اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      نشاط رئاسى داخلى مكثف للرئيس السيسى خلال الأسبوع الماضى حيث عقد عدة اجتماعات مهمة كانت بدايتها مطلع الأسبوععرض المقال كاملاً
    • 1
      إن كل ألم تحتمله من أجل الله هو لؤلؤة توضع في اكليك السماوي ، سواء ألم الضيقات أو المرض أو المشاكل أو إساءات الآخرين وتحملت هذا بمحبة وتسامح أو أتعاب تقدمها في العبادة والخدمة وجهادك الروحي . اعلم ان الله لن   يتركك تتألم فوق طاقتك بل يقويك ويسندك ويشعرك بوجوده معك ، وفي النهاية تنتظرك أمجاد سماوية .   
    • 2
      فيديو كليب مزعج جدا .. يارب يطلع غير صحيح أصل تونس سابقانا بخطوة الفيديو بيقول إن الحكومة التونسية يمكن ما تقدرش تقبـَّض الموظفين الشهر ده سترك يا رب هو كون إن السيولة فى خزينة الدولة ما تكفيش المرتبات مش معناها إن البلد فلست .. يمكن لها إيرادات جاية فى السكة بس برضه معناها إن الحكومة مفلسة "فى الوقت الحالى" http://www.youtube.com/watch?v=7pdEhGgXpRY
    • 3
      على حسب وداد بلدي يا بوي راح اقول لشهيدي سلامات ضيعتي علينا العمر يا بوي...دانا ليا معاكي حكايات على حسب وداد بلدي يا بوي موال..موال الثوره اهو مال من يوم الحكم مازال و لا عمره يا عين يا ليل ماتغير لينا احوال و انا صابر ع المقسوم و هغيره انا م اليوم و يكون لي معاكي تاني يابلدي ايام حلوه و حكايات على حسب وداد بلدي يا بوي على حسب الريح ما يودي ا
    • 4
      السلام عليكم كنت عاوز اعرف ان كان حد عرف يطلع جواز سفر لأبنه المولود فى السعوديه .. عرف يطلعه من مصر مباشرة مش من القنصليه.. و هل بيسمحو بكده و الا لأ طبعا المقصود ان الطفل يكون فى السعوديه و حد من قرايب الاب يروح يطلع له باسبور شكرا
  • أضف...