اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مداخلات مفصولة من موضوع مرشحي لرئاسة الجمهورية

raouf

Recommended Posts

العضوة العزيزة فولانة :P

او المشرفة العزيزة برضه فولانة :ph34r:

مش عارفة ليه باحس ان ا نا مستر جايكل اند د.هايد

كده مشرفة كده عضوة

على غرار

كده دولارات كده استرليني

أنا مين ؟mfb:

مشرفة mc: و الا عضوة؟:huh:

شوفي ردي اللي بعد مداخلتك يا جميل

وحا تعرفي قصدي

و بالنسبة لدعوتي من يريد إلى الذهاب المنتديات الاحادية

فهو فعلا و بمنتهى الصدق حل لتلافي حرق الدم و الأعصاب لمن لا يستطيع أن يتقبل الآخر

يعني نصيحة مش أكتر

:wub:

السلام عليكم ورحمة الله....

عزيزتى مستر جايكل :)

ارجو أن تتقبلى إعتذارى لانى أسأت فهم كلامك..كنت فاهمة انك تقصدى انه مسموح بالاهانة هنا يعنى..

أما وقد تفضلتى بتوضيح مقصدك فأنا باعتذر لك ..

ونقفل المزاد بقى بعد اذن حضراتكم :)...حقكم علّى كلاتكم وبأعتذر لكم نفر..نفرررر ..من أول أخى الفاضل سكوربيون اللى أساءه كلمات البعض لحد دكتور هايد..مرورا بكل الاخوة الافاضل المحترمين المشاركين فى الموضوع

ونرجع اخوات وحبايب...

خالص مودتى واحترامى للجميع..

خدوا شموا دى

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

• الردود 55
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الأيام الأكثر مشاركة

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

العضوة العزيزة فولانة :P

او المشرفة العزيزة برضه فولانة :ph34r:

مش عارفة ليه باحس ان ا نا مستر جايكل اند د.هايد

كده مشرفة كده عضوة

على غرار

كده دولارات كده استرليني

أنا مين ؟mfb:

مشرفة mc: و الا عضوة؟:huh:

شوفي ردي اللي بعد مداخلتك يا جميل

وحا تعرفي قصدي

و بالنسبة لدعوتي من يريد إلى الذهاب المنتديات الاحادية

فهو فعلا و بمنتهى الصدق حل لتلافي حرق الدم و الأعصاب لمن لا يستطيع أن يتقبل الآخر

يعني نصيحة مش أكتر

:wub:

السلام عليكم ورحمة الله....

عزيزتى مستر جايكل :)

ارجو أن تتقبلى إعتذارى لانى أسأت فهم كلامك..كنت فاهمة انك تقصدى انه مسموح بالاهانة هنا يعنى..

أما وقد تفضلتى بتوضيح مقصدك فأنا باعتذر لك ..

ونقفل المزاد بقى بعد اذن حضراتكم :)...حقكم علّى كلاتكم وبأعتذر لكم نفر..نفرررر ..من أول أخى الفاضل سكوربيون اللى أساءه كلمات البعض لحد دكتور هايد..مرورا بكل الاخوة الافاضل المحترمين المشاركين فى الموضوع

ونرجع اخوات وحبايب...

خالص مودتى واحترامى للجميع..

خدوا شموا دى

:give_rose:

لا داعي للاعتذار يا غاليتي

كل الناس معرضون لسوء الفهم

:give_rose:

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

[quote name='عبير الشرقاوي'

سؤال بس يا أستاذه عبير نسيت اسئله لستى الله يرحمها

ستى دى يعنى جدتى زى مابتقولوا . اصل احنا فلاحين وكدهوت

المهم فى الفرح ده

كانت بتقول كلمه كده

( بتقول ال مربى خير من ال اشترى ودول عاوزين السك على طول )

ماتت ومعرفتش يعنى ايه السك

ده باعتبار انه مصطلح نسائى بحت

حد عارف منكن يعنى ايه السك ؟

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

'عبير الشرقاوي'

