اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 8
      اخوة المحاورات السلام عليكم انشاء الله ساكون احد الوافدين الجدد لمدينة الرياض لقد اسعدني كم المعلومات بخصوص السكن و المدارس الموجودة في الباب عن مدينة الرياض و لكن هناك معلومة اود الاستفسار عنها و هي الاوراق المطلوبة لدخول المدارس فس السعودية حاليا ابني موجود باحد مدارس اللغات في مصر و انا انوي ان اقدم له باحد مدارس اللغات في الرياض و عايز اعرف ماهي الاوراق المطلوبة للالتحاق ابني بتلك المدارس حيث انه قادم من مصر و لكم جزيل الشكر
    • 0
      ارجو الافادة بخصوص الاجراءات المطلوبة لعمل تأشيرة عمل معايا صورة من العقد اروح فين واعمل ايه وهل التعامل مباشر ولا من خلال مكتب .
    • 11
      انا مسافر السعودية ان شاء الله أول مرة و\طلعت الباسبور والتأشيرة النهارده بس افتكرت انى لازم اطلع تصريح سفر من التجنيد فانا عايز أعرف ايه المستندات (كلها ) اللى لازم اروح بيها المطار عشان ما اروحش ويقولولى ارجع جيب اللى ناقص
    • 10
      السلام عليكم كما تعودت أن أستشيركم بإذن الله أسرتي جاية خلال إسبوعين وعندي ولدين الكبير منقول لسنة خامسة إبتدائي والصغير منقول لسنة ثالثة إبتدائي هل مطلوب بيان النجاح عن آخر سنة فقط ولا لازم كل السنوات . وهل بعد تصديق الخارجية والملحقية لازم كمان تتصدق من القنصلية . وبخصوص شهادات الميلاد متصدقة من سنة 2006 هل يكفي ولا لازم تتصدق تاني بتاريخ حديث . أشكركم مقدماً
    • 8
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اود الاستفسار من الخبراء عن التحاليل المطلوبة للسفر الى اوروبا للدراسة وهل اوروبا تمنع حاملى فيروس سى و بى من السفر اليها حيث اننى سمعت ان اوروبا لا تمنع حاملى فيروس سى و بى من السفر اليها الصراحة انا لم احلل هذه الفيروسات ولكن عندى وسواس ربنا يعافينا ويشفى جميع المرضى فارجو التأكد بعد اذنكم وجزاكم الله خيرا
  • أضف...