اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تفجيرأمام مديرية الأمن بالمنصورة

أبو محمد

Recommended Posts

أرجو أن يصدر قانون يحكم بقطع ثلاثة أصابع فقط من يد كل من يرفع علامة رابعة بعد الآن

وبعد كل هذه الدموية والتخريب والحرق ....

لكي لا يتبقى سوى اثنان فقط في يد كل إخواني

أما بعض اللي مش إخواني بس بيحترمهم وبيتعاون معهم وبيفجر الشعب المصري بالنيابة عنهم أو

حتى يظهر الفرح والسرور

أمثال

بعض الافاضل هنا

فيتم تسليمهم لأهالي القتلى والمصابين ليقنعوهم بما يقولونه هنا

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

• الردود 213
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

مش بزوغ .. بعترف انى أيدت مرسى فى الاول وكنت متفائل به وغيرت رايى بعد ذلك .. ايه المشكله .. لست ممن تاخذهم العزة بالاثم .. وفعلا الشعب المصرى عايز اللى يستخف به ويشتغله ويسرح عليه ويحور له ويكربجه .. وكلامى يدعمه للاسف مواقف وانحيازات و ردود افعال وافكار واتجاهات الغالبيه العظمى للنخبه ابان مذبحة رابعه تحديدا

متزعلش يا استاذ محمود على البحث في موضوعاتك واحمد ربنا ان محدش طلب البحث جواك شخصيا يمكن يشتبهو في اي حاجة تثبت انك مش ماشي مع القطيع وبتحاول تشغل مخك

لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

رابط هذا التعليق

أرجو أن يصدر قانون يحكم بقطع ثلاثة أصابع فقط من يد كل من يرفع علامة رابعة بعد الآن

وبعد كل هذه الدموية والتخريب والحرق ....

لكي لا يتبقى سوى اثنان فقط في يد كل إخواني

أما بعض اللي مش إخواني بس بيحترمهم وبيتعاون معهم وبيفجر الشعب المصري بالنيابة عنهم أو

حتى يظهر الفرح والسرور

أمثال

(( عشان انت حبيبى يا طارق من ايام الجيزه حشيلها من الاقتباس هنا))

فيتم تسليمهم لأهالي القتلى والمصابين ليقنعوهم بما يقولونه هنا

ولا تنس أستاذ : محمود البصيلي أن تقول لهم :

ههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههه

انت بتحرض عليا عينى عينك يا طارق .. والله هلكتنى من الضحك ههههههههههههههههههههههههه .. وكمان عم باهى بيأمن عليك .. وقبل كده زوهيرى عايز يبلغ على الناس اللى بتعارض .. حتى المحترم مستر كامل رافض التحاور من اصله مع الفاضل ابو عمر .... ماشى يا بنى ادمين ههههههههههههه

عامة يا جماعه بجد اذا كان اى راى مخالف مرفوض هو وصاحبه .. طب انتو مسمينها محاورات ليه؟ .. والا هو النقاش لازم ياخد اتجاه أحادى ومتعصب ؟ ايه فايدة انكو تقعدوا ترددوا مع نفسكم نفس الراى على وتيرة ((والله زمان .. زمان و الله)) واى حد يخالفكم تكيلوا اليه الاتهامات والارهاب الفكرى والتحريض .. ايوه انا مش مقتنع لحد دلوقت ان الاخوان هما اللى عملوها كفرت يعنى .. هى دماغ اهلى كده هههههههههههههههههههههه.. مش عاجبكم بقى .. يا تقنعونى .. يا تسيبونى فى حالى من غير تهديد وتحريض وتحترموا مبدأ حرية الراى .. يا حد من الاخوه المشرفين يطردنى من المكان انا او اى حد يقول راى مخالف للركب وتريحوا نفسكم .. وتجعلوا منى شهيد حرية الراى ههههههههههههههههه

بجد يا جماعه كده over أوى .. بس الاكيد الاكيد برغم استغرابى واندهاشى .. انى مش زعلان بتاتا او أكن الكراهيه بشكل شخصى لاى حد هنا مخالفنى فى الراى او حتى مش طايق يشوف مداخله ليا

«إن جريمة سقراط الرئيسية كَمُنت فى تحذيره لمواطنيه من مغبّة الظلم، كل أنواع الظلم، وديمقراطيو أثينا الحاكمون كان لا يغيظهم شىء بمقدار ما يغيظهم من يتنطح لاتهامهم بالظلم،

تم تعديل بواسطة محمود البصيلى

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

عزيزي محمود البصيلي ..

