اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      السلام عليكم    مشكلة الاجسام المضادة هل ليها حل ؟؟ وازاي نقدر نعدي من الكشف الطبي   
    • 3
      لفت انتباهي منذ قدومى الى المحروسة التو توك وظاهرة الاعلام المرفوعه شيء لفت انتباهي جدا وانتشار اعلام غير مصرية وضعنها اصحاب التكاتك كشعار لهم . العلم المألون اللى لاقيته هو علم لبنان قولت مش عيب تضامن مع اخونا الاشقاء . علم كولومبيا وعلم الصين قولت بردوا الصين بلدة الاصلية مش عيب . واعلام اخرى لن استطع معرفة انتسابها لانهى بلد . شيء غريب تقريبا بالنسبة لى يعنى مثلا لما ازور اصدقاء مصريين مقيمين فى البحرين واجد فى المنزل علم البحرين بدلا من علم مصر باشعر بغضه فى قلبي وخنقه واحس ان اصحابي دول
    • 0
      بعد ما استشفيت ان فى حالة يأس متفشيى بين افراد هذا المنتدى الديمقراطى المبجل قررت ان اتخذ موقف حاسم وحازم ..... مين حازم دة ...... واية الكلام النحوى اللى انا بقولو دة لا بجد يا جماعة بلاش تكترو من الكلام السلبى وتعدو تقولو المساوئ بس زى ما تقولو سلبيات قولو ايحابيات برضو ..... علاشان ما ننقلش حالات اليأس لبعض ..... وبدل ما يكون واحد بس محبط بينقل احباطة ويأسة للأخرين بدون ان يدرى ..... انا ما بقولش ان احنا نطنش السلبيات ..... لأ .... احنا نحكى السلبيات وندى أمل فى حلها ..... مين أمل دى :unsur
    • 33
      هل للتعليم تأثير سلبى على انوثة المرأة اطرح سؤال للحوار الجاد.. انه يورقنى.. واحيانا.. يشل تفكيرى... كنت فى حوار مع احدى صديقاتى.. و طرحت لها سؤالا... عن اننى وبعد هذا العمر..... فشلت تماما ان.. افهم. دواخل المرأة وطريقة تفكيرها.. وتناولها للقضايا الحياتية.... كان ردها... فورا... نفس هذا السؤال يورقنى وكانك قرأت عقلى... وكنت اسال نفسى محتارة.. ماذا فى دواخل الرجل ......كان قبولا... لاعلان بداية لحوار.. صريح عن مسائل عامة جدا.. بمداخل شخصية... بدون تعميم.. طرحت لها اسئلة... عن الجندر ، النسوية
  • أضف...