اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الاخواه الكرام في المنتدي العظيم

خالد شحاته

Recommended Posts

الاخواه الكرام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله انا مش عارف اقول ايه وكنت متردد اتكلم في الموضوع ده نهائيا

انا من كم يوم واحد جه عندي في المكتب وسلم عليا وبعد ما سلم عليا بص في عيوني كدا وانت ملموس ولا ممسو بجن والعيظ بالله ووصف ليا بعض الاعراض بتجي عندي انا واهل واهل بيتي اعراض حقيقه مائه في المائه المهم جالس معي يقراء قران ومسك يدي وكل كلام كان قراة القران وبعد شويه قال الا في جسمك جنيه عراقيه وهي الا كانت تعبه عيونك الاخوه الكرم هل اصدق الشي ده هو قال انها بتخرج بقراء القران وهي استقرت في جسمي من اكتر من 10 سنوات ازي واصل اليا هذه العراقيه انا فعلت سفرات العراق في 1988 قبل الغزو ارجو منكم النصحيه هو وعدني انها تخرج باذان الله من جسمي بس هل اصدق الشي ده ام ارفضه رغم كل الكلام الا وصفه عني وعن اهل بيتي صحيح مائه في المائه وهو ليس مصري علشان اقول انه يعرفني بس في اشياء لايعرفها الا اهل البيت وباذات راجل وزوجته ارجو النصحيه

تم تعديل بواسطة خالد شحاته
رابط هذا التعليق

الاخواه الكرام

انا من كم يوم واحد جه عندي في المكتب وسلم عليا وبعد ما سلم عليا بص في عيوني كدا وانت ملموس ولا ممسو بجن والعيظ بالله ووصف ليا بعض الاعراض بتجي عندي انا واهل واهل بيتي اعراض حقيقه مائه في المائه المهم جالس معي يقراء قران ومسك يدي وكل كلام كان قراة القران وبعد شويه قال الا في جسمك جنيه عراقيه وهي الا كانت تعبه عيونك الاخوه الكرم هل اصدق الشي ده هو قال انها بتخرج بقراء القران وهي استقرت في جسمي من اكتر من 10 سنوات ازي واصل اليا هذه العراقيه انا فعلت سفرات العراق في 1988 قبل الغزو ارجو منكم النصحيه هو وعدني انها تخرج باذان الله من جسمي بس هل اصدق الشي ده ام ارفضه رغم كل الكلام الا وصفه عني وعن اهل بيتي صحيح مائه في المائه وهو ليس مصري علشان اقول انه يعرفني بس في اشياء لايعرفها الا اهل البيت وباذات راجل وزوجته ارجو النصحيه

أستاذ خالد

حدها عن تجربة حقيقة قدام عنيا و لسة فاكرها لحد اليوم ..

حضرتك تتفضل تروح لأي شيخ كويس و يخليه يعملك آيات الرقية الشرعية ..

دي اللي هتقول ان كنت ملموس أو لا ..

غير كدة دجل و شعوذه و نصب

اتفضل

و دا ملف شامل عن كيفية العلاج بالرقية الشرعية .. بالقرآن

و لا بخور و لا دجل و لا الكلام الفاضي دا

http://www.ruqya.net/how.html

بعد قراءه هذه الآيات إذا ظهر عليك حاجة يبقي ملموس مش ظهر اللي بيعملك الرقيه هيصرفلك الجن ..

و ربنا يحفظك من كل شر و من كل سوء .

تم تعديل بواسطة omda2006
رابط هذا التعليق

الاخواه الكرام

أول مرة أعرف ان الجن كمان ليهم جنسية :) .. انا هسألك سؤال واحد .. انت منتظم فى الصلاة وقراءة القرآن ولا لأ ؟

( كفى بالمرء إثماً أن يحدث بكل ماسمع )

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أستاذ خالد شحاتة

إذا كان هذا الشخص معروف عنه الصلاح والألتزام الديني ولا يريد مما يفعله إلا المساعدة لوجه الله , ولا يستخدم إلأ العلاج الوارد في شرع الله دون زيادة ولا نقصان فلا مانع من تصديقه ولا ضير من إتباعه , فلو كان كلامه صحيحا لا قدر الله فبإذن الله سيكون هذا الشخص طريقك للشفاء بما فيه من صلاح وبإتباعه لصحيح الدين في مثل هذه الأمور , وإن كان تشخيصه غير صحيح إن شاء الله فتكون قد زدت حسناتك بقراءة كتاب الله معه .

