اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

حد تاشيرتة اترفضت مرتين

Recommended Posts

منتدى  فاشل وممل    مجدش  عندة مهلومة ولا حد بيجاوب على حد      اقسم بالله  خسارة الواحد  يعمل اى موضوع فية فعلا    كتكو القرف 

رابط هذا التعليق

يعني انت داخل تشتم وتسب وتلعن ، انت عاوز ناس فتايين !!!! كل واحد وله تجربه مختلفة 
انا سافرت السعودية بتلاث تاشيرات ومكنش فيه رفض ياترى هقدر اقدم حل لمشكلة حضرتك اكيد لا !!!
يبقى نلتزم بالحوار وهنا محدش بيبخل ع حد المنتدى اللي حضرتك داخله عشان تغلط فيه وتمشي ومش هنشوف وشك تاني 

انا استفدت منه كثيرااااااااااااااااا 

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      الابتعاد عن ضجيج الحياة اليومية رغبة فى الاسترخاء قليلا أو سعيا لاستجماع بعض مشاعر الحماسة والحب والأملعرض المقال كاملاً
    • 0
      على صفحات المجلة التى شهدت معاركه وتجربته الفريدة نستعيد مع الأستاذ عادل حمودة أحد أهم تحقيقاته الصحعرض المقال كاملاً
    • 17
      منذ ثلاثة أسابيع تقريبا و أنا أتابع  أخبار  ما يطلق عليه إختراع مصري بالكامل  لزراعة القمح مرتين في السنة عن طريق تبريد بذور القمح قبل وضعها في الأرض. it is too good to be true  الأخبار متكررة  و من ضمنها خبر في جريدة الفجر أن الزراعة بالتبريد لا أكثر من خرافة ! أين الحقيقة ؟   http://www.youm7.com/Home/Search?allwords=زراعة+القمح+بالتبريد   حتى أمس كانت الأخبار أن خمسة وزراء سيحضرون مناسبة حصاد القمح المنتج بطريقة التبريد في حقول إختبارية  اليوم حضر وزيرين الحدث. يا رب فرحة
    • 0
      السلام عليكم لو تأشيرة العمل اترفضت خاصة لو كانت الوظيفة فى دولة اوروبية هل يمكن قبول تأشيرة عمل اخرى لو تم التقديم لها سواء فى نفس الدولة او فى دول اخرى؟ ارجو التوضيح سواء كان سبب الرفض بسبب صحى (امراض معدية مثلا) وسيتم معالجته وايضا اذا كان اى سبب اخر غير صحى ولا مؤكد سيتم رفض اى تأشيرة عمل بعد ذلك كما يفعلون مع التأسيرة السياحية؟ ارجو الرد جزاكم الله خيرا وبارك الله فيكم
    • 12
      انا جوازى ف القنصلية من اكتر من شهر والمكتب كلمنى التهاردة وقالى جوازى رجع من غير تأشيرة وراجع كل الورق وكله سليم وميعرفش سبب الرفض وهيروح بكرة يعمل استعلام عن سبب الرفض ... هل الجواز اللى بيرجع مبيعرفوش السبب ايه ... والاستعلام ده بياخد وقت اد ايه ؟؟؟
  • أضف...