اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اشكركم جميعااااااااا على دعائكم

ذهبية

Recommended Posts

اللهم لك الحمد

اللهم لك الحمد

اللهم لك الحمد

الف حمدا لله علي الأخبار الحلوه دي

ويا رب يبعد عنك كل سوء

وللإحتياط ، انا مع رأي الإخوه انك تستشيري طبيب ثالث لمزيد من الإطمئنان

وطبعا المتابعه

تحياتي

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله...

حمدلله على السلامة ياذهبية..سعدت بقراءة الموضوع وبالخبر الجميل ده بالرغم من انى لم أتابع الموضوع الاخر ...ربنا يديم عليك نعمة الصحة

ونطمئن عليك دايما ان شاء الله

:clappingrose:

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

حمد لله على سلامتك يا مدام ذهبيه وربنا يجعله فى ميزان حساناتك وياريت لو تعرضى نفسك على متخصص اخر لان الحالات اليى زى دى لازم الواحد ياخد رأى اكتر من متخصص وربنا يشفيكى ويعافيكى

تحياتى

عنبو

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

الحمد لله

اليوم دعيت لك كثيرا في صلاة الجمعة

وصراحة انا كنت متنكد لما قريت كلامك في الموضوع الاول

واتمنى يا اخت ذهبية ان تهدأي لان هذه الامور تحدث كثيرا للنساء واصبحت عادي سواء كانت حميدة او خبيثة

- ولعلمك انا والدتي اصابها مثل هذا وهي في الخامسة والستين وعاشت بعدها كثيرا بعد ان تم الاستئصال وعندما جاء اجلها كان باسباب اخرى ليس لها علاقة بالاورام وخلافه....

فلا تنزعجي ابدا....

وان شاء الله ستتذكري هذا الكلام بعد عمر طويل

وستظلي معنا في المحاورات وياما هنضايقك ونختلف معاك في الاراء

والنقط الحمراء وراك وراك

:P

روقي كده

:WelEgTks:

مشكلتهم ليست في الدستور اولا ..ولا في نسبة اعضاء اللجنة التأسيسية ولا في كفاءة المرشح الرئاسي.!!!! كل مشكلتهم هي لا...لكل ما هو اسلامي أولا ، وثانيا ، وثالثا ً، فهم لا يرضون الا بأن يروا كل الاحزاب الاسلامية خلف اسوار السجون..!!

رابط هذا التعليق

حمدا لله على سلامتك يا اخت ذهبية حمدا كثيرا

وكما سبقني الاخوة الأفاضل فعليكي بالذهاب لمختص لقطع الشك باليقين

وبعد الاطمئنان بامر الله بأن الأمر حميد

الزمي المتابعة مع دكتور تثقي فيه باستمرار

وأسأل الله أن يمتعك بالصحة والعافية

تم تعديل بواسطة ابراهيم عبد العزيز

رابط هذا التعليق

ألف مليون مليون مبروك على نتيجة التحاليل والاشاعات ويارب يديم عليكى الصحة زنسمع عنك كل خير

هدية كنت اتمنى تكون حقيقية بس هنعمل اية مافيش مواصلات هههههههههههههههههههههههههانتي تستهلى اكثر من كدة اطلبى انت بس يا ست الستات تحياتى محمود مصطفى

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

حمدا عالسلامة مدام ذهبية

وادعو الله ان يمتعك بصحتك وعافيتك

المهم تتابعى بانتظام مع حد متخصص ومحترم

طول ما املى معايا معايا وفى ايدي سلاح

حافضل اجاهد وامشى وامشى من كفاح لكفاح

طول ما ايدي فى ايدك اقوم واقف واهتف واقول

حيّ حيّ على الفلاح

داري يا داري انا احميك بايمـــــانى

طول ماذراعى معايا ابني واعلي بنياني

حافضل عايش فيها بجهدي واملى ابنيها

انا روحى فداها وفدا اهلى واوطـــــاني

زاحف يا شعبي تمحي الماضي رياحك

عهــدك جوا ف قلبي والبطولة جراحك

أيامنـــــا اللي جاية وارادتنا القويـــــة

تنصرنا يا وطني ويملا الدنيا صباحك

نمشي ونمشي والعزة تعيــــــش ويانا

لأ احنا منرجعش ولاتتراجع فى خطانا

تهتف اراضينا لنا والنصر ينــــادينا

يلا بينا يلا وربــنا معانا

رابط هذا التعليق

الحمدلله رب العالمين .