ساوجه الحوار لحضرتك لأنك من يطالب بتحكيم العقل قبل اصدار احكام .. و هذا حق لا جدال عليه ..

هناك دلائل عديدة جدآ .. لا ينكرها الا محب ولهان اعماه حبه عن رؤية حقيقة ساطعة ... فالعقل في تلك الحالة يتم تعطيله بالفعل بدون دراية ...

لن ادخل في تفاصيل و تفاصيل لكن ادعوك للتفكير بروية في سؤال تم طرحه عدة مرات و آخرها هنا في نفس الموضوع .. لماذا لم تتوالي كل تلك العمليات الإرهابية الا بعد ان تم ازالة الأخوان من الحكم ...

و لو ذكرت انه ربما هذا التزامن لا علاقة له بطريقة مباشرة بهم .. اذن ادعوك دعوة أخري .. ما هو تفسيرك الشخصي لتلك الجملة الصغيرة من قائدآ لهم في لحظة غضب كشف فيها عن وجه مستر هايد الحقيقي الذي كان يتم اخفاؤه خلف قناع دكتور جيكل ..

"ألم يقل البلتاجى من منصة رابعة العدوية إنه فى حالة استجاب الجيش لمطالبهم سيوقفون ما يحدث فى سيناء فى دقيقة؟".

للذكري :

http://youtu.be/iJbYlbVcLW4

هل نسينا .. الا يعني هذا اي شيء لكم ؟؟

لماذا يجب ان نصل الي القاع حتي نتوقف عن غينا بعد فوات الاوان .. لماذا يجب ان نضيف سنوات الي السنوات المطلوبة كي نقف علي أرجلنا أخيرآ ...

والله يا استاذ كامل انا بعقب بس على المداخله دى عشان اشكرك انك وافقت تتحاور معايا أصلا ..ولم تكيل لى الاتهامات سواء تصريحا او تلميحا .. بتكلم جد مش بهزر والله ... انت انسان محترم جدا .. بس عاتب عليك وعلى الاخوه عتاب بسيط فى موقفكم من الاخ الفاضل ابو عمر .. يبدو انه من الغباء انى اتحاور واتناقش مع حد هنا فى ظل تلك الغضبه العدائيه .. وتلك الاعصاب المحترقه.. وتلك العقول المحتقنه .. إلا قليلا .. عامة لدى من سعة الصدر ورحابة الفكر أن اتقبل اى نقد أو حتى أى هجوم شديد الالفاظ .. الا الاتهام انى اخوانى ههههههههههههههههههههههههههههههه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

أهالي بورسعيد الكرام وأنصار السيسي هناك

نرجو تعقب السيد : محمود البصيلي ..

هذه صورته

ويرفع شعار رابعة

وهتلاقوه قاعد يقول :

هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

ونرجو التعامل معه على وجه السرعة

أو تسليمه للسلطات المختصة

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

على افتراض ان حضرتك صح .. ليه بقى لا يتم التخلص منهم وتصفيتهم هم وذويهم واهليهم فى عملية اباده جماعيه بدون اعتقالات و محاكمات وخلافه على راى هولاكو المحاورات ههههههههههههههههه .. وازاى مرسى وصل للحكم رغم تخابره مع البربخ او انتماؤه له ((بربخ الارهاب)) .. واين كانت المخابرات وقتها من كل هذا ؟؟ عفوا .. علامات استفهام وحلقات مفقوده تجعلنى لا ((ابلع)) مثل ذلك تحليل

والسؤال اللي هيجنني هو انا كرئيس المخابرات الحربية لما يجي شخص فاسد وعميل وخائن زي محمد مرسي يعيني وزير دفاع !!!1

