اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بخصوص التحويل من بنك ساب

Recommended Posts

ياجماعة انا نازل مصر ان شاء الله

وعندى حساب فى بنك ساب هل ممكن احول رصيدى الى بنك hsbc فى مصر

وهل فيه طريقة تانية امنة للتحويل

شكرا

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

اللهم لك الحمد ولك الشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

رابط هذا التعليق

افضل واحسن طريقة هى عن طريق سبيد كاش او تلى مونى او الراجحى والعمولة 20 ريال بس

هاتعمل حوالة باسمك على البنك الاهلى ولما توصل مصر تروح بنفسك تصرفها

او تحول من ساب لحسابك فى مصر بس العمولة هاتبقى اكثر لان بتتوقف على المبلغ والاثنين امان ان شاء الله

وهايسر ليك الامرو معظم البنوك هنا ليها اتفاقية مع بنك فى مصر شوف بنك ساب اتفاقيته مع اى بنك فى مصر ولما تنوزل السنة دى افتح فيه حساب وهايبقى تحويل فورى وبعمولة مخفضة

الله اعلم مش متاكد بس فاكر ساب حاولا يقنعونى اعمل حساب معاهم وقالوا انهم بيتعاملوا مع اتش اس بى سى فى مصر

إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول

اذا جالست الجهال فانصت لهم

واذا جالست العلماء فانصت لهم

فان فى انصاتك للجهال زيادة فى الحلم

وفى انصاتك للعلماء زيادة فى العلم

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      قال سامح شكرى وزير الخارجية إنه لا توجد رغبة إثيوبية فى التوصل إلى اتفاق بشأن سد النهضة.وأشار وزير الخارجيةعرض الصفحة
    • 2
      مساء الخير جميعا، مؤخرا شوفت بوست على الفيسبوك ان تصاريح العمل اصبحت الزامية للسفر. فا كنت عايز استخرجه عشان اأمن نفسى،  لكن فى بعض المصادر و مواقع الجرائد قرأت ان يجب ان يكون هناك عقد عمل فا حبيت انى اتأكد من هذه معلومة لأن عقد عملى بالغة الهولندية و انا مضيت عليه اونلاين، و بالتالى هيكون مطبوع.... فا مش ضامن رد فعل الضابط الى هسلمه المستند ده رد فعله اه.
    • Guest د. مدحت خفاجي
      0
      الى الملك سلمان بن عبد العزيز وولى عهد الامير محمد بن سلمان يجب اعادة النظر فى التورط فى المستنقع اليمنى درس التاريخ يقول ان كل البلاد الاستعمارية او القوية فشلت فى استعمار او احتلال البلاد الجبلية. واول تجربة كانت للجيش البريطانى فى اواخر القرن التاس عشر فى افغانستان وكانت اقوى دولة عسكرية فى ذلك الوقت وكانت تحتل اكثر من نصف دول العالم. ولم يعود حيا من حملة مكونة من ١٧ الف جندى الا واحدا لم يقتلوه حتى يخبر الجيش البريطانى بما حدث حتى لايعود ثانيا. وبذلك رفضت بريطانيا احتلال اكثر من عدن واليمن
    • 1
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، لو سمحتم لازم أسافر بكرة على السعودية ضروري بناء على طلب صاحب العمل، ومعلمتش تصريح العمل، فهل ينفع أسافر من غير ما أعمله ولا ممكن يرجعوني من المطار؟   أرجو من حضراتكم الرد سريعاً لأني خايف يكون فيها مشاكل.
    • 16
      السلام عليكم لي قريب كان هناعمرة واتخلف واشتغل هنا ونزل ترحيل وبصم من 3 سنين والكل بيقول لازم يعدي عليه 5سنين عشان يرجع تانى على فيزا تانى حابب اتاكد من مده الخمس سنين وهل حد يقدر يتأكد هل البصمة موجودة ع السيستم لسه ولا سقطت لانه خايف يشتري فيزا تانية ويرجع من المطار ويخسر فلوسه كلهاالموضوع هام جدا وضروري رقم الحدود اللى كان داخل بيه هو 5614280807 رقم الجواز 1081396 شكرا
  • أضف...