وإن شاء الله خيرا

تم تعديل بواسطة ابراهيم عبد العزيز

رابط هذا التعليق

إوعى يا خالد

هاتدخل نفك في دوامة مش هاتخلص منها

أما كونه يعرف عنك معلومات .. فده سهل وما أكثر الطرق القذرة ومنها التجسس او الإستعانة بالجن الكافر

أما إنه يقرا عليك بالقران وكله بالشرع .. عفواً القرآن مش بعيد عنك ... وهو مش بيقرأ من اليمين للشمال وإنت من الشمال لليمين فأقرأ على نفسك وخليك على طول على وضوء ولا تلجأ إلى مثل تلك الأساليب من الشعوذة اللي مش في الإسلام من شيء

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

فى ناس بيعالجوا بالقران و بالرقيه بجد لكن خد بالك ان فيه ناس سحره بيعملوا نفسهم مشايخ وبيعالجوا بالقران (و انا خايف من اللى جالك ده لانه قالك اشياء غيبيه)

و من علامتهم

1- قد يسأل عن اسم المريض واسم أمه.

2 - أو يطلب أثراً من آثار المريض كالثوب أو المنديل أو الملابس الداخلية.

3 - قد يطلب منك حيواناً بصفات معينة ليذبحه ولا يذكر اسم الله عليه، وربما لطخ بدمه أماكن الألم من المريض أو يرمي به في مكان خرب.

4 - يكتب الطلاسم ويتلو العزائم والطلاسم الغير المفهومة.

5- إعطاء المريض (حجاباً) يحتوي على مربعات بداخلها حروف وأرقام. قد يأمر المريض بأن يعتزل الناس فترة معينة في غرفة لا تدخلها الشمس ويسمونها (الحجبة).

6- أحياناً يطلب من المريض ألا يمس الماء لمدة معينة.

7 - يعطي المريض أشياء يدفنها في الأرض، أو يعطيه له أوراقاً يحرقها ويتبخر بها.

8- قد يتمتم بكلام غير مفهوم، ويخبر المريض باسمه واسم بلده ومشكلته التي جاء من أجلها.

و رنا يعافيك و يبعد عنك و عن اهل بيتك و عنا كل سوء

تم تعديل بواسطة طارق مصرى
رابط هذا التعليق

الحقيقة مش عارفة اقول لحضرتك ايه أخي الفاضل

انا لا أصدق و لا أكذب

المواضيع دي علمها عند الله وحده

بس اللي اعرفه ان حضرتك بس اللي تقدر تعالج نفسك

يعني انت اللي تقرأ على نفسك

تعرضت اثناء حملي الأول لحالة مرضية عجيبة حار فيها اطباء من تخصصات مختلفة

و كانت تظهر و تختفي بشكل عجيب

و كانت أعراضها رهيبة تجعلني أصرخ من الألم بشكل هيستيري حتى يغشى علي

و كانت تظهر وقت الصلاة و وقت الاكل

اللي قال لي حسد

و اللي قال سحر

و اللي قال مس

و العلم عند الله ده كان ايه بالضبط

انا اميل انه كان تعب نفسي لاني تعرضت لضغوط نفسية رهيبة قبل الاصابة

في طبيب نصحني اني اختم المصحف و التزم بالاذكار

و ايضا احتجمت

طبعا الحجامة سنة نبوية

و بفضل الله شفيت تماما

بعد ما كانوا اهلي بيعيطوا عليا اني خلاص مفيش في شفائي امل

ربنا سبحانه و تعالى هو الشافي

الجأ إليه

و الزم الذكر و الاستغفار و اقرأ القرآن الكريم

سكة الشيوخ ما انصحش بيها خالص

و ربنا يتم شفاءك على خير و تيجي تطمنا عليك

تحياتي و احترامي

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

إوعى يا خالد

هاتدخل نفك فس دوامة مش هاتخلص منها

أما كونه يعرف عنك معلومات .. فده سهل وما أكثر الطرق القذرة ومنها التجسس او الإستعانة بالجن الكافر

