اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ولا عزاء للطب الشرعى الاخوانى

متعب

Recommended Posts

طبيب شارك فى الكشف على محمد الجندى يتحدى الطب الشرعى ويكذب تقريره

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

لوتم تغيير الطب الشرعي والقضاء بتقولوا نزاهة القضاء والقضاء الشامخ وعاوزين اخونة القضاء

وحضرتك أول واحد هتقول كده حلها انت ؟؟؟؟؟؟

هو احنا الحاجه لو مش ع الكيف تبقى وحشة

هي ده يا استاذ متعب الموضوعية

طب ما رموز النظام السابق كلهم ف بيوتهم دلوقت ؟؟ ياترى ده نعمل معاه ايه مفيش أدلة عليهم ومحدش حاول يجيب أدلة نيجي نهاجم القضاء تقول اه الناس اللي بتهاجمه عاوزة تغيره عشان تأخونه

صدقني انا تعودت ان قبل ما انتقد افكر واشوف انا لو مكان الشخص ده اعمل ايه

-------------

أتمنى ان لايكون اسم حضرتك لك منه نصيب متعب

رابط هذا التعليق

الموضوع ليس لة علاقة باخونة قضاء او طب شرعى

الموضع لة علاقة باخفاء جريمة كاملة

اخفاء اثبات و دليل قاطع على ديكتاتورية نظام و شراسة داخلية

لقهر و قتل اى مطالب للحرية او معارض للاخوان

انها الجريمة الكاملة التى تستخدم لترهيب اى احد ان يعترض او يفكر فى معاداة هذا النظام الديكتاتورى

هيهات من يتخيل ان الشباب سوف يخاف او يرهب او يدخل داخلى قوقعتة مرة اخرى

موت الجندى هيخرج الف مكانة

[على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

بحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب

وبحبها وهي مرمية جريحة حرب

بحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

لوتم تغيير الطب الشرعي والقضاء بتقولوا نزاهة القضاء والقضاء الشامخ وعاوزين اخونة القضاء

وحضرتك أول واحد هتقول كده حلها انت ؟؟؟؟؟؟

هو احنا الحاجه لو مش ع الكيف تبقى وحشة

هي ده يا استاذ متعب الموضوعية

طب ما رموز النظام السابق كلهم ف بيوتهم دلوقت ؟؟ ياترى ده نعمل معاه ايه مفيش أدلة عليهم ومحدش حاول يجيب أدلة نيجي نهاجم القضاء تقول اه الناس اللي بتهاجمه عاوزة تغيره عشان تأخونه

صدقني انا تعودت ان قبل ما انتقد افكر واشوف انا لو مكان الشخص ده اعمل ايه

-------------

أتمنى ان لايكون اسم حضرتك لك منه نصيب متعب

حضرتكك عارف كويس جدا ان موقعه القضاء مع الاخوان ممنهجه عشان خروج كل رموز النظام السابق ويلبسها القضاء

مع المفارقه العجيبه . يقتلوا ويسحلوا ويعتقلوا كل رموز الثورة وكل المعارضيين يتم تكفيرهم ومع ذالك لم ينال نصيب القتل والسحل والتكفير ايا من رموز النظام وحتى رموز القضاء . كلها حركات اعلاميه . لم يصاب واحد منهم باى ازى ايا ان كان رغم كل التهديدات العلنيه المتفق عليها بنفس اسلوب ونفس الصيغه التى كانت مع العسكر وتمثيليات شهر العسل وفى النهايه اخذ العسكر كل قلادات مصر وخرجوا من المشهد بعد كل الجرايم التى ارتكبوها مع شعب مصر ومع ثورته

طالبنا مرارا وتكرارا ومليونيه تلوا الاخرى بتطهير القضاء فلم يتم الاستجابه . طالبنا مرارا ايضا بتطهير الشرطه وكأننا ندن فى مالطا

اعتقد الان لايوجد على الساحه من يستعوب هذا الهراء وهذه السيناريوهات الممنهجه

فطالت ايديهم قتل الجميع من شباب الثورة بين قتل وسحل وتهديدات واخرى قضايا ملفقه لرموز المعارضه كأمثال البرادعى

فهل سيخرج علينا القضاء ببرائه البرادعى اسوة برموز النظام ؟؟؟؟؟؟

ومن المفارقات المميته . ان يتم قتل الناس علنا امام ويتهموا المعارضه بأثارة الشغب والفوضى !!!!

