اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

يا ترى انت فين يا مرزوق .. ييييه قصدى يا سكوووووب؟

عصام

Recommended Posts

ياولاد الحلال ..

بنتى تايهة طول كدا ..

رجلها الشمال :lol:

كان عندنا واحد هنا يا رجالة اسمه "سكوربيون" .. وسكوربيون طبعا زى ما كلنا عارفين يعنى ثعبان بالإيطالى ;)

هوا كان قاللى إنه يعنى .. يعنى .. :lol:

يعنى كدا كان عنده شوية مشاكل مع الجماعة .. :D ودا كان من فترة ..

والحقيقة إنه من ساعتها مش باين :wub:

يا اخوانا .. لو حد شافه .. :blink: ضرورى يبلغه .............

يفضل مختفى اليومين دول عشان حماته بتدور عليه :wub: :wub: :D

[وسط]!Question everything

[/وسط]

رابط هذا التعليق

الفاضل سكوربيون كان موجود فى محاورات المصريين أمس و قد تبادلنا الرسائل و كان يوم أمس أول مرة هدوء منذ فترة طويلة.

و كنت حاولت الإتصال به تليفونيا عدة مرات.

يبدو أنك لا تعرف إن والد زوجته كان - ربما مازال - فى المستشفى فى حالة حرجة

مواطنين لا متفرجين

رابط هذا التعليق

هوا الحقيقة أنا اللى مختفى اليومين دول بسبب الشغل ..

بس هوا يمكن وحشنى فحسيت إنه هوا اللى غايب :blink:

ربنا يشفى كل مريض .. أشكرك يا أستاذ عادل

[/وسط]

رابط هذا التعليق

سبحان الله يا استاذ عصام طول الليل عماله اقول لازم اكتب لهم واسال عن سكوب مختفى لقيتك سبقتنى وكتبت الموضوع

عمرك اطول من عمرى

المهم صديقنا الجميل سكوب مختفى يارب يكون بكل خير هو والاسرة الكريمة ويطلع الاستاذ عصام مروج اشاعات مغرضه بس

محدش ياجماعه خالته ف روما تطمننا

اتمنى ان نسمع اخبار طيبة ان شاء الله

عندما تشرق عيناك بإبتسامة سعادة

يسكننى الفرح

فمنك صباحاتى

يا ارق اطلالة لفجرى الجديد

MADAMAMA

يكفينى من حبك انه......يملأ دنياى ....ويكفينى

يا لحظا من عمرى الآنى.....والآت بعمرك يطوينى

يكفينى .....انك........................تكفينى

رابط هذا التعليق

أنت وشك راح فين يا عصااااااااام ..... لا حول و لا قوة الا بالله .. ده انت خسيت خالص يا جدع اليومين اللي فاتت دول ... و الله لولا اسمك ما كنتش عرفتك ...

بس الف شكر ليك علي فتح الموضوع ده .. و زي ما كتب الأستاذ عادل كان فيه مشاكل صحية شديدة بيعاني منها حمايا العزيز .. اللي هو عكس خااااااااالص حماتي العزيزة .. و المدام كانت مقيمة بصفة مستديمة هناك .. و سايبالي جونيور بالبيت... و بجد .. بجد .. و بصراحة أنا مش واخد عالكلام ده كله .. يعني التنضيف و الغسيل و تحضير الأكل و بالذات المذاكرة للأرهابي الصغير اللي عندي في بيت ده ( بجد احنا كرجالة مفتريين ...و الست من دول بتبقي شايلة جبال يا جدع ) ... و تزامن الكلام ده مع شغل جامد قوي كان بيخليني افتح المحاورات عالطاير كل يومين تلاتة ...

بس انا جييييييييييييييييييييييييييييت .... و ريحة الطبيخ ابتدت تملا البيت .. و زعيق المدام ( ربنا يخليهالي يا رب ) ابتدي يرجع تاني .. و انا مش الشغالة اللي اشترهالك ابوك ( ده الحوار اللي بينها و بين جونيور ) ... لعبك تحطها مكانها ... و الأكل لازم تخلصه ... و كوباية اللبن لازم تشربها كلها ... و كده يعني .. لحد ما جونيور قاللها ما تروحي تشوفي جدو عامل ايه ؟؟؟ :D

الف شكر للجميع علي السؤال ... لأبن مصر و سي السيد ... للعزيزة الغالية بنت مصرية .. و لكبيرنا الأستاذ عادل ابو زيد ....

نرجع بقي لشغلنا ... فين العدة ؟ انا كنت سايبها فوق الترابيزة ....

:wub: :wub: :wub:

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

بالبيت... و بجد .. بجد .. و بصراحة أنا  مش واخد عالكلام ده كله .. يعني التنضيف و الغسيل و تحضير الأكل و بالذات المذاكرة للأرهابي الصغير اللي عندي في بيت ده ( بجد احنا كرجالة مفتريين ...و الست من دول بتبقي شايلة جبال يا جدع ) ...