المهم فى الفرح ده

كانت بتقول كلمه كده

السك ياسيدي والعلم عند الله هو الكبس مثل السكة ( العملة المعدنية المكبوسة بشعار الملك أو الخليفة )

ولم يقول لك " يسكه " على دماغه، يعنى كل مايرفع دماغه يقوم يدي له سكة على دماغه فمايعرفش يقيم دماغه، يعني لو واحد غطسان في ابحر زكل ماييجي يرفع دماغه علشان يشم شوية هواء يقوم اللي جنبه سكه على دماغه ويغطسه تاني.

وكلمة يسكه أو السك دائما تقال على الشخص اللي مش بييجي بالذوق ، يقوم يقول لك مابيجيش إلا بالسك على دماغه.

ولآدي ياسيدي اللي ستك ماقلتلكش عليه.

--

{وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ}(11){اَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ}(12)وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ}(11)

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله *** وأخو الجهالة في الشقاوة ينعم
مشكلة العالم هي أن الحمقى والمتعصبين هم الأشد ثقة بأنفسهم ، والأكثر حكمة تملؤهم الشكوك (برتراند راسل)
A nation that keeps one eye on the past is wise!A
A nation that keeps two eyes on the past is blind!A

رابط القرآن كاملا بتلاوة الشيخ مصطفى إسماعيل برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط
القرآن كاملا ترتيل وتجويد برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط سلسلة كتب عالم المعرفة

رابط هذا التعليق

المهم فى الفرح ده

كانت بتقول كلمه كده

مش عارفة يا أستاذ متعب

غالبا السك ده بكسر السين و تسكين الكاف

يعني المشروب المُسكر بدون ثلج و لا صودا :blink:

و غالبا بيبقى الويسكي قوي جدا لما يبقى سك

انا طبعا معرفش المنكرات دي

انا آخري فودكا بس باعمل بيها النسكافيه الليبرالي بتاعنا :closedeyes:

أو ممكن سُك سُك سُك اوعى تقول

بتاعة فوازير شيريهان؟؟؟

و الا استنى

يكونش قصدك

سَك يسُك ومسكوك هو سكة

عموما

انا برضه ستي ماتت الله يرحمها

ومامتي كمان

مش فاضل غير حماتي... ربنا يسهل ... واسألها و ابقى ارد عليك

:)

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

هههههههههه

حلوة ياستاذه عبير

بس الباشا ال فوق فهم الليله ماشيه ازاى ولذالك رد صح

فمفيش داعى نسئل حماتك

وقال على رآى المثل

يا مأمنه للرجال . باب النجار مخلع ههههههههه

الشعب يريد السك

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

تم حذف المداخلة لأنها موجهة إلى شخص العضو بكلمات غير مقبولة

عن الإدارة

أبو محمد

<strong class='bbc'><strong class='bbc'>وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا</strong></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'>يَعْمَلُ </span></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'><strong class='bbc'>الظَّالِمُونَ</strong></span></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'>إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ</span></strong><br /><br /><br /><br /><br /><br /><p class='bbc_center'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'>(24) إبراهيم </strong></span></p>

رابط هذا التعليق

أنا بقى مختلف مع الأستاذ حنظلة والأخت فولانة

السلام عليكم ورحمة الله..

والنيعمة المجيدة يا ازد أبو محمد والعشرة دول أنا مالى صالح بوتاتن بالشيخ حازم...أنا تدخلت كمشرفة شايفة مخالفات للقواعد...

