اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

معلومه

buhana

Recommended Posts

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 4
      مش عارفه ابدا الموضوع ازاى اقوللكو على المعلومه ولا احكي حكايتى الاول طيب هاقوللك على المعلومه الاول لو حد مريض سكر وضغط عالى والضغط عنده غير منتظم بيطلع وينزل بصوره غريبه فى وقت قصير يبقى ياريت يعمل تحاليل الغده الكظريه وبالتحديد تحليل vma وهى هرمونتها كتير ممكن يعمل هرمون وهرمون ويتاكد ان مش هى السبب فى ارتفاع الضغط والسكر وبذات لو واحد سنه صغير تحت 30 سنه ليه انا بقول كده هاقوللك على تجربتى الشخصيه من حوالى 3سنين بدايظهر عندى عرق شديد وحر لدرجه ان وصلت الشتاءالى فات انى ملبس شتوى خالص من
    • 1
      يعني المعامله فيه شكلها ايه للاطباء والحي الموجود به المستوصف ,اسمه ايه واخباره ايه انا حسب معوماتي اسمه حي الوزيريه السكن في المنطقه دي في حدود كام ولو اخصائي انف واذن خبره 20 سنه ,الراتب في حدود كام تحياتي ملحوظه :الاسم ,مستوصف الظافر .
    • 22
      يا جماعه لو سمحتم حد يقلي طريقه عمل الزياره ايه وبالتفصيل الممل انا مش عارفه بلاقي حجات متضاربه علي النت بس جوزي عمل حاجه تانيه هو عمل الاستماره دي اللي عالنت وملاها وطبعها واخدها وراح شركتو وختمها وراح بيها الغرفه التجاريه ووثقها وبس ومعاه الورق بندخل كل يوم بقالنا اربع ايام بنلاقي نفس الطلب المكتوب وبيقلنا اطبع لا في تم الاستلام ولا نيله هو في ايه غلط يا جماعه نعمل ايه؟
    • 5
      ارجوا منكم مساعدتي بمعلومات عن طرق اكيده لدفع ال fees للهجره لكيبك فبعد ان وثقت جميع اوراقي فوجئت بأن بنك سكوشيا في القاهره ألغي موضوع استخراج الشيك من عنده من شهر مضي وسمعت اني لازم ادفع الفلوس في بنك ليه فروع في كندا هل يعرف احدكم طريقه لدفع الشيك غير سكوشيا؟؟؟؟
    • 8
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. النهرده قابلتنا مشكلة اثناء استكمالنا لاجراءات الاقامة وهي مسالة التأمين الصحي .. الشخص الي باع لنا التاشيرة لما سألناه عن خطوات استخراج الاقامة قال هاتوا اوراق كذا وكذا ومن ضمنها التامين الصحي .. سألنا وعرفنا المكان الي المفروض نطلع منه التامين وذهب زوجي لهناك فطلبوا منه رقم صاحب العمل وماشابه عشان ينضاف على تامين الكفيل .. كما هو متوقع اتضح ان الكفيل مش مأمن على حد من الي عنده .. قلنا طيب مش مشكلة ندفع احنا تامينا وتامين الجيران كمان بس نأمن عشان نستخ
  • أضف...