أما إنه يقرا عليك بالقران وكله بالشرع .. عفواً القرآن مش بعيد عنك ... وهو مش بيقرأ من اليمين للشمال وإنت من الشمال لليمين فأقرأ على نفسك وخليك على طول على وضوء ولا تلجأ إلى مثل تلك الأساليب من الشعوذة اللي مش في الإسلام من شيء

أحسنت قولاً يا أ. أحمد

آيات الرقية الشرعية موجوده و أنا وضعتها للأستاذ خالد في المشاركة الأولي ..

الشرع و الدين الإسلامي بيقول كدا و ان دا الحل ..

بخور و شعوذه بقا إنسى

من 7 شهور تقريباً أو أكثر

لقيت واحد بيتصل بيا من رقم غريب الصومال و لا السودان

لقيته بيقولي انه ماسسني جن

و ان هيدمر حياتي و اني هموت مش عارف بعد أد إية

أنا مصدقتوش فبتساير مع اصحابي هنا

لقيتهم بيقولوا نصابين و بيتصلوا بأرقام عشوائية وو و و و .. الخ

الغريبة انه بيقولي أقفل و اتصل انته بيا !

كله نصب × نصب

الدين الإسلامي و الرسول الكريم صلي الله عليه و سلم وضّح لينا إية هوه الحل .. فلنأخذ به

رابط هذا التعليق

أخي الكريم مش عارف بصراحة ياريت أقدر أفيدك

لا أملك إلا الدعاء ربنا يكفيك شر السحرة والمشعوذين والجن و شياطين الإنس

بس مستغرب من حاجة

إزاي جنية فيك أديلها 10 سنين وحضرتك مش حاسس !

على كدا ممكن أي حد يكون فيه جنية ومش عارف ؟ هل دا ممكن يحصل ؟

طيب إيه الأعراض ؟

أنا واحد مش متدين خالص ومعرفش إزاي ممكن الإنسان يكون ملبوس ومش عارف ؟!!

أعرف الممسوس بيعاني من أشياء معروفة وغير طبيعية !

طب ليه عمرنا ماسمعنا عن واحد أمريكي ملبوس مثلًا !

رابط هذا التعليق

أخي الكريم مش عارف بصراحة ياريت أقدر أفيدك

لا أملك إلا الدعاء ربنا يكفيك شر السحرة والمشعوذين والجن و شياطين الإنس

بس مستغرب من حاجة

إزاي جنية فيك أديلها 10 سنين وحضرتك مش حاسس !

على كدا ممكن أي حد يكون فيه جنية ومش عارف ؟ هل دا ممكن يحصل ؟

طيب إيه الأعراض ؟

أنا واحد مش متدين خالص ومعرفش إزاي ممكن الإنسان يكون ملبوس ومش عارف ؟!!

أعرف الممسوس بيعاني من أشياء معروفة وغير طبيعية !

يعنى افعال الامريكان فى العالم دى مش افعال ناس ملبوسين؟ هههههههه

فيه طبعا.. و يتخبطهم الشيطان من المس..

ممكن تلاقى واحد بيرمى نفسه من غير سبب.. او ينط قدام العربيات.. او يضرب نفسه.. او يتصرف تصرفات غير عقلانية..

مش كل حاجة بتحصل برة احنا بنعرفها هنا..

و بما ان الشىء بالشىء يذكر..

بتضايق لما حد يقول: عمرك شفت حد صومالى ساب بلده و شتمها زى ما انتوا يا مصريين بتعملوا؟

ايوة.. بيشتموا بلادهم و يسبوها و يلعنوا اللى جابها كمان.. حتى الامريكان نفسهم.. بيسيبوا بلادهم يروحوا بلاد تانية..