ياذهبية القلب والمشاعر رجاء عدم الاستهتار ورجاء

(( مطلوب بعض القلق والشك بطريقة صحية )) مداومة البحث والسؤال .

يعنى اسألى اطباء آخرين متخصصين لداعى الاطمئنان ليس الا .

آن الآوان احكى لك دلوقت حكايتى مع التشخيص الغلط..

اسرتى ايضا حصل فيها شئ مشابه وده كان سبب انى اخاف ف فترة من فترات حياتى كنت تعبت واصابنى وهن شديد يعنى شبه كنت ادمر نفسى بنفسى بعد وفاة والدتى ..كنت ابتعد عن كل من حولى ( كنت ارفض كل شئ .وبسهولة ممكن اقع على الأرض ...الاطباء احتاروا ايامها . ).

والمهم...ف يوم حصلت عندى دوخة واغماء وذهبت المستشفى ( مجبرة ) .

بدأت تحاليل واشعات واكو ...ومتاهات بقى .

وقالت لى الطبيبة المتخصصة فى امراض الدم انها تشك ان تكون (( لوثيميا ))..وللأسف وافقتها على كدة طبيبة الاسرة ..

تفتكرى رفضت استمر ؟؟.........لالالالالالالالالا...

كملت معاها وكلى أمل ان ما يحدث مجرد خطأ ...منهم.

وصل الأمر انى عملت ........تحليل نخاع ...((( شوفتى ؟؟ )))

تجربة يعنى مش حلوة ابداااا...كفاية احساسى بالرعب وان حاولت مداراته......كفاية منظر الابرة .

قالت لى ممكن احتاج نقل نخاع..(( ربنا يسامحها بقى )).

وأقسم لك .انى كنت آخذ كل الامور بطريقة مبسطة حتى وانا داخلة القسم النووى كنت اضحك واقول دلوقت حانطلع ف صاروخ على سطح القمر على طوووول..

والمهم...

طبعااا انا (( محاولات علاجى )) كان على احدث ما توصل له العلم الحديث ...اقصد من ناحية الأجهزة والتقنيات .

هههههههههههههه

كله وجع قلب.

كله تجارب..

كله قلق.

والآخر اعترفوا ان مفيش حاجة ....لكن نصحونى بأنى كل سنتين على الأكثر لابد اعمل كشف كامل وتحاليل ومش عارف ايه؟؟(( بيداروا خيبتهم طبعااا ))..

الحكاية دى بقالها اد ايه؟؟؟

ييجى خمستاشر سنة .

وانا؟؟؟

هههههههههه

تمام والحمدلله رب العالمين.

لكن؟؟؟

كل سنة .....اسمع الكلام ....وكله يطلع كويس .

آه.....نسيت اقولك انى قدمت شكوى ف الطبيبة .وغيرت طبيبة الاسرة طبعاااا .لأنها اساءت لى نفسيا .

يعنى ياذهبية ياحبيبتى الانسان طالما عايش ف لدنيا دى بيشوف اللى ميخطرش على باله..

والمهم تخللى بالك..

يعنى منستهترش ...يعنى نعيش نظام (( حاذر ولا تخون )) حتى مع المرض.

والأطباء ؟؟؟

مش كلهم عندهم ضمير.رغم القسم.

للأسف الشديد .........اوقات كتير بيحاولوا يتذاكوا ويفتكروا انهم فاهمين اكتر من الباقى .

وعلشان انا فعلا اثق ف الله....وف نفسى .

فقط...

رضيت انى اقوم بكل التجارب دى .........لأن جسمى مش حايكذب.

جسمى ودمى حايقول الحقيقة .

الاشعات وتحليل الدم حايقول الحقيقة ..

حتى الشك البسيط....خللانى وافقت على تحليل النخاع.

والحمدلله رب العالمين..

كل شئ له حل ..

وان شاء الله كل الخير.... :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 27
      رجاءا الدعاء ان يخرج اخى هانى من غرفة العمليات بخير فهو داخلها من السابعة صباحا بعد ان انقلبت به العربية امس عدة مرات اه اخى
    • 9
      تمر على كلٍ منا ايام عصيبة ، وتختلف شدتها مرة تلو اخرى لكنى اعتقد انه مرت على منذ ايام .. اياماً هى الاشد والاصعب على الاطلاق اياماً كادت تهدد حياتى كلها ، اياماً تثبت ان لا مفر من الله الا اليه والحمد لله .. ظهرت بوادر انفراج ، لكنى ادين بالشكر لكل من وقف بجانبى ، وبذل الكثير او اليسير من الجهد لمساعدتى اخص بالشكر السادة الافاضل