيفاء في كليب في التليفزيون و لاحظت تساقط لعابي اثناء المشاهدة :wub: و بالتالى السبب معروف هو انها عايزه تعمل شبورة نكد انتقامى عشان انا مهتم بهيفاء او لأنى مش مهتم بيها - كالعادة :) - و بالتالى لازم يكون ردى مدروس جداً :

حلوه يا طفشان .... مش قدرا ابطل ضحك :D

طبعا مش هوافق على العمليه

ما اهو انا لو عاوز اتجوز نانسي ولا هيفاء كنت دورت على واحده

تشبها

mfb: :) :P

يا سلام عليك يا سقراط ده انتا ميه ميه...

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

الحمد لله الذي تواضع لعظمته كلُّ شيء،

الحمد لله الذي استسلم لقدرته كلُّ شيء،

الحمد لله الذي ذلَّ لعزَّته كلُّ شيء،

الحمد لله الذي خضع لملكه كلُّ شيء

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

رابط هذا التعليق

الصوره الي حطيتها يا طفطف كانت لملحم بركات... وده كبير شويه....اما القصد كان على ملحم زين....

برضو انا احلى منه :wub:

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      جرت العادة ربما منذ انشاء الحكومة في مصر ان الوزارات و الجهات الةحكومية تتقدم بتقديرات لاحتياجاتها المالية خلال السنة القادمة  ثم تقوم وزارة المالية  بربط الميزانية لكل جهة و عادة هذا الربط اقل بكثير مما طلبته كل جهة  و على ذلك اصبح هنا ما يشبه العرف ان الجهات تغالي في تقدير احتياجاتها تحسبا للربط المتوقع و في آخر السنة يعود الفرق الى وزارة المالية٠ هذا الاسلوب لم ينفع مع الدكتور طارق شوقي  يريد كل شيئ على بلاطة و بيقولك انه وقع على شيكات ليس لها رصيد كان طلب ١١٠ مليار جنيه وزارة المالية قدرت ال
    • 3
      كان الله فى عون أصحاب المبادئ .. إنهم كالماشى فى حقل ألغام أو على حبل  مشدود هذا ما يقوله المتابع للمواقف المصرية .. خصوصا فى الفترة الأخيرة التى شهدت تصاعدا فى الأزمة السورية متزامنا مع انعقاد القمة العربية فى السعودية .. والموقف المتشرذم للدول العربية قبل هذه القمة .. وبالذات موقف البلد المضيف وبعض الدول التى تدخل فى عداد "حلفاء مصر" من الدول العربية قرأت اليوم خبرا فى مصدرين .. الأول باللغة العربية من موقع "روسيا اليوم" .. والآخر باللغة الإنجليزية من موقع ها آرتز
    • 0
      http://www.youtube.com/watch?v=_o24fcRjE44 لو سئلنا الكائن الاخوانى الذى هبط على كوكبنا بالخطأ عن صحه هذه الاتهامات لمرسيهم وجماعته فعلى الفور سيكذب الخبر من دون ان ينظر الى فحواه حسنا ! .. سنقر لك بالتكذيب للخبر .. ولكن سنعيد عليك السؤال بطريقه مباشرة هل نفى او دافع عن نفسه كل من مرسى او الشاطر او ايا من قيادات الا خوان عن هذه الوثيقه التى ظهرت وقام بالتكذيب لها على الفضائيات او فى اى من وسائل الاعلام ؟ وهل نفى كل من اوباما او ادراته الامريكيه هذه الاتهامات فى اى من وسائل ا
    • 22
      لسبب ما .. حاول هؤلاء الصبيه قطع الطريق .. وكان جزاء أحدهم ما سترونه بأعينكم .. فهل كان هذا تصرف صحيح .. وماذا تفعل لو كنت فى نفس موقف سائق السياره ؟ http://www.youtube.com/watch?v=kOjnSpfYy80
    • 62
      مش عايز حد يستغرب ومش عايز حد يزعل من العنوان فكما تم تقسيم الأمة إلى فسطاطين تم تقسيم نساء الأمة إلى فئتين الفئة الأولى تسمى أخوات ومفردها " أخت " والفئة الثانية تسمى " نساء الرصيف " ومفردها " واحدة من على الرصيف " هذا ليس تقسيمي ولكنه تقسيم فضيلة المحامي المفوه والكادر الكبير والقيادي الإخواني البارز وعضو مجلس الشعب السابق عن الإخوان المسلمين. يرى المحامي والخطيب المفوه أن " الأخ " يجب أن يتزوج من " أخت " وليس من واحدة أحبها من على الرصيف. ياترى هل سيتحول الإخوان لـ " جيتو إسلامي " داخل
  • أضف...