رابط هذا التعليق

لا بيحصل و كتير كمان و فى برامج كتير اجنبيه مختصه بتسليط الضوء على الناس الى حصلهم الظواهر دى

لكن هما مش بيسموها جن و تلبيس لان الديانه المسيحيه مفيهاش ذكر للجن بخلاف الديانه الاسلاميه

فبيسموها هجوم من ارواح شريره

او استحواذ من قبل روح شريره

او بيتوقوا عند فكره انها ظواهر ميتافيزيقيه مجهوله التفسير

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

الاخواه الكرام

انا من المصدقين (بامكانية هذه اﻻمور) فالله قد (اختص)بعض عبادة بذلك .......(لكن يبدوا ان الغالبية مدعين)

و كون هذا الرجل قد اخبرك بامور (لم تخبرها لكائن قط) فالظاهر انه صادق.........لكن هل هو (صالح ام ﻻ)؟؟؟؟؟

هل طلب منك مقابلا ماديا؟؟؟؟؟ او طلب احضار امور مريبة ال....خ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و قراءة القران على المريض ليست بنفس الفعالية من اي شخص (فهناك التقي و غير ذلك و هناك المجود و غير المجود)

باختصار (((كم اتمنى ان اتعرف على هذه الشخصية-بعد اخذ اذنه طبعا وهل هو من اهل الرياض؟؟؟؟؟))) فكم احتاج لقارىء ثقة

:Zamalek: راية في البلكونه...

شاره عالعربية....

زملكاوي عيلتي كلها زملكاويه :dance:  

رابط هذا التعليق

الف سلامه عليك ويحفظك الله من كل شر

فكرتني بمعانات اختي بهذا الموضوع ما يقرب من سنة

اخي الاكبر حاول تستعين بالله وترجع لاحد المشايخ المختصين

وعندي قايمه فيها ارقام مشايخ بالرياض لو تحب ارسلهالك

رابط هذا التعليق

أخي الكريم مش عارف بصراحة ياريت أقدر أفيدكلا أملك إلا الدعاء ربنا يكفيك شر السحرة والمشعوذين والجن و شياطين الإنسبس مستغرب من حاجةإزاي جنية فيك أديلها 10 سنين وحضرتك مش حاسس !على كدا ممكن أي حد يكون فيه جنية ومش عارف ؟ هل دا ممكن يحصل ؟طيب إيه الأعراض ؟أنا واحد مش متدين خالص ومعرفش إزاي ممكن الإنسان يكون ملبوس ومش عارف ؟!! أعرف الممسوس بيعاني من أشياء معروفة وغير طبيعية !طب ليه عمرنا ماسمعنا عن واحد أمريكي ملبوس مثلًا !
يعنى افعال الامريكان فى العالم دى مش افعال ناس ملبوسين؟ ههههههههفيه طبعا.. و يتخبطهم الشيطان من المس..ممكن تلاقى واحد بيرمى نفسه من غير سبب.. او ينط قدام العربيات.. او يضرب نفسه.. او يتصرف تصرفات غير عقلانية..مش كل حاجة بتحصل برة احنا بنعرفها هنا..و بما ان الشىء بالشىء يذكر..بتضايق لما حد يقول: عمرك شفت حد صومالى ساب بلده و شتمها زى ما انتوا يا مصريين بتعملوا؟ايوة.. بيشتموا بلادهم و يسبوها و يلعنوا اللى جابها كمان.. حتى الامريكان نفسهم.. بيسيبوا بلادهم يروحوا بلاد تانية..

لا بيحصل و كتير كمان و فى برامج كتير اجنبيه مختصه بتسليط الضوء على الناس الى حصلهم الظواهر دىلكن هما مش بيسموها جن و تلبيس لان الديانه المسيحيه مفيهاش ذكر للجن بخلاف الديانه الاسلاميهفبيسموها هجوم من ارواح شريرهاو استحواذ من قبل روح شريرهاو بيتوقوا عند فكره انها ظواهر ميتافيزيقيه مجهوله التفسير