المنطق بيقول ان انا أرفض التعامل معاه ده اللي اعرفه لان ما يصحش اتعامل مع رئيس خائن وعميل وجاسوس وفيه كل العبر خاصة ان انا كنت ماسك المخابرات الحربية

رابط هذا التعليق

انت بتحرض عليا عينى عينك يا طارق .. والله هلكتنى من الضحك ههههههههههههههههههههههههه .. وكمان عم باهى بيأمن عليك .. وقبل كده زوهيرى عايز يبلغ على الناس اللى بتعارض .. حتى المحترم مستر كامل رافض التحاور من اصله مع الفاضل ابو عمر .... ماشى يا بنى ادمين ههههههههههههه

عامة يا جماعه بجد اذا كان اى راى مخالف مرفوض هو وصاحبه .. طب انتو مسمينها محاورات ليه؟ .. والا هو النقاش لازم ياخد اتجاه أحادى ومتعصب ؟ ايه فايدة انكو تقعدوا ترددوا مع نفسكم نفس الراى على وتيرة ((والله زمان .. زمان و الله)) واى حد يخالفكم تكيلوا اليه الاتهامات والارهاب الفكرى والتحريض .. ايوه انا مش مقتنع لحد دلوقت ان الاخوان هما اللى عملوها كفرت يعنى .. هى دماغ اهلى كده هههههههههههههههههههههه.. مش عاجبكم بقى .. يا تقنعونى .. يا تسيبونى فى حالى من غير تهديد وتحريض وتحترموا مبدأ حرية الراى .. يا حد من الاخوه المشرفين يطردنى من المكان انا او اى حد يقول راى مخالف للركب وتريحوا نفسكم .. وتجعلوا منى شهيد حرية الراى ههههههههههههههههه

بجد يا جماعه كده over أوى .. بس الاكيد الاكيد برغم استغرابى واندهاشى .. انى مش زعلان بتاتا او أكن الكراهيه بشكل شخصى لاى حد هنا مخالفنى فى الراى او حتى مش طايق يشوف مداخله ليا

استاذ محمووووووووووووود يسلم فمك انا قولت الكلام ده كثيييييييييييييييييييييييييييييير

محاورات يعني الكلام ف اتجاهين حتي بيعمل طعم للمنتدى تخيلوا لو كلنا رأي واحد بذمتكم كان هيبقى فيه تشويق واثارة ياجماعة المفروض تدفعوا فلوس للي بيخالف الرأي

شوفوا كم صفحه ع التوبيك ده ، تخيلوا لو كلامنا كله واحد هنقول ايه ؟؟ ايه الجديد

نشجب وندين ونستنتكر هذا الحادث الاليم والاجرامي والاخوان هم الجناة والمتأسلمين واللي يتشدد لهم

كده يبقى الحوار ايه فائدته ؟؟؟ كده ماتبقاش محاورات احنا بنختلف ف النظرة مش ف الرأي يعني محدش قال ان الاخوان مش غلط وده كلنا متفقين عليه لكن هناك تفاوت مابين من يرى ان الاخوان غلط ف كل التصرفات والطرف الاخر ملاك طاهر ومن يرى ان الطرف الآخر له اخطاء وبأخطاء الطرفين البلد خربت

ياساده خلوا المحاورات تبقى فعلا فيها حوار اما الاتجاه الواحد ف الفكر هيخلي المنتدى خسر أهم شئ فيه كلنا نتكلم ونحترم بعض ونختلف ف نظرتنا وتحليلنا للامور بس متفقين ع اننا عاوزين الخير لبلدنا والا لو كده مكنش حد اهتم

اللي بيحيب هو اللي بينتقد وبيناقش لانه خايف عليك انما اللي مش فارقة معاه ده بايعها ،بلاش نزايد ع بعض ونتاجر بالشعارات

