اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أرجو الرد بالله عليكم

Recommended Posts

سلام عليكم ... انا كنت خارج ذهاب و عودة فى اغسطس ٢٠١٥ و مرجعتش و التاشيرة خلصت فى ٢٨ نوفمبر 2015 هل القرار فعلا مطبق ولا كلام لان جايلى تأشيرة جديدة و الناس بتقولى عادى اطلع مفيش حاجة و ناس تانية بتقول العكس أرجوكو الرد يكون بمصداقية و جزاكم الله كل خير

رابط هذا التعليق

طب ما ترجع احسن هات خطاب صاحب العمل بتمديد العوده معاك سماح 30 يوم وارجع احسن وخد خروج نهائي ﻻن القرار ده لسه محدش فاهم له اذا كان اتطبق وﻻ ﻻ واﻻقوال متضاربه

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بردك عندي نفس المشكلة خرجت من السعودية بتاريخ 20 رمضان 1435 خروج وعودة ومرجعتش ودلوقتي جالي تاشيرة جديدة وخايف امشي فى الاجراءات علشان مرجعشي من المطار يا ريت اللى عنده حل للموضوع يقولنا لان فى ناس بتقول عادي وناس تقول هترجع من المطار يا ريت حد يفدنا ضروري

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      وحشتني المحاورات .... والاستاذ عادل ابو زيد .... في القلب دائما.... مرت السنين ..... بقالي سنة متقاعد ..... رغم ذلك الدماغ لسه مشغولة وايام الروقان تستعصي على الرجوع .....  الاحداث تتلاحق وما أحوجنا إلى نقاشات الماضي في أحداث اليوم  وما أحوج احداث اليوم إلى إفهام مصريي المحاورات ومحاورات المصريين  الحمد لله على كل حال اسعد الله صباحكم
    • 0
      يرى البعض أن تعاليم الإسلام تنظر للأنثى نظرة دونية مقارنة بالذكر وهى رؤية تأسست على فهم غير صحيح لآيات قرآعرض المقال كاملاً
    • 45
      السلام عليكم أنا / معتز عندى 30 سنة و متزوج و لدى طفل لم يتم عامه الأول بعد حاصل على ليسانس حقوق 2001 و أعمل حاليا بـ " كارفور " سوبرفايزر بمرتب 1690 جنيه مصري حصلت على عقد فى شركة إكستر الرائدة فى كجال الأجهزة الكهربائية و الإلكترونية فى المملكة و ذلك للعمل بوظيفة (MIT) مدير تحت التمرين أو ما يعادل سوبرفايزر العقد لمدة سنتين المرتي الأساسى : 3500 ر.س بدل سكن سنوى : 10500 ر.س بدل إنتقال شهرى : 350 ر.س أجازة سنوية مدفوعة الأجر : 30 يوم كل سنة تذاكر الطيران : 4 تذاكر سنوية لى و لزوجتى
    • 1
      ‏‎ نزلت بصمه مرحل عام٢٠١٠ ورجعت بعد ٥سنوات  بفيزا جديده عام 2016وجلست ٤سنوات وخرجت نهائى نظامى  عام 2020اقدر ارجع بفيزا جديده ولا البصمه الاولى اتمسحت
    • 0
      تحتل سويسرا المركز الأول بين الدول على اعتبار أنها أغنى دولة فى العالم.. هى الأرستقراطية ذات الحسب والنسب والأعرض المقال كاملاً
  • أضف...