الخلاصه ان النظام والاخوان ايد واحده وكان اشرف لك ان تعترف بذالك وتعترفوا بقضائكم على الثورة مقابل الحكم

اين ميليشات الاخوان الان من رموز النظام وكما تقول انهم فى بيوتهم . الم يعبثوا طيله ثلاثون عاما فى ارض الوطن ؟؟؟؟؟

ام ان ميليشاتهم فقط تخصصت رموز الثورة وقتلهم وقتل حتى اصحاب الصفحات على الفيس بوك !!!!!!!!

وويتبقى لما السخافه بعينها .

ذهب الشاه وجاء الامام ههههههههه

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

أستاذ متعب هو حضرتك فاكر رموز النظام السابق هبل او عبط او ناس بسيطة زينا عزيزي انا من شغلي 5سنوات فقط ف جهاز يمكن يكون حساس اقدر اقولك ان رموز الناظم السابق والنظام عموما ذكي جدااااااااااا والورق متستف صح قوووووووووووي ولو عملت ايه صعب جدااااااااااا تعرف تسك عليهم حاجه ع الأقل اللي كان ممكن يتمسك عليهم خفوه خالص واعدموه ف الفترة بتاعت المجلس العسكري ف بدايات حكمه فلاتتعشم ياعزيزي ان فيه حاجه تتمسك انا بس من شغل الكهرباء ومدى الفساد اللي فيه والمشاريع اللي كانت بتيجي للشركة اللي بعمل بها بالأمر المباشر لمجرد ان رئيس مجلس الادارة كان مدير الدكتور حسن يونس ف محطة كهرباء شمال ومش عاوز أقولك كان رئيس مجلس الادارة مرتبه الرسمي كم اللي انا وغيري بيشوفوه وان كان له 4 سيارات منهم سوناتا 2001 بتجيب الخضار للمدام

فأنت جاي تتعشم ان اي حد يقدر يحاكم رموز النظام السابق !!!!!!عزيزي اقصى ما تتمناه هو ان يختفوا من المشهد السياسي ده يبقى حلو قووووووووووي ده اذا طبق ثانون العزل السياسي عليهم

الاخوان او غيرهم عشان يمشوا البلد لازم يتعاونوا مع رموز النظام السابق لان البلد مفاتيحها كلها معاهم

واللي اشتغل ف الجهات الحكومية اللي ممكن تكون حساسة عارف نظامها ازاي

فلا الطب الشرعي ولا غيره هتعرف تحكمه وتمشيه صح ومع احترامي لنا جميعا

ولا هنعرف نعمل حاجه لما تلاقي حد من رجال الامن عوقب لما تلاقي اللي مسح الباكب بتاع المكالمات اتعاقب لما تلاقي عاطف عبيد اللي دمر قطاع الأعمال عوقب لما تلاقي الي دخل مبيدات مسرطنة اتعاقب ابقى ساعتها بص ع الطب الشرعي

لا الدكتور البرادعي ولا غيره يعرف يمشيها لان باختصار الدكتور البرادعي اتعود ع الشغل الحترم المنظم بلدك عاوزة شغل وسخ عشان تعرف تمشيها وتنظفها ف البداية

رابط هذا التعليق

يعنى التحالف مع النظام مباح الان للاسباب عده

طيب ما تتحالفوا كمان مع معتقليين الثورة ال وصلوكم للحكم اسوة بتاجر المخدرات الصديق الحميم للامير المؤمنين ال تم الافراج عنه

ولا معتقليين الثورة دول ضد النظام ال تم التحالف معاه للقضاء على الثورة !!!!!!!!

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...