رابط هذا التعليق

جماعة الأخوان المسلمين الأرهابية جماعة لها كيان بشري تتكون من أفراد أرهابية ( فأي جماعة تتكون من أفراد ---- شئ منطقي )
وأكيد كل من شارك وعلق فى هذا الموضوع له معارف من الأخوان سواء جيران أو أقارب أو أصحاب أو ....... وذلك فى كل مدن وقري مصر
والملاحظ من الحوار أننا حكمنا وحددنا الجانى وهم أفراد الأخوان
فسؤالى البديهى :
بعد هذا الاجرام والارهاب من الأشخاص المنتمية الى تلك الجماعة الارهابية التى يستحق أفرادها القتل بعد هذا الخراب والتدمير لماذا لا تذهب الى (جارك أو قريبك أو صديقك) الأخوانى هذا وتضربه وتسحله بل وتقتله ؟ّ! / ما الذي يمنعك ؟! هل أنت جبان أم هذا الاخوانى الذي تعرفه (جارك / صديقك / قريبك ) لم يسئ إليك من قبل وبل يقف معك عندما تحتاجه ؟! أم نحن نتكلم عن كيان وهمى اسمه الاخوان المسلمين

ياريت كل واحد مننا يحكى معاناته وسوء خلق والإرهاب الذي يمارسه (صاحبك أو/ جارك أو/ قريبك) الأخوانى ؟

تم تعديل بواسطة محسن محمد سميح
رابط هذا التعليق

لا مش over نهائيا أخي محمود

انا عارفة كويس انك مش اخوان و لا بتحترمهم

و انك تحب تبقى محايد و مش مع دول و لا دول

لكن ما ينفعش - و ده كلام أخت لأخوها الصغير - ما ينفعش الموضوع يبقى عن تفجير ناس ابرياء كل ذنبهم انهم مروا بالمكان ساعة الانفجار

و انت كل مداخلة تعمل هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بالطريقة دي

ما ينفعش خالص

و أحب اذكرك قد ايه راعينا مشاعرك أيام مذابح بورسعيد

و اللي انت لا تقدرها اليوم مع أهالي المنصورة و اللي منهم الأخ الفاضل طارق حسن

الموضوع مش رفض الرأي الآخر

الرفض للاستهتار بمشاعر مصريين زينا مكلومين في أهاليهم

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

إيه يا شاعر

إنت راخر دخلت تغنى "يا ظالمنى" ؟

حد منعك من الكلام يا راجل ؟

حد حذف لك مشاركة

حد شطب لك ضحكة هههههههههههه ؟

يعنى تدخل تغنى مع الكورس ظلموه ويا ظالمنى

وظلمونى وباين فى عنيهم

وبعدين تقول لنا إياك حد يقول إنى من الكورس ؟

ههههههههههههههه

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

جماعة الأخوان المسلمين الأرهابية جماعة لها كيان بشري تتكون من أفراد أرهابية ( فأي جماعة تتكون من أفراد ---- شئ منطقي )

وأكيد كل من شارك وعلق فى هذا الموضوع له معارف من الأخوان سواء جيران أو أقارب أو أصحاب أو ....... وذلك فى كل مدن وقري مصر

والملاحظ من الحوار أننا حكمنا وحددنا الجانى وهم أفراد الأخوان

فسؤالى البديهى :

بعد هذا الاجرام والارهاب من الأشخاص المنتمية الى تلك الجماعة الارهابية التى يستحق أفرادها القتل بعد هذا الخراب والتدمير لماذا لا تذهب الى (جارك أو قريبك أو صديقك) الأخوانى هذا وتضربه وتسحله بل وتقتله ؟ّ! / ما الذي يمنعك ؟! هل أنت جبان أم هذا الاخوانى الذي تعرفه (جارك / صديقك / قريبك ) لم يسئ إليك من قبل وبل يقف معك عندما تحتاجه ؟! أم نحن نتكلم عن كيان وهمى اسمه الاخوان المسلمين

ياريت كل واحد مننا يحكى معاناته وسوء خلق والإرهاب الذي يمارسه (صاحبك أو/ جارك أو/ قريبك) الأخوانى ؟