ماشي مش هنختلف بس إيه فايدة الجن داخل الإنسان لو مش هيعرف الشخص إنه فيه جن ؟

يعني الجن لما بيلبس شخص إيه الهدف لو مش هيتخبطه ويعمل أمور مش طبيعية من خلاله ؟

رابط هذا التعليق

أخي الكريم مش عارف بصراحة ياريت أقدر أفيدكلا أملك إلا الدعاء ربنا يكفيك شر السحرة والمشعوذين والجن و شياطين الإنسبس مستغرب من حاجةإزاي جنية فيك أديلها 10 سنين وحضرتك مش حاسس !على كدا ممكن أي حد يكون فيه جنية ومش عارف ؟ هل دا ممكن يحصل ؟طيب إيه الأعراض ؟أنا واحد مش متدين خالص ومعرفش إزاي ممكن الإنسان يكون ملبوس ومش عارف ؟!! أعرف الممسوس بيعاني من أشياء معروفة وغير طبيعية !طب ليه عمرنا ماسمعنا عن واحد أمريكي ملبوس مثلًا !
يعنى افعال الامريكان فى العالم دى مش افعال ناس ملبوسين؟ ههههههههفيه طبعا.. و يتخبطهم الشيطان من المس..ممكن تلاقى واحد بيرمى نفسه من غير سبب.. او ينط قدام العربيات.. او يضرب نفسه.. او يتصرف تصرفات غير عقلانية..مش كل حاجة بتحصل برة احنا بنعرفها هنا..و بما ان الشىء بالشىء يذكر..بتضايق لما حد يقول: عمرك شفت حد صومالى ساب بلده و شتمها زى ما انتوا يا مصريين بتعملوا؟ايوة.. بيشتموا بلادهم و يسبوها و يلعنوا اللى جابها كمان.. حتى الامريكان نفسهم.. بيسيبوا بلادهم يروحوا بلاد تانية..

لا بيحصل و كتير كمان و فى برامج كتير اجنبيه مختصه بتسليط الضوء على الناس الى حصلهم الظواهر دىلكن هما مش بيسموها جن و تلبيس لان الديانه المسيحيه مفيهاش ذكر للجن بخلاف الديانه الاسلاميهفبيسموها هجوم من ارواح شريرهاو استحواذ من قبل روح شريرهاو بيتوقوا عند فكره انها ظواهر ميتافيزيقيه مجهوله التفسير

ماشي مش هنختلف بس إيه فايدة الجن داخل الإنسان لو مش هيعرف الشخص إنه فيه جن ؟

يعني الجن لما بيلبس شخص إيه الهدف لو مش هيتخبطه ويعمل أمور مش طبيعية من خلاله ؟

دخول الجن لجسم الانسان بتختلف اسبابه

لكن بالنسبه لسؤالك حوالين ايه فايدته لو الانسان مش هيعرف ان جواه جن

اجابته هى بمعرفه الجن دا دخل جسم الانسان ليه

ممكن يدخله بناء على سحر معمول للشخص دا

و فى الحاله دى بيدخل جسمه علشان ياذيه

سواء بامراض غير معروفه السبب

او حتى مجرد الضيق و الكابه

ووقف الحال او مثلا علشان يحببه او يكره فى شخص معين لو هو سحر محبه او سحر تفريق

علشان كدا مش شرط ان الانسان يعرف انه متلبسه جن

هو بس بيلاقى حاجات بتحصله لكن مش بيربطها بالفكره دى او مبيكونش عارف ان دا سببه

فى كمان تلبس بسبب عشق هذا الجنى للشخص و دا برضه مبيظرهش اى علامات على وجوده لكن بتلاقى مثلا البنت مش بتتخطب او كل ما تتخطب تتفركش او الناس بعد ما يتكلموا عليها يعتذروا بدون سبب

او ان جوزها بقى مش طايقها فجاه او ان الخناقات بينها و بين جوزها تكتر فجاه

و العكس طبعا للرجل

او بيدخل للانتقام منه لان الانسان دا اذاه من غير ما يقصد او حتى يعرف

و ممكن كمان لان الانسان دا فضولى زياده عن اللزوم فبيجرب فى امور الروحانيات كتير من غير ما يكون متمكن و بالتالى بيوقع نفسه فى المشكله دى من غير ما يحس

الخلاصه ان الجنى الى بيتلبس جسم الانسان بيكون علشان ينفذ مهمه محدده و علشان كدا بيكون حريص جدا ان الانسان دا ميحسش بوجوده علشان ميحاولش يصرفه و بالتالى يكمل ما اتى من اجله بسهوله وبدون معوقات

