اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 30
      الموضوع ده حساس جدا ومنكد علي معظم المصريين حياتهم في الغربه بسبب شكوي الزوجه الدائما من الوحده (زهقت من البيت ومن الملل والروتين الفظيع )اثناء فتره الدوام والملل من البيت وجلسه البيت خصوصا لو الدوام فترتين وخصوصا لو لديك طفل واحد صغير وليس لك علاقات حميمه مع الجيران رغم محاولات الازواج المسكين المطحونين في العمل الترفيه عن الزوجات من خلال الخروجات الي المنتزهات والاسواق وعني انا شخصيا بخرجهم يوم الانثنين بنروح العثيم طبعامن في السعوديه عارف ليه والاربعاء والخميس والجمعه نروح بعض المنتزهات
    • Guest خبير مش اجنبي
      1
      فيديو بيحكي عن الفرق بين الراجل العربي في موطنه الاصلي و لما يهاجر، اتمني يعجبكوا    https://youtu.be/0mY73hwnz3M
    • 5
      انا على اعتاب الغربه وبالتحديد فى المنطقه الشرقيه بالسعوديه ومحتاج اعرف ايه الحاجات اللى لازم اعمل حسابى واخدها معايا من مصر قبل ما اسافر
    • 6
      بالله عليم تفيدونا <br /><br />أخى الكريم  أنا مهنتى  عامل شحن وتفريغ وقدمت على تغيير مهنه إختصاصى تسويق ...ومؤهلى بكالورريوس خدمه إجتماعيه<br /><br />بالله عليكم  أى حد عندة خبرة يفيدنا  فى الأتى<br /><br />1- هل الأفضل والذى تتم الموافقه عليه  عمل زيارة للزوجه والأولاد   أم عمل إستقدام<br /><br />2- هل يمكن تحويل الزيارة إلى إستقدام من السعوديه    قرأت عن  أخ   قام بعمل  هذا<br /><br />3- ماهى تكلفة تخليص أوراق الزيارة    للزوجه و2 من
    • 16
      سلام عليكم اخوانى انا متابعة المنتدى من زمان وكان عند جوزى مشكلة مع الكفيل ومحتاجة مشاركتكم لعل وعسى الاقى حل عند احدكم هو كان مسافر بفيزا حره وبيشتغل من يومها فى شركة لا علاقة لها بالكفيل والكفيل بتاعه تابع للنطاق الاحمر المشكله انه استغلالى جدااا وكل حاجه يخلصهاله عايز فلوس فى التجديد كل عام ياخد من 8000 الى 9000 ريال عند التخريج مبلغ وقدره لو عايز يعمل زياره برده عايز فلوس وعشان ينقل كفالة طالب 15000 ريال كمان عايز يعملى استقدام لكن المهنه لا تسمح ولما كلمه فى تغيير المهنه طلب 7000
  • أضف...