وعليه فأنا أرفض تماما أن يتم تصنيف أى مرشح للرئاسة تبعا لاعتبارات دينية..وعليه فمن حق أى عضو أن ينقد أى مرشح للرئاسة بما لايخالف قواعد الكتابة..واعتراضى على كلمة اهانة..كان بسبب فهمى ان المقصود الاهانة هنا فى المحاورات...وأظن كلنا كفريق لا نقبل بهذا ....واذا كان البعض اطلق على البلوفر كلمة كلب..فانا بريئة من دمه لانى لم أراها :)

وبالتالى أنا متفقة معاك تماما فى أن مش من المفروض اننا نآله أى رمز قيادى مرة أخرى ونحاول نتخلص من سيكولوجية العبيد اللى خنقتنا ...فالكل بشر يخطىء ويصيب ...

مختلف معايا فى ايه بقى؟؟:)

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

مختلف معايا فى ايه بقى؟؟:)

ولا حاجة يا أبلة .. دى كلمة وفلتت من لسانى .. إشمعنى أنا اللى تتعلق لى الرمانة وما تتعلقش لابن ابو اسماعيل لما فلت منه تفسير PEPSI .. طب اشتكى لمين انا دلوقت؟ cr((:

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله...

لإنى ماصقفتش لابن ابو سماعين لما فسر كلمة بيبسى ..ولا زعلت ان فيه تعليقات على كلامه...خالص على فكرة..:)

انا كنت مشرفة فقط فى الموضوع ده ..أه والنيعمة...فشعرت يعنى ان ممكن يكون فيه اعتراض على تدخلى الاشرافى لا سمح الله closedeyes.gif

أما لو الاختلاف حول مداخلة العضوة العزيزة بيرو...فطبيعى برضه انى كمشرفة ارفض ان يتقال الاهانة مسموح بها واللى مش عاجبه يتفضل ...ما انا مشرفة شيرزة زى ما حضرتك عارف :)...لكن هى وضحت مقصدها ...

الموضوع كله بس انى استغربت ليه انا اسمى مكتوب :)

رابط هذا التعليق

لإنى ماصقفتش لابن ابو سماعين لما فسر كلمة بيبسى ..ولا زعلت ان فيه تعليقات على كلامه...خالص على فكرة..:)

انا كنت مشرفة فقط فى الموضوع ده ..أه والنيعمة...فشعرت يعنى ان ممكن يكون فيه اعتراض على تدخلى الاشرافى لا سمح الله closedeyes.gif

أما لو الاختلاف حول مداخلة العضوة العزيزة بيرو...فطبيعى برضه انى كمشرفة ارفض ان يتقال الاهانة مسموح بها واللى مش عاجبه يتفضل ...ما انا مشرفة شيرزة زى ما حضرتك عارف :)...لكن هى وضحت مقصدها ...

الموضوع كله بس انى استغربت ليه انا اسمى مكتوب :)

حصل خير يا أبلة

العفو والسماح يا سيدى الجاضى

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

فطبيعى برضه انى كمشرفة ارفض ان يتقال الاهانة مسموح بها واللى مش عاجبه يتفضل

أحييك أستاذة فولانة ..

احترامي و تقديري ..

بارك الله فيك ..

:give_rose::give_rose:

تم تعديل بواسطة الدكتور ياسر

وَاتَّقُوا يَوْمًا تُرْجَعُونَ فِيهِ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ تُوَفَّى كُلُّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ وَهُمْ لَا يُظْلَمُونَ

رابط هذا التعليق

أحييك أستاذة فولانة ..

احترامي و تقديري ..

بارك الله فيك ..

احنا فريق واحد يا دكتور

و كل المشرفين يمشون بنفس القواعد

و لا يختلفون ابدا بفضل الله

و غاليتي فولانة

كان سوء التفاهم بينها و بين عبير العضوة

مش عبير المشرفة

اموت انا في تهدية النفوس دي

ملعوبة

:lol:

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

أحييك أستاذة فولانة ..

احترامي و تقديري ..

بارك الله فيك ..

احنا فريق واحد يا دكتور

و غاليتي فولانة

مش عبير المشرفة

ملعوبة

ربنا يعزك يادكتور ياسر ..