أنا بقى يا حلو دائما أقول لها الكلمتين دول .. دا احنا من غيرك ولا حاجة يا حبيبتى .. الله يكون فى عونك .. دا الستات دول شايلين هموم الدنيا .. الواحد فينا ما يقدرش على يوم شغل من ايامك .. وكدا يعنى :wub:

والحقيقة يا بنى الكلام دا زى السحر .. عامل شغل ما اقولكش :D

بعد ما تسمعها كلمتين من دول .. هوووووب تلاقيها ممكن تقوم تنفض وتغسل مش لينا بس .. لأ دا للجيران كمان :wub:

هى دى بقى "السياسة" يا واد يا مزيكا .. واخدلى بالك؟

حمد لله على سلامتك .. وسلامته .. وسلامتها .. وسالمة يا سلامة روحنا وجينا بالسلامة ..

ناولنى بقى مفتاح 14 ناحية وناحية :wub:

[/وسط]

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

مرور سريع, فى زحمة السفر.

حمد الله بسلامة حما سكورب, و ليت أحد يطمئنى على حبيب الكل إخناتون, الذى أرسلت له إيميل منذ مدة بعد قراءة خبر توعكه. و ما زلت منتظر رد يطمئنى.

أدعوا إلى الله أن يشفى كل مريض, و ما زلت أدعوا للعزيزة شعنونة و لوالدها,

أراكم فى منتصف يوليو بإذن الله. و تحياتى للجميع.

الأفوكاتو

أعز الولد ولد الولد

إهداء إلى حفيدى آدم:

رابط هذا التعليق

اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــه !

و كمااااااااااااان استاذنا الكبير الأفوكاتو

الله عليك يا عصام ,... بدل ما ترجعلنا عضو واحد ,... رجعتلنا اتنيــــــــــــــــــــــــــــــــــن :D

و الله ليك وحشو كبييييييييييييييرة يا سكووووووووب ,..و عايزين نشوف اسمك ملعلع كده فى المحاورات على طول

الأفوكاتووووووووووو ,.... ليك وحشة كبييييييييييرة و يارب نرجع نقرأ موضوعاتك الجميلة , و أخبار اسفارك الكتيييييييييرة

الف حمد الله عالسلامة ,.... :wub: :wub: :wub:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      التليفزيون ليس بعيدا أبدا عن تلك المعادلة إيرادات تقهر إرادات وإن اختلف تحديد الرقم من شباك التذاكر إلى ثعرض المقال كاملاً
    • 0
      مرت مطلع هذا الشهر الذكرى الأولى لرحيل فارس الظل والنور الفنان ومدير التصوير العالمى رمسيس مرزوق الذىعرض المقال كاملاً
    • 4
      مقال جميل أعجبنى وأحببت أن أشارككم فيه " أنا عاطف الأشمونى مؤلف الجنة البائسة " عبارة شهيرة يعرفها كل من عمل عملا ثم تمت سرقته وتم نسبه للسارق ، أكيد هنا من كتب موضوعا وبالذات فى باب الشعر والخواطر ، ثم بالصدفة وجد كتاباته منشورة فى منتديات أخرى ومنسوبة لمن نقلها. وهذا مايحدث حاليا مع ثورة مصر ، الكل يحاول سرقتها ويدعى أنه صاحبها او انه الذى بدأها أترككم مع المقال فهو يتحدث فى نفس الموضوع
    • 0
      أبو مرزوق : رسالة خالد مشعل للعاهل السعودي لا تدعو للفضيحة أو الاستغراب 27 / 01 / 2010 فلسطين اليوم- وكالات استغرب مصدر رسمي في حركة "حماس" وصف الرسالة التي بعث بها خالد مشعل إلى العاهل السعودي الملك عبد الله بن عبد العزيز بأنها "فضيحة" أو "قنبلة"، وأكد أن ما جاء في الرسالة لا يدعو لا إلى الفضيحة ولا إلى الاستغراب، وإنما هي شرح لوجهة نظر "حماس" في جهود المصالحة ولا سيما منها المتصلة بالجهود السعودية وباتفاق مكة المكرمة. وأكد نائب رئيس المكتب السياسي لحركة "حماس" الدكتور موسى أبو مرزوق في
    • 118
      اولاً السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحيه طيبه وبعد انا عاوز اتلكم عن موضوع شاغلنى بجد وهو موضوع الانوثه فى مصر بجد تمشى فى الشارع تلاقى واحده قدامك متعرفش اذا كانت واحد ولا واحده الا لما توصل ليها ؟؟ لو سمعت صوتها وهى فى ضهرك مش تعرفش تميز قووووووى اذا كانت واحده ولا واحد لو شفتها بتاكل وهى على طبيعتها وخدوا بالكم من الطبيعه دى هتحس بشعور غريب شويه وياسلام بقى لو حصل شكله او خناقه فى الشارع وشفتها وهى بتتخانق هتقول الله يرحمك يانوثه ده كله انا بتكلم عن قبل الزواج ؟؟ بعد الزواج بقى
  • أضف...