اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 145
      برررررررر برررررد ......... كوباية الشاي ما حوقتش ... الف في البيت ... حر طليق ..... انا الملك .... هدووووووء رائع جونيور و أمه عند حماتي اكمنها تعبانة ... ربنا يشفيكي يا حماتي ... بس مش بسرعة يعني .... احط شريط لأسمهان ..... و وواحد تاني لليلي مراد .... خير اللهم اجعله خير مافيش أصوات اعتراضات .. يا حلاوة يبقي نحط فريد .. و ما حدش منهم حيتريق خصوصآ المفعوص اللي دايمآ يقوللي دي عالم عندها مغص بتغني ... ايش فهمك في الغنا يا بتاع الهافي ميتال و تيمبرجاك و لا تيمبرلاند..... سندوتش فينو
    • 60
      "اللي يقول لمراته يا عورة الناس تلعب بيها الكورة" ..مثل شعبي جميل ويحث على احترام الرجل لزوجته وعدم انتقادها على الملأ وأمام الناس حتى لا تفقد هيبتها وكرامتها بينهم..وخصوصاً أمام أولادها وبناتها..حلو..طيب ماذا يقال عن المرأة التي تفعل ذلك مع زوجها ..يعني تسخف كلامه أو تسخر منه أمام الناس، أو حتى بينها وبينه..أعتقد أن هذه المرأة زوجها نازل أصلاً من نظرها ..طيب ليه وامتى ممكن الرجل ينزل من عين زوجته ..وإمتى يحصل العكس..
    • 16
      الرباط الخاص بي هو انتم بتحاربوا كفار قريش حسبي الله ونعم الوكيل
    • 3
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوانى الاعزاء ..انا مسافر مصر بالسيارة على آخر رمضان ان شاء الله الى معاه سيارة وعايز ينزل معايا يعرفنى عشان نكون صحبه على الطريق..... ممكن نتواصل عن طريق الايميل mgeemoo@yahoo.com
    • 20
      أهلا أعزائي طبعا اللي عايش في دول الخليج او خارج مصر خصوصا في الدول متعددة الثقافات يعرف ايه هو المطبخ الجاوي ( الأندونيسي) مش عارفة هو انتشر في مصر و الا لا لأني بقى لي سنين غايبة المهم انه يشبه المطبخ الصيني لكنه يعتمد على الكاري في كتير من أكلاته معرفتي بيه بدأت هنا طبعا في السعودية حبيته لأنه يميل للمطبخ الصحي و الملح فيه قليل جدا و احيانا مش موجود بالمرة و طبعا بيستخدموا البهارات لاعطاء المذاق مع ان طلع كلام على بهار جيني موتو لكن ما شاء الله كل الاندونيسيين بيستخدموه ليل ن
  • أضف...