أكبر إرهاب يمارسه الأخوان ومحبيهم ومؤيديهم هو

الإرهاب الفكرى

جماعة الأخوان بتنجح - بطريقة ما - بصبغ تفكير هؤلاء بصبغة واحدة

كلهم يعتقدون ويؤمنون أن من ينتقد الجماعة فهو ينتقد الاسلام

كل من يهاجم الجماعة فهو يهاجم الاسلام

كلهم يعتقدون ويؤمنون أن الجماعة لا تخطئ ودائما على حق

فالاسلام لا يمكن أن يكون على خطأ

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

لا مش over نهائيا أخي محمود

انا عارفة كويس انك مش اخوان و لا بتحترمهم

و انك تحب تبقى محايد و مش مع دول و لا دول

لكن ما ينفعش - و ده كلام أخت لأخوها الصغير - ما ينفعش الموضوع يبقى عن تفجير ناس ابرياء كل ذنبهم انهم مروا بالمكان ساعة الانفجار

و انت كل مداخلة تعمل هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بالطريقة دي

ما ينفعش خالص

و أحب اذكرك قد ايه راعينا مشاعرك أيام مذابح بورسعيد

و اللي انت لا تقدرها اليوم مع أهالي المنصورة و اللي منهم الأخ الفاضل طارق حسن

الموضوع مش رفض الرأي الآخر

الرفض للاستهتار بمشاعر مصريين زينا مكلومين في أهاليهم

عندك حق يا عبير انا زودتها فعلا فى موضوع الضحك .. لكن اقسم بالله ما شماته .. انا بضحك كما قلت من منطلق ((شر البلية ما يضحك)) .. محدش فيكم جاله الشعور ده من قبل .. يبقى قاعد فى عزا وبعدين تنتابه كريزة ضحك .. او تكون ردة فعله ازاء مصيبه انه يصاب بهستيريا الضحك .. ده على طول بيحصللى من كتر ما شفت وسمعت وقريت ..

عامة بعتذر جداااااااااااااا للجميع ها هنا وعلى راسهم حبيبى طارق باشا ..على سماجتى فى الضحك المتواصل ..

really really sorry i didnt mean to hurt any body

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

ثم أنهم - جميعا - رسخوا فى محيطهم أنهم ليسوا فقط جماعة

بل طائفة

نعم طائفة بكل ما تعنى الكلمة

حتى أنهم يدعون أن يميتهم الله على ملتهم

ملة الأخوان

http://www.youtube.com/watch?v=oPFOokXc35o

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

لم ننسي ... حتي لا يعتقد البعض ان ذاكرتنا ذاكرة أسماك ...

http://youtu.be/lMWKoXptg28

نحن لا ننسى مهما حاول محترفو تزييف الحقائق

http://www.youtube.com/watch?v=hqjha68TAIk

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

أكبر إرهاب يمارسه الأخوان ومحبيهم ومؤيديهم هو

الإرهاب الفكرى

جماعة الأخوان بتنجح - بطريقة ما - بصبغ تفكير هؤلاء بصبغة واحدة

كلهم يعتقدون ويؤمنون أن من ينتقد الجماعة فهو ينتقد الاسلام

كل من يهاجم الجماعة فهو يهاجم الاسلام

كلهم يعتقدون ويؤمنون أن الجماعة لا تخطئ ودائما على حق

فالاسلام لا يمكن أن يكون على خطأ

سبحان الله

و لماذا لا " يفكر " أحد أن هذا الاسلام الاخواني ليس هو الاسلام الحقيقي ؟؟؟!!!

لماذا لا توجد عمليات مراجعة دورية لما نعتنقه من أفكار ؟؟؟

اذكر مرة زوجة أخي أيام كنت مع الفكر السلفي و أظن أنني على الحق و الحق معي

أنها ثارت في وجهي و قالت لي في مشادة كلامية معها .. حسبي الله و نعم الوكيل ..أي تدين هذا الذي أنتِ عليه ؟

