اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN)-- أعلنت السلطات السعودية، الثلاثاء، عن ضبط عصابة تتاجر في "منتجات جنسية ممنوعة"، ومصادرة أكثر من 6 آلاف منتج. وقالت وزارة التجارة السعودية إنه "بعد التحري والرصد من قبل الوزارة وبمساندة الجهات الأمنية، تم الكشف عن عصابة موزعين تتاجر ببيع منتجات جنسية ممنوعة تحمل ادعاءات طبية كاذبة ومجهولة المصدر". وأضافت وزارة التجارة، في تغريدة عبر حسابها على تويتر، أنه "تم مصادرة أكثر من 6 آلاف منتج، وضبط الموزعين وإحالتهم للجهات المختصة لإكمال... View the full arti
    • 17
      الموضوع باختصار ان واحد عايز يبقى الوكيل لمتاجر موجوده فى امريكا عجباه و حاسس ان ممكن ان سوقها يمشى فى المنطقه بس هوه لا يفقه شيىء فى الموضوع من اساسه لكن حابب جدا يجرب علشان كده انا عايزه حد يفيدنى فى الموضوع ده يعنى انهى الافضل الوكاله و لا حق الامتياز و علشان يطلب يبقى وكيلهم لازم الاول يكون عنده شركه و لا لا و ايه هيه الحاجات الى يخلى باله منها كويس اثناء التفاوض معهم و اهم شروط الوكاله الى لازم يراعيها و متوسط التكلفه لشراء الوكالات او حقوق الامتياز دلوقتى ايه و هل ممكن ما يخدش ا
    • 1
      ‏كفار الدينمارك يمنعون بأجسادهم البلدية من هدم مسجد مخالف لقانون البناء ‏المسلمين دمروا وفجروا عشرات المساجد والكنائس ‏المخالفة للدين أو المذهب    
    • 58
      .مدخل ,,,,, بالامس اهدتني احدى الزميلات كتابا بعنوان (وصايا)للكاتب محمد الرطيان يقرر الكاتب ان يترك لابنائه (ارثا) مختلفا... مجموعة من الوصاياالتي ضمنها تجربته في الحياة وقد اهتدى الكاتب لهذه الفكرة (الابوية الحانية)متأثرا بثلاثة اباء لقمان الحكيم .....الشريف بركات (شاعر)....وجاكسون براون (اب امريكي )... وكما فعلوا ونقلوا خبراتهم لابنائهم فعل الكاتب الرطيان... راقت لي الفكرة جدا وشعرت بفائض امومة جعلتني اتحول (اب )وارغب في نقل خبراتي الى ابني ذو الاربعة عشر ربيعا واظن ان اغلب اعضاء منت
    • 95
      الاخوة والاخوات العُزاب نحن فى نعمة نحمد الرب عليها نعمة العُزوبية والحرية والراحة. يعنى لا اطبخي يا جارية حاضر يا سيدي ولا دياولوا انتى ايتها الشابة حرة نفسك . وأحب ان اجعل شعارى هو شعار كل العُزاب وخصوصا البنات . (مطبُخش فى ساعة عشان أكل فى 10 دقايق )انا كتباها عندى فى المطبخ لانها بتحمسي وتخلينى اعمل اى حاجة ااقل من 20 دقيقة ممكن تنطبخ وتتاكل . اليوم بقي هاقولك على طريقة مدةتها فقط 1 دقيقة و30 ثانية . البيض . المقادير عدد 1 او 2 بيضة على حسب اكلتك. طبق قابل للتسخين فى الميكرويف
  • أضف...