و حتى لو ظهرت علامات ممكن ناس كتير متربطهاش بالموضوع دا فمتعرفش ان كل دا سببه جان

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

نصيحه شخصيه

كبر دماغك

دماغي انا ......ايوه دماغك انت

دي دوامه لو دخلت فيها مش هاتخلص منها ولو هاتحط الحاجات دي في دماغك عمرك ماهاتخلص احسن حاجه لقتل فكره هي تسفيها واللي جواك ده مجرد فكره ويجب قتلها

الغريق بيتعلق بقشايه وانت ممكن تكون عندك مشاكل مضايقاك ومش لاقلها حل وماصدقت الراجل ده جالك

وبعدين الناس دي بتقول حاجات عامه يعني هاتلاقيه فاجأه بيقولك انت امبارح حسيت انك عطشان اوي اوي فقمت شربت وطبعا داخل فيه شويه ايحاء

انت كنت امبارح مضايق ومخنوق ومش طايق البيت كلها حاجات عامه ومادام هو دكر كده وعارف كل حاجه ممكن تسأله انا معايا كام في جيبي دلوقتي

وبعدين مش معني انك سافرت العراق يبقي لازم جن عراقي يلبسك طب مانا سافرت فرنسا قبل كده وللاسف مفيش ولاجنيه فرنسيه رضيت تلبسني -ربنا يستر ومااسافرش الصومال -

استاذ خالد انت عندك فراغ اغرق في الشغل وانسي الموضوع وقول لنفسك اذا كان بقاله عشر سنين والحياه زبادي بالخلاط اهيه يبقي سيبوه كمان 10 سنين وبعدين ابقي فكر فيه تاني هاتلاقي نفسك بتضحك علي الايام دي

وبعدين هي العفاريت دي ماورهاش اكل عيش ولاشغلانه غير لبس البني ادمين؟؟؟؟:give_rose:

رابط هذا التعليق

رايى بمنتهى البساطة

انه اتفق مع مسافر زاده الخيال بوجود الموضوع ده ولكن من المؤتمن اللى بيفهم فيه؟؟؟؟

بمنتهى البساطة....طالما انك ما بتشتكيش من حاجة معينة وعايش عادى الا من بعض المنغصات الحياتية ( اللى بتحصل لاى حد )

يعنى خناقات مع الزوجة وخلافات يومية عابرة او اى مشاكل فى الشغل او خلافه

يبقى تشيل الموضوع من دماغك وتعمل بنصيحة الاخوة وتلازم القرءان والصلاة والوضوء

بس كده ياعم ....ثم انت خدوم جدااا يا ا/خالد ويبقى دائما ربنا معاك

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

انا مش عندي خلفية يا خالد بس داخل مخصوص ادعوا الله سبحانه لك بالعافيه والحمايه من كل سوء لانك انسان خدوم ولانزكيك على الله

عن نفسي انا بقول دايما أعوذ بكلمات الله التامة من كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة (ثلاث مرات)

والحمد لله وحده عمري ما جالي كابوس ولا ارق ولا خوف مهما كانت الوحده او الظلام المحيط زي ما بيقولوا

المجد لولادك المخلصين ...

رابط هذا التعليق

أستاذ خالد .. هو أكيد خير ان شاء الله

انا رأيي انك تستشير حد من المشايخ الكبار المشهور عنهم الرقية الشرعية

وأخص منهم الشيخ الدكتور محمد العريفي .. والشيخ الدكتور سعد البريك .. والشيخ الدكتور عائض القرني

انا كان معايا أرقام جوالاتهم بس ماعرفش اتغيرت ولا لا .. بس هابعتهالك عالخاص ان شاء الله

ودول أكيد الوصول ليهم مش صعب أوي ... وان شاء الله بيدوك الجواب الشافي

منها انها تتأكد ان كان الموضوع ده صح ولا غلط من شخص ثقة .. ومنها انك تستفيد وتفيدنا معاك باللي حصل ان شاء الله

اتمني لك التوفيق

العقول الكبيرة تبحث عن الأفكار ..

والعقول المتفتحة تناقش الأحداث ...

والعقول الصغيرة تتطفل علي شؤون الناس ....

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...