هزتني العبارة جدا

و دق في نفسي جرس انذار ..أنه ربما هي على حق و أنا على باطل

رزقنا الله وإياكم دوما بهذا الجرس

اللهم قنا شر العُجب

امين

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

إيه يا شاعر

إنت راخر دخلت تغنى "يا ظالمنى" ؟

حد منعك من الكلام يا راجل ؟

حد حذف لك مشاركة

حد شطب لك ضحكة هههههههههههه ؟

يعنى تدخل تغنى مع الكورس ظلموه ويا ظالمنى

وظلمونى وباين فى عنيهم

وبعدين تقول لنا إياك حد يقول إنى من الكورس ؟

ههههههههههههههه

حصل خير يا مان .. خلاص انا حمنع الضحك .. عبير فوقتنى بقلمين على سداغى .. وبصراحه حسستنى بالذنب ... بس مكنتش متوقع الصراحه الامور توصل للتحريض الصريح وبالاسماء .. دى فعلا ممكن تضيع فيها ارواح يا جماعه .. لا تستهونوا بذلك فى ظل تلك الاجواء المشحونه بالفتنه التى نعيشها .. ايه يا عم طارق انت تقدر تتحمل وزر دمى لو حد خد كلامك فعلا على محمل الجد ؟

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

الكرام الافاضل جميعا اهلا بكم

بصراحه كنت اتمنى موضوعيه فى النقاش لا ارهابا او انتقاصا

و الامر كان سهل و يسير خصوصا ان النقاش كان فى امر سياسي يحتمل ذلك عكس المواضيع المتعلقه بالدين و بعد تفكير وصلت الى قناعه انه ربما جاءت تلك الافكار و التى اعتقدها حقائق كالمفاجأه لدى البعض و كالصدمه لدى البعض الأخر و الامر كان ببساطه ..لمن يريد العقلانيه ..لا والله يا ابوعمر انت مخطئ فى النقطه الفلانيه و ان ساويرس طيب و أمور و بيحب المسلمين و ما بينشرش كاريكاتيرات مسيئه ليهم و ما اتهربش من الضرائب و اتعامل معامله محترمه لدرجه ان الرئيس المحترم ارسل له من يتفاهم معه و استقبلته عربه الرئاسه فى المطار و ان مثلا موضوع المنصوره المستفيد منه الاخوان علشان 1 ،2 ،3 و الانقلاب الدموى ما فشلش بدليل انه بعد 6 شهور الدنيا احلوت و العالم كله عامل علاقات محترمه مع مصر و الاتحاد الافريقى خلاص رضى بالانقلاب و الدولار سعره نزل و.و.

عموما اتشرف بمن يريد التحاور بأدب و موضوعيه اما التهديد و الانتقاص او غير ذلك ..مش بيجيب معايا نتيجه مع كل التقدير و الاحترام للكل .

تم تعديل بواسطة abaomar

<strong class='bbc'><strong class='bbc'>وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا</strong></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'>يَعْمَلُ </span></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'><strong class='bbc'>الظَّالِمُونَ</strong></span></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'>إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ</span></strong><br /><br /><br /><br /><br /><br /><p class='bbc_center'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'>(24) إبراهيم </strong></span></p>

رابط هذا التعليق

حصل خير يا مان .. خلاص انا حمنع الضحك .. عبير فوقتنى بقلمين على سداغى .. وبصراحه حسستنى بالذنب ... بس مكنتش متوقع الصراحه الامور توصل للتحريض الصريح وبالاسماء .. دى فعلا ممكن تضيع فيها ارواح يا جماعه .. لا تستهونوا بذلك فى ظل تلك الاجواء المشحونه بالفتنه التى نعيشها .. ايه يا عم طارق انت تقدر تتحمل وزر دمى لو حد خد كلامك فعلا على محمل الجد ؟

أعوذ بالله ان الراجل يكون بيحرض عليك

ده حاطط صورة التونسى .. جدك الله يرحمه

أهو أنا كده قربت اقتنع انك مش أخوان

non::

لأنك اعترفت بغلطة

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

يا جماعه الخير

حدش يعرف عنوان

abaomar

علشان tarek محتاجه

فى موضوع ضرووورى

وكالريح لا يركن إلي جهه

إلا وهيأ لأخري راحله ...

رابط هذا التعليق

https://www.youtube.com/watch?v=0E-1xbNJNNM&feature=youtube_gdata_player

اجتماع لقيادات الداخليه بالمنصوره

فى نفس الوقت تنفجر سياره مفخخه

ومن نفس الناحيه التى يجتمع بها القاده

الداخليه مخترقه ...

وكالريح لا يركن إلي جهه

إلا وهيأ لأخري راحله ...

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...