اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

PCR لفيرس سى سلبى وظاهر اجسام مضاده

Recommended Posts

يا شباب ياريت تفيدونى دلوقت انا بفكر اسافر قطر فا طبعا الاول قولت اروح اطمن على نفسى المهم عملت PCR لفيرس سى وطلعت النتيجة سلبيه بس التحليل اظهر ان فى اجسام مضاده روحت مركز تحاليل تانى محترم وعملت PCR بردو طلع سلبى بس فى اجسام مضاده المهم روحت كشفت عند الدكتور وبتاع قالى انت معندكش فيرس ولا فى اى حاجه بس فى اجسام مضاده ودى ولا ليها اى لزمه المهم دلوقت هل اقدر اسافر قطر ولما اروح هناك يعملولى التحليل مش هيعمولى مشاكل على الاجسام المضاده دى مع العلم ان ال PCR سلبى ياريت تردو عليا يا شباب جزاكم الله كل خير

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      السلام عليكم    مشكلة الاجسام المضادة هل ليها حل ؟؟ وازاي نقدر نعدي من الكشف الطبي   
    • 3
      لفت انتباهي منذ قدومى الى المحروسة التو توك وظاهرة الاعلام المرفوعه شيء لفت انتباهي جدا وانتشار اعلام غير مصرية وضعنها اصحاب التكاتك كشعار لهم . العلم المألون اللى لاقيته هو علم لبنان قولت مش عيب تضامن مع اخونا الاشقاء . علم كولومبيا وعلم الصين قولت بردوا الصين بلدة الاصلية مش عيب . واعلام اخرى لن استطع معرفة انتسابها لانهى بلد . شيء غريب تقريبا بالنسبة لى يعنى مثلا لما ازور اصدقاء مصريين مقيمين فى البحرين واجد فى المنزل علم البحرين بدلا من علم مصر باشعر بغضه فى قلبي وخنقه واحس ان اصحابي دول
    • 0
      بعد ما استشفيت ان فى حالة يأس متفشيى بين افراد هذا المنتدى الديمقراطى المبجل قررت ان اتخذ موقف حاسم وحازم ..... مين حازم دة ...... واية الكلام النحوى اللى انا بقولو دة لا بجد يا جماعة بلاش تكترو من الكلام السلبى وتعدو تقولو المساوئ بس زى ما تقولو سلبيات قولو ايحابيات برضو ..... علاشان ما ننقلش حالات اليأس لبعض ..... وبدل ما يكون واحد بس محبط بينقل احباطة ويأسة للأخرين بدون ان يدرى ..... انا ما بقولش ان احنا نطنش السلبيات ..... لأ .... احنا نحكى السلبيات وندى أمل فى حلها ..... مين أمل دى :unsur
    • 33
      هل للتعليم تأثير سلبى على انوثة المرأة اطرح سؤال للحوار الجاد.. انه يورقنى.. واحيانا.. يشل تفكيرى... كنت فى حوار مع احدى صديقاتى.. و طرحت لها سؤالا... عن اننى وبعد هذا العمر..... فشلت تماما ان.. افهم. دواخل المرأة وطريقة تفكيرها.. وتناولها للقضايا الحياتية.... كان ردها... فورا... نفس هذا السؤال يورقنى وكانك قرأت عقلى... وكنت اسال نفسى محتارة.. ماذا فى دواخل الرجل ......كان قبولا... لاعلان بداية لحوار.. صريح عن مسائل عامة جدا.. بمداخل شخصية... بدون تعميم.. طرحت لها اسئلة... عن الجندر ، النسوية
  • أضف...