اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

Work permit enquiry

Recommended Posts

السلام عليكم

طبعا بعد ماشوفت مجهوداتكم الرائعه هنا محتاج اعرف ازاى اطلع تصريح عمل من السفاره وايه الاوراق المطلوبه وايه هيه الخطوات

انا معايه CAQ Certificate of acceptance from Quebec

ومليت الاوراق دى

Application_for_temporary_resident_visa_made_outside_of_canda_IMM5257B

Application_for_Work_Permit_Made_outside_of_canada_IMM1295E

Family_information_IMM5645E

بس دى مش عارف لازمتها ايه

Statutory_Declaration_of_Common-Law_Union_IMM5409E

وايه هيه الاوراق الى يمكن احتاجها كمان وهل يمكن اروح هناك واسأل ولا لازم CONSULTANT

محتاج ردكم

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 32
      قدمت فيزا تصريح عمل كندا سفارة القاهرة ٣١-٥-٢٠١١ ،جانى طلب اجراء فحص طبى بعد عشر ايام ، عملت الكشف ، الدكتور ارسله ٢٢-٦-٢٠١١ ،،، هل ارسل انا الباسبور السفارة من نفسى ؟ ام انتظر السفارة تتطلبه ؟ قلقان لانه مر ٤ اسابيع من غير ما يطلبوا الباسبور الوقت اللازم فى حالة تصريح العمل,,,,,,, شكرا
    • 3
      السلام عليكم انا دلوقتي في كندا بتصريح دراسة وعندي سؤال بخصوص الموضوع ده دلوقتي انا عالباسبور موجود فيزا multiple entry وهتخلص يوم 1/12/2011 اما ال study permit فهيخلص يوم 1/9/2012 ومكتوب عليه not authorized for re-entry دلوقتي انا محكوم بالفيزا ولا البرمت ولا الاتنين؟؟ يعني قبل 1/12/2011 المفروض اعمل ايه لما الفيزا تخلص وانا جوه كندا؟؟ وبعدين لو حبيت اسافر اجازة في مصر قبل الفيزا متخلص اعمل ايه في البرمت اللى مكتوب عليه غير مصرح بالدخول مره تانية؟؟ ياريت تفهموني الموضوع ده الف ش
    • 0
      السلام عليكم ورحمة اللة أولاً كل عام أنتم بخير ورمضان كريم :wub: أريد أن أعرف ما هى الإجراءات اللازمة للحصول على VISA to Live and Work In UK وشكرً
  • أضف...