اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هل الشهاده العاليه اصبح ليها قيمه

Recommended Posts

هل اصبح المهندس او الدكتور يتمتع باحترام وتقدير زى زمان؟

ليه دلوقتى مبقاش المعيار العلمى ليه اهميه؟الهندسه دلوقتى مبقتش دراسه وعلم .لا دى بقت سمسمره ومقاولات بالغش لان ده اللى بقى بيكسب وبيجيب فلوس.اى حد بيغش فالخرسانه والبنا عشان يوفر كام الف.ياترى الفلوس دى حتنفعه يوم القيامه؟؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى ظل انقسام الآراء والأذواق الفنية الموسيقية ما بين محبى الشرقى والغربى وأغانى الراب والأندرجراوند والشعبىعرض الصفحة
    • 0
      المثل ده حقيقى جدا وفعلا بيؤدى إلى الفشل الموضوع ده بيظهر بشكل رئيسى فى تربية الأولاد والتدخل فى شئون المعرض المقال كاملاً
    • 10
      السلام عليكم   مش عارف ابدأ منين .. انا صاحب الموضوع ده الموضوع ده كتبته فى 2008 وكنت عندي حماسه غير عادية وطموح كبير جدا ... كان نفسي افتح من نفس اليوزر بس مش فاكر الباسورد بتاعه وكمان مش فاكر اصلا الايميل اللى عملت منه اليوزر المهم انا محمد قطب فى 2008 كنت فى سنه اولى كلية وكنت بشتغل فى سيبر باخد فيه 350 جنيه فى الشهر كنت بصرف على مصاريف كليتي ودراستي وكنت فرحان اوى انى جمعت الف جنيه وكان عندي طموح كبييير اوى برغم ان كل ظروفى كانت صاعبها كان والدى مطنشني انا وولدتي واخويا الصغير من وانا فى
    • 8
      شهاده التخرج من الكليه موثقها من الخارجيه بقالها سنه بالظبط هل التوثيق ده يعتبر لسه ساري ولا له مدة انتهاء ولازم اوثق شهاده جديده من الخارجيه؟  
    • 1
      بسم الله الرحمن الرحيم  لاحظت في الفترة السابقة كثرة البرامج التي تتحدث عن العلاقات الزوجية ؛ لدرجة انها اصبحت تتحدث عن ظاهرة الطلاق التي أصبحت سائدة الآن ..ولأنني تركت العمل من سنوات وعلاقاتي الإجتماعية أقل من القليل ..استغربت ياترى ده هو الواقع فعلا!!.   لا أدري لم استحوذ الموضوع على تفكيري وخاصة وانا ام لبنتين متزوجتين ..حماهما الله تعالى.. لكن ما لفت نظري هو حال الشباب في تلك الآيام ..المرأة التي تأتيني لتنظف البيت عندها بنت شابة وولد ايضا ،تحكي انها تعيش مع اسرتها وابو العيال
  • أضف...