اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 97
      أمك ... أبوك ... أخوك ... صاحب عمرك ... زوجك أو زوجتك ... وغيرهم كتييييير جدا ممن توفاهم الله أو مازالوا بيننا ... لكن الظروف تلعب دورها.. نفسك تقول لمين ............. "واحشنى"؟ :) :P
    • 0
      حقق مسلسل أنا وهى والذى عرض مؤخرا من بطولة الفنان أحمد حاتم والفنانة هنا الزاهد والفنان أشرف عبد الباقى نجعرض الصفحة
    • 3
      مش قولنا قبل كده إن ثورة يعني كنس الزبالة لكن للاسف .. ثورنا وهجنا ومجنا وعملنا الشويتين دول ... والعصابة زي ما هي وديولها بتلعب ومن ضمن هذه الديول ... سيادة النائم العام الرباط الخاص بي ههههههههههههههههههههههههههههه كله موجود ... تدور في أي خنيقه لازم تلاقي فلان إبن خالة مش عارف مين ... وعلانه دي تبقى بنت أخو عم اللي جابو المسئول الفلاني وبالتالي لا نستغرب إننا نلاقي قطاع زي قطاع البترول الوحيد على مستوى العالم اللي خسران ومدين للبنوك بمبلغ 60 مليار جنية انا عملت سيرش سريع كده على شرك
    • 0
      طالعتنا صحيفة الأهرام بهذا الخبر عن السياحة بمصر 9-12-2011 | 22:13 1 459 السياحة بمصر كشف وزير السياحة منير فخرى عبد النور فى تصريحات خاصة لـ "بوابة الأهرام" أن الإحصائيات المبدئية تشير إلى أن حوالى 10.5 مليون سائح قد زاروا مصر فى 2011 وحققوا دخلا قدره 9.5 مليار دولار. وأكد عبد النور أن عدد السائحين قد تخطى 9 ملايين سائح زاروا مصر حتى شهر نوفمبر الماضى ومن المتوقع أن يأتى إلى مصر خلال شهر ديسمبر وأعياد الكريسماس ورأس السنة أكثر من مليون سائح. وأشار عبد النور إلى أن هذه الأرقام تعد إ
    • 30
      ده سؤال موجه للإخوة الكتبانجية في المحاورات عمرك سألت نفسك : إنت بتكتب لمين ؟ يعني في فئة او شريحة مُعينة عايز توصل لها افكارك وكلامك ؟ ----------- انا مابحبش اطرح اساله واستثني نفسي من الاجابة - أنا بأكتب لنفسي .. لأن ما اكتبه هو صرخات بداخلي .. بالبلدي كده بأكتب لنفسي عشان مافرقعش من الغيظ وبالتأكيد بأكون سعيد عندما اجد تفاعلاً من القراء لكنني لا أحزن لعدم التفاعل .. والتمس كثيرًِ من الاعذار لمن يقرأ ولا يُعلق يعني دي حاجه سريعة كده عالماشي
  • أضف...