اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

وقفة احتجاجية لمرشحي الحرية والعدالة أمام مبنى مديرية الأمن بالإسكندرية

Recommended Posts

برده نفس الأسلوب تهاجم في المنافس بتاعك .. إنما تقولي أنته عايز إية رؤيتك إية ..

عايز تقدم إية للشعب المصري ..

مش هعلق علي الفيديو لانه لا يستحق التعليق ...

لاني ممكن أجيبلك حالاً فيديوهات لا تعد و لا تحصى صد الليبراليين و العلمانيين و فضائح سودة ..

سلام يا عسل و أحلي من الشرف مفيش ;)

رابط هذا التعليق

ما ده تعنت فعلا من اللجنة العليا للإنتخابات

أنا هأعمل أيه بالأسم فقط ؟؟

علي الأقل العنوان عشان أعرف ارساله مثلا أو أتخاطب معه و اقدمله برنامجي

بس ده علي كل الأحزاب مش علي الحرية و العدالة فقط

رابط هذا التعليق

الكلام ده غير قانوني وانا واحد من الناس لو لقيت واحد اتصل بيا من اي حزب سياسي او راسلني على عنواني هارفع قضية على وزارة الداخلية بتهمة افشاء بيانات رسمية عني لجهة غير ذي صفة لان الحصول على اي بيانات يجب ان يكون مقرونا بموافقتي او بحكم محكمة لزوم قضية او ما شابه

يعني ايه ياخدوا بياناتي اسمي ورقم بطاقتي وعنواني ورقم تليفوني وباي حق يطالبوا بشيء يعد من خصوصياتي

ياريت يعملوها والله لن اتوانى عن رفع قضية عليهم وهاكسبها باذن الله

تم تعديل بواسطة eslam elmasre

(.....إِنْ أُرِيدُ إِلاَّ الإِصْلاَحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلاَّ بِاللّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ) (هود : 88 )

رابط هذا التعليق

الكلام ده غير قانوني وانا واحد من الناس لو لقيت واحد اتصل بيا من اي حزب سياسي او راسلني على عنواني هارفع قضية على وزارة الداخلية بتهمة افشاء بيانات رسمية عني لجهة غير ذي صفة لان الحصول على اي بيانات يجب ان يكون مقرونا بموافقتي او بحكم محكمة لزوم قضية او ما شابه

يعني ايه ياخدوا بياناتي اسمي ورقم بطاقتي وعنواني ورقم تليفوني وباي حق يطالبوا بشيء يعد من خصوصياتي

تجميع البيانات سهل و متاح من علي دليل التليفون

و اليلو بيدجز ،،،،،

رابط هذا التعليق

لا شك ان قوة تنظيم الاخوان في مصلحة مصر الفترة القادمة

ولكن مازال تاريخهم يطاردهم

والذي لا يعلمه الغالبية من الشعب المصري

أتذكر ابو الفتوح الذي استبعدوه بكل قسوة

وبرغم ذلك مصر انه اخوانى من الصميم

ارتباطهم بمنظومتهم يخيف

لانه يؤكد ما هو واضح للجميع وبرغم هذا نحاول تجاهله

وهو خطة سيرهم التى يحددوها ويسعون لتحقيقها مهما كلفهم هذا من تضحيات

في البداية او في النهاية هم يريدون الحكم فقط لتحقيق رغباتهم التى رسمها لهم مرشدهم

ومصر هي طريق فقط لتحقيق هذه المطالب

نعم نحتاج لتنظيمهم اليوم ولكن هل سنوافق يوما على مخططاتهم في المستقبل لمصر!!

رابط هذا التعليق

تجميع البيانات سهل و متاح من علي دليل التليفون

و اليلو بيدجز ،،،،،

مش لدرجة انهم يعرفوا رقم بطاقتي كمان يا احمد

يعني بيانات كاملة عني

بيانات شخصية كاملة وتقولي متاحة

مش ممكن يكون ده قانوني مطلقا

(.....إِنْ أُرِيدُ إِلاَّ الإِصْلاَحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلاَّ بِاللّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ) (هود : 88 )

رابط هذا التعليق

اذا كنا بعنا العناوين والاسماء والتليفونات الى محلات الكنتاكى والبيتزا !! فى الدول المتحضرة والشعوب الفاهمة التى لاتخشى من الفكر المخالف لفكرهم بيعطو للمرشحين تليفونات وعناوين الناخبين علشان يتواصلو معاهم ودة عادى فى دول ديمقراطية يبدأ من اميركا الى اوروبا وانت نازل

اذا كنا لازلنا نعيش فى الجهل والتخلف ياريت نقرأ قبل اتهام الناس بالباطل نريد فرصة نلتقط فيها الانفاس علشان ما نصدمش من النتائج القادمة ان اتت فى غير ما نتوقع وعندها ربما يصاب الشخص الرافض لحرية التعاطى مع الجميع بانفصام ويكرة نفسة انها سياسة وليست مبارزة بالشتائم

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...