اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مباريات الكاس


kotoz9

Recommended Posts

انتهت امس مباريات الكاس وكان اهم نتائجها هزيمة الاسماعيلى والمقولين وفوز الزمالك 2\1 والاهلى 4\0.

وبما انى اهلاوى حاتكلم عن الزمالك..غلاسة smk:

الزمالك فاز بالعافية على الالومنيوم 2\1 وهدف الفوز جاء كالمعتاد من ضربة جزاء. الزمالك كان ادائه فى غاية السوء وكان يمكن للالومنيوم ان يخرجه من البطولة مبكرا ولكن تعمل ايه بقى فى الحكام ربنا يسامحهم..

وبصراحة صعب علي احمد رمزى الراجل كان واقف على الخط يشد فى شعره مسكين كان منظره يموت من الضحك هو مش فالح الا فى التصريحات النارية.

جمال حمزة بعد ما سجل الهدف الاول للزمالك اشار بجزمته مش عارف لمين كدة وعمل حركة قليلة الادب قوى بصراحة ربنا يكون فى عون جماهير الزمالك مستحملين كتير fsh::

المهم ان مافيش حد فى الفرقة يقولوا عيب اختشى الى ان اعتاد اللاعبين على توجيه مثل تلك الاشارات التى يكاد لا يخلوا ماتش للزمالك منها :lol:

من يهن يسهل الهوان عليه مـا لجرح بميـت إيـلام
رابط هذا التعليق
شارك

بالسؤال و الاستفسار تبين الاتي

جمال حمزه كان عنده كالو في رجله

فبعد ما جاب الجول شاور لجماهير الزمالك انها تشوفله حاجه تانيه بدل اللي ماسكه في رجله ان شاالله حتى تكون ....................................... قبقاب

:lol: smk: :D ;)

على فكره يا عم قطز انا شاكك فيك اكيد انت بتشوف ماتشات تانيه غير اللي احنا بنشوفها

مستحيل احمد رمزي يكون بيشد في شعره

اصله لا مؤاخذه

محروم من كلمه نعيما

:D :D :D :D :

تم تعديل بواسطة egyptforever

تســـــقـــــط الامـــــــــم عــــنـــــدمــــــــا تــــحــــرم مــــن حــــق الــــمــــنـــــاقــــشــــه

رابط هذا التعليق
شارك

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

    • لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

    • 0
      مع بداية كأس العالم سيدتى الجميلة عليكى بالحرص الشديد من الاقتراب من بعيد أو من قريب من مواعيد الماتشات لأن معرض المقال كاملاً
    • 6
      قال إن من حق العالم العربي ومليار مسلم الاشتراك في استضافة هذا الحدث
    • 1
      الاخوه الاعزاء منذ  فتره طويله ربما تزيد عن 20 عام ويدير ماتشات الاهلي والزمالك حكام اجانب اختلف الناس فى تقييمهم ولكننى ارى انها خطوه ليس لها معنى لسببين  السبب الاول وهو خروج اموال للخارج بلاسبب مفيد ونحن دولة تعاني وتئن    السبب الثاني اهانه مباشره لحكامنا المصريين بشكل خاص ولينا كمصريين جميعا بشكل عام (احساس داخلى)ويعد اتهام بعدم النزاهه مارأيك ياأخى هل انا ابالغ فى مطلبي ؟ ام ان التعصب ليس له حل عندنا وهو اقوى من اى شيء؟؟ 
    • 2
      الاخوه الاعزاء  منذ فتره طويله ربما تزيد عن 20 عام ويدير ماتشات الاهلي والزمالك حكام اجانب اختلف الناس فى تقييمهم ولكننى ارى انها خطوه ليس لها معنى لسببين  السبب الاول وهو خروج اموال للخارج بلاسبب مفيد ونحن دولة تعاني وتأن  السبب الثاني اهانه مباشره لحكامنا المصريين بشكل خاص ولينا كمصريين جميعا بشكل عام (احساس داخلى)ويعد اتهام بعدم النزاهه مارأيك ياأخى هل انا ابالغ فى مطلبي ؟ ام ان التعصب ليس له حل عندنا وهو اقوى من اى شيء؟؟
    • 23
      الرفيق الركن سين سين و جميع الأخوة و الأخوات :blink: عارف إنه أول يوم شغل لك بعد العيد و زمانك بتدعي على الفيفا و شركة تويوتا و جميع الاشقاء في اليابان إنهم عملوا الماتش في الوقت الحرج ده rs: لكن مع أخوك كابتن موديست مش هاتقدر تفتح عينيك .. ياللا شد لك كرسي جنبي علشان نتفرج سوى على الماتش لايف موقع إذاعة المباراة على الهواء http://www.k7ka.com/Japan2008/ الصورة ممتازة بس الصوت فيه تشويش عالي لكن الحاجات الصغيرة دي مش بتفرق مع اللاعيبة اللي زينا يا كابتن :D ياللا قب باربعة جنيه حق المشا
×
×
  • أضف...