اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

محتاج رد من أهل الخبره بخصوص التعميم

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بستفسر بخصوص اخويا كان. مسافر قطر وكان واخد قرض من هناك والمهم الشركه من غير سابق أنظار سرحوه وعطوله شهرين مهله لو عرف ينقل كفاله المهم اخويا معرفش يلاقي اي فرصه وسلب مكافأة نهاية الخدمة في حسابه ونزل على مصر مع العلم ان مكافأة نهاية الخدمة مش مغطيه القرض ولحد وقتنا هذا البنك متوصلش معاه وهو هنا الدنيا ملطشه معاه لحد ماجتله سفريه للعراق السؤال هنا هو خايف البنك يكون عمل تعميم له في دول مجلس التعاون كله ولا لو في تعميم هيكون في قطر بس هو خايف لينزل  ترنزيت في أي بلد خليجي ويتقبض عليه مع العلم هو لو سافر وربنا وفقه هيتواصل مع البنك لجدوله الدين ده. ارجو من الناس أصحاب الخبره الرد والافاده. وربنا. 'يسدد ما عليتا

تم تعديل بواسطة Hamdy123
رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 26
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوكم محمد من دمياط اللي هو انا يعني ، جايلي تأشيره من واحد سعودي معرفة الراجل ده بيفتح محل كمبيوتر صيانة ومبيعات وحاجات زي كده في الرياض وكان محتاج واحد يمسكله المحل طلع تأشيره (( عامل )) على اساس انه يبعتهالي وبالفعل بعتها وهتوصل الاوراق بالبريد على يوم السبت الجاي ان شاء الله بس المشكلة دلوقتي ان جواز السفر بتاعي والبطاقة مكتوب فيهم حاصل على بكالوريوس نظم المعلومات الإدارية .... ؟؟!! عندي بقا شوية اسأله بسيطه : 1. أغير البطاقة والجواز ازاي ؟؟ والإجراءات دي
    • 0
      حسم قانون التحالف الوطني العديد من الأغراض والمساعى التى تخدم العمل الأهلى والتنموى فى شتى ربوع البلاد فى جعرض المقال كاملاً
    • 0
      قال سامح شكرى وزير الخارجية إنه لا توجد رغبة إثيوبية فى التوصل إلى اتفاق بشأن سد النهضة.وأشار وزير الخارجيةعرض الصفحة
    • 2
      مساء الخير جميعا، مؤخرا شوفت بوست على الفيسبوك ان تصاريح العمل اصبحت الزامية للسفر. فا كنت عايز استخرجه عشان اأمن نفسى،  لكن فى بعض المصادر و مواقع الجرائد قرأت ان يجب ان يكون هناك عقد عمل فا حبيت انى اتأكد من هذه معلومة لأن عقد عملى بالغة الهولندية و انا مضيت عليه اونلاين، و بالتالى هيكون مطبوع.... فا مش ضامن رد فعل الضابط الى هسلمه المستند ده رد فعله اه.
    • Guest د. مدحت خفاجي
      0
      الى الملك سلمان بن عبد العزيز وولى عهد الامير محمد بن سلمان يجب اعادة النظر فى التورط فى المستنقع اليمنى درس التاريخ يقول ان كل البلاد الاستعمارية او القوية فشلت فى استعمار او احتلال البلاد الجبلية. واول تجربة كانت للجيش البريطانى فى اواخر القرن التاس عشر فى افغانستان وكانت اقوى دولة عسكرية فى ذلك الوقت وكانت تحتل اكثر من نصف دول العالم. ولم يعود حيا من حملة مكونة من ١٧ الف جندى الا واحدا لم يقتلوه حتى يخبر الجيش البريطانى بما حدث حتى لايعود ثانيا. وبذلك رفضت بريطانيا احتلال اكثر من عدن واليمن
  • أضف...