بيرو..انت حبيبتى ..مافيش سوء تفاهم خالص بينى وبين جايكل ولا بينى وبين هايد...

انا فهمت الكلام غلط زى معظم الناس..وكان مفروض أتريث شوية وأفهم من نفسى ان عبير العضوة المشرفة لا يمكن تكون قصدت المعنى اللى وصلنى

بس هو الشيطان بقى الله يحرقه...:)

ومبروك ياسكوب البشاير بفوز مرشحك المفضل :)

ولو انى حأنتخب واحد تانى..بس هى دى الروح الرياضية..

رابط هذا التعليق

أحييك أستاذة فولانة ..

احترامي و تقديري ..

بارك الله فيك ..

احنا فريق واحد يا دكتور

و غاليتي فولانة

مش عبير المشرفة

ملعوبة

ربنا يعزك يادكتور ياسر ..

بيرو..انت حبيبتى ..مافيش سوء تفاهم خالص بينى وبين جايكل ولا بينى وبين هايد...

انا فهمت الكلام غلط زى معظم الناس..وكان مفروض أتريث شوية وأفهم من نفسى ان عبير العضوة المشرفة لا يمكن تكون قصدت المعنى اللى وصلنى

بس هو الشيطان بقى الله يحرقه...:)

ومبروك ياسكوب البشاير بفوز مرشحك المفضل :)

ولو انى حأنتخب واحد تانى..بس هى دى الروح الرياضية..

اسمحو لى بتعليق بسيط معلهش احنا برضو المصنفين هنا غصب عن ابونا اننا بذقون وجلباب ههههههههههههههه

يعنى ممكن نقول على البرادعى زى ابو سمعين كده كوفيه نقول برضو البرادعى ابو بردعه ماشه مع البرادعى لان البردعه تتناسب معاه ودى وجهه نظر وبما اننا بنيتسم يجب ان لا نزعل من النقد واحد مش عاجبه زي حلاتى ابو سمعين ولا البرادعى ولا حتى شفشق البلوفر مش عيب نشاهد صور ساخره من الاعضاء للمرشحين مع انى عارف ان هناك من يضعهم اي المرشحين فى مكانه عاليه فوق قوى زى البرادعى والبردعه والبردعاويه ... لن انتخب الا من يروق لى من برامج تعبر عن فكر اصحابها مش مهم الاشخاص المهم رئيس ياتى راجل مش جبان ايده بيضاء غير ملوثه بدم او عليها علامه اكس وهم كثر بس اللي يفكر

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

اسمحو لى بتعليق بسيط معلهش احنا برضو المصنفين هنا غصب عن ابونا اننا بذقون وجلباب ههههههههههههههه

يعنى ممكن نقول على البرادعى زى ابو سمعين كده كوفيه نقول برضو البرادعى ابو بردعه ماشه مع البرادعى لان البردعه تتناسب معاه ودى وجهه نظر وبما اننا بنيتسم يجب ان لا نزعل من النقد واحد مش عاجبه زي حلاتى ابو سمعين ولا البرادعى ولا حتى شفشق البلوفر مش عيب نشاهد صور ساخره من الاعضاء للمرشحين مع انى عارف ان هناك من يضعهم اي المرشحين فى مكانه عاليه فوق قوى زى البرادعى والبردعه والبردعاويه ... لن انتخب الا من يروق لى من برامج تعبر عن فكر اصحابها مش مهم الاشخاص المهم رئيس ياتى راجل مش جبان ايده بيضاء غير ملوثه بدم او عليها علامه اكس وهم كثر بس اللي يفكر

يعني معلش لو سعادتك مش عارف معنى اللي بتكتبه إيه خليني أوضحه لك

كلمة ابو سمعين ايسن سبا أو إهانة وهي لهجة العامة من المصريين عند نطق " إسماعيل " وأشهر من ذكروها في أفلامهم كان الفنان إسماعيل ياسين.

أم تحوير كلمة البرادعي ومؤيدوه إلي البردعاويه فهي إساءة لكل من أيد البرادعي وفي نظري هو إفتقار للكياسة واللباقة وأبسط قواعد الحوار

--

{وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ}(11){اَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ}(12)وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ}(11)

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله *** وأخو الجهالة في الشقاوة ينعم
مشكلة العالم هي أن الحمقى والمتعصبين هم الأشد ثقة بأنفسهم ، والأكثر حكمة تملؤهم الشكوك (برتراند راسل)
A nation that keeps one eye on the past is wise!A
A nation that keeps two eyes on the past is blind!A

رابط القرآن كاملا بتلاوة الشيخ مصطفى إسماعيل برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط
القرآن كاملا ترتيل وتجويد برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط سلسلة كتب عالم المعرفة

رابط هذا التعليق

كلمة ابو سمعين ايسن سبا أو إهانة وهي لهجة العامة من المصريين عند نطق " إسماعيل " وأشهر من ذكروها في أفلامهم كان الفنان إسماعيل ياسين.

أم تحوير كلمة البرادعي ومؤيدوه إلي البردعاويه فهي إساءة لكل من أيد البرادعي وفي نظري هو إفتقار للكياسة واللباقة وأبسط قواعد الحوار

ياعزيزى الشيء بالشيء يذكر اليس انت من تحتوى كل مداخلاتك عن الاسلاميين بالنتأسلمين اليس انا من نبهت وكتبت موضوع خاص بالا نقلل من شان المسلم ونتهمه زورآ وبهتانآ بالمتأسلم ولم تأخذ حضرتك بما كتبت كمشرف اما ان اصف البرادعى بالبردعه فهو مشتق اسمه منها البرادعى هو بائع او تاجر البردعه والبردعه هى الكسوة التى توضع على ظهر الحمار وهكذا توجد فى المعجم اما موضوع اننى اطلق على اتباعه البردعاويه فمن الممكن ان اقول الكلمه ازاي ممكن تقولها انت علشان نتعلم منك وبعدين انت ليه زعلان قوى كده على البرادعى ده يمكن اى حد دلوقتى ينتقده لانه انسان وبعدين دى السياسه مش ده كلام الليبراليين اتباعه اما انى اسخر من اتباعه فهذه تهمه انا بريء منها ولو كنت اهخذتها على محمل انها يراد بها حضرتك انا لا اقصد طبعآ لانى محترم واعتقد انك كذلك فلا داعى لتحميل كلامى مالا يحويه اما افتقارى للكياسه وخلافه فهى سبه منك لشخصى اسامحك عليها لانى تعودت ان اسامح من اخطأ فى حقى ربنا يسمحك :give_rose: هديتى ليك

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

دائما الرد والتبرير جاهز .... واحيان بيكون تفصيل

عموما انا مش شايف اى داعى لان مؤيد للشيخ لحازم ابو اسماعيل يتريق على الدكتور البرادعى والعكس

واللى بيحصل فى المنتدى فى الفترة الاخيرة من هجوم على الشيخ حازم بالنسبة لى نشر لثقافة كراهية الاخر

رابط هذا التعليق

والله أنا مابقيت فاهمة حاجة...ولا عايزة أفهم خلالالالاص..

هو احنا حنختار رئيس جمهورية يكلمنا فى البيبسى؟..ويكلمنا فى الجزية ؟..وفى المايوه؟

طب مين حيحل لنا مشاكل البلد؟..ويأكل الناس الجعانة...ويسكن الأسر المشردة...ويوفر وظائف للشباب ..

هو مافيش كلام عن كده ولا ايه؟؟..

أنا بسأل بجد...

ثم يعنى الناس اللى زعلانة من نقد مثل تلك التصريحات ،مايقولولنا رأيهم طيب...نقاطع البيبسى يعنى؟..ناخد تلاتة جنيه من كل مسيحى؟..ثم ماذا؟؟!!..ايه اللى حيحصل بعد كده؟؟...بجد عايزة أفهم..

وبعدين معلش يعنى ما بعض الاخوة بيمسكوا فى البابا شنودة ومش بيخلوا...تريقة واستهزاء ..واهو مش مرشح نفسه للرياسة..اشمعنى بقى بنزعل قوى لو حد انتقد تصريحات مرشح رئاسى مطلوب منه يحكم بلد بمسلميها ومسيحيها وشايف انه لا يصلح لهذا المنصب....وننزل تريقة وسخرية وندعو لمقاطعة المنتدى علشان اللى فيه كفار ومش مؤمنين بالشيخ حازم...فين هنا بقى النقاش الحر اللى بينادوا به...

انا ماعنديش هسهس على فكرة...علشان بس ماحدش يدخل يرمى له كلمتين ولا يضيف ابتسامة عريضة ولا يفتح موضوع يعبر عن أسفه لهجر الاعضاء وكأننا بنجرى وراهم بعصاية المقشة....لان كل واحد عارف كويس هو مش بيشارك ليه ..سواء بقى مخالفاته استنفذت الحد المسموح..او بيجامل شلته..او طلب انه يعلن عن دكانه ورفضنا...او نقل خبر كاذب ولما طلبنا منه تحرى الدقة غضب ومشى..او شتم مشرف باللفظ او عايز يطرقع لمشرف من غير ماحد يرد عليه...

انا لقيت نفسى مخنوقة بكلمتين كده قلت اكتبهم يمكن أقدر الحق نفسى قبل ما يجى لى هس هس بجد وأقاطع المنتدى أنا كمان ..

حنتناقش امتى أمال..ونكتب ايه؟..

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

الفاضله الكريمه فولانا

هو احنا حنختار رئيس جمهورية يكلمنا فى البيبسى؟..ويكلمنا فى الجزية ؟..وفى المايوه؟

طب مين حيحل لنا مشاكل البلد؟..ويأكل الناس الجعانة...ويسكن الأسر المشردة...ويوفر وظائف للشباب ..

هو مافيش كلام عن كده ولا ايه؟؟..

أنا بسأل بجد...

هى دى المشكله اختنا الكريمه

الاعلام العلمانى الفاشل و من يسير خلفه لم يتيح لا لنفسه الفرصه و لا لغيره بمناقشه ما تفضلتى بذكر جزء منه

لاحظى اختى الفاضله ان محور كل لقاءات حازم استهدفت النيل منه بالمحاور التافهه

التى تفضلت بذكر جزء منها

البيبسى؟..ويكلمنا فى الجزية ؟..وفى المايوه؟

لم يتطرق احد بمناقشه الاهم بالتفصيل مثل رؤيته الاقتصاديه او الاجتماعيه مثلا

ما هو مشروعه المعد لحل مشكله مثل الدعم مثلا و ماذا عن البطاله

لاحظى فاضلتى منذ اول لقاء مع عمرو اديب ما هو كان الغرض الرئيسى من محاورته ..فقط النيل منه .. لعلمهم

الشديد بثقل الرجل و شعبيته فضلا عن خبرته و رؤيته المستنده على ..عقيدته الاسلاميه ..و هى سبب

الهجوم عليه حقيقه لنكن واضحين و منصفين لكن ان يتطرق احد الى مناقشه البرنامج بشكل موضوعى

لم يفعل ذلك احد بإنصاف ..للاسف .

تم تعديل بواسطة abaomar

<strong class='bbc'><strong class='bbc'>وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا</strong></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'>يَعْمَلُ </span></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'><strong class='bbc'>الظَّالِمُونَ</strong></span></strong><br /><br /><strong class='bbc'><span style='font-family: arial'>إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ</span></strong><br /><br /><br /><br /><br /><br /><p class='bbc_center'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'>(24) إبراهيم </strong></span></p>

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...