اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

برلمان الثورة المصرية :: متابعة منذ الجلسة الأولى

Recommended Posts

• الردود 707
  • Created
  • اخر رد

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

هل تعلم أن مجلس الشعب المصري الحالي يوجد به !!! *اكثرمن 140 عضوآ من اعضائه من حملة القرءان الكريم *اكثرمن 100 عضوا يحمل الواحد اكثر من 10000 حديث ... واكثر من 180 يحمل اكثرمن نصف القراءن *اكثر

وضح كلامك يا تيمور ... يعني إيه تنور ؟ يعني تتحرق مثلاً ؟ لا تتحدث بكلام يحتمل قولان يا تيمور .. فلن نسمح هنا أن نكون من المحرضين على التخريب أو العنف او التدمير .... وأنا شايف المسيرة دي خطأ تماماً

ده أنا متوقع إن تحصل مدابح في التاريخ بعد 10 سنين لما تكون في ناس ماتت ونسيت 25 يناير 2011 على سبيل المثال ممكن قرأ : هذا وقد قاد المعلم على كفته ثورة 25 يناير بصدر عار متلقياً 1500 رصاصة في قلبة ..

والله وجه علينا اليوم اللي نستنى فيه جلسات مجلس الشعب

مش كنت موفر علينا الشقى ده يا ريس

الراجل كان موفر علينا متابعة جلسات مجلس الشعب..والنزول لإنتخابات البرلمان..و إنتخابات الرئاسة..

احنا كنا مقضيينها منازل..

سبحان الله..مفيش حاجة كرهتها في التليفزيون المصري زي ما كرهت جلسات مجلس الشعب اللي ما كانش حد بيفهم منها حاجة..دلوقتي الواحد بإذن الله مش هيفوت يوم من غير ما يشوف الدنيا فيها ايه

ياخوفي بس يلاقوا الاقبال عليه كبير يشفروه بأه و كده..ونلاقي الناس قاعدين في القهوة طوابير عشان يتفرجوا علي جلسة مجلس الشعب..و اللي يقعد يتفرج لازم مشاريب بأه كل نص ساعة و الكلام ده

رابط المشاركه

عصام العريان أثناء دخوله البرلمان ، سبحان الله العظيم

لما شوفت الصورة دى تذكرت الاية الكريمة:

(وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمْ الْوَارِثِينَ)

سبحان الله من كام شهر كان مسجون ومتهم واليوم ...

رابط المشاركه

انا اول مره اتعرف على نواب محافظتى بورسعيد بشكل تفصيلى .. ومعرفش منهم غير الاتنين بتوع الفردى ... انا كنت فاكر العداله والحريه ااغلبيه عندنا .. لكن فوجئت بالتنوع ده فى المشارب السياسيه .. مع التوضيح ان اكرم عداله وحريه .. والبدرى مفروض تجمع اشتراكى

رابط المشاركه

بث مباشر واضح جداً جداً بدون تقطيع

بث حى مباشر لجلسة مجلس الشعب | الجلسة الإفتتاحية

http://rassd.com/barlman

رابط المشاركه

انا اول مره اتعرف على نواب محافظتى بورسعيد بشكل تفصيلى .. ومعرفش منهم غير الاتنين بتوع الفردى ... انا كنت فاكر العداله والحريه ااغلبيه عندنا .. لكن فوجئت بالتنوع ده فى المشارب السياسيه .. مع التوضيح ان اكرم عداله وحريه .. والبدرى مفروض تجمع اشتراكى

دائرة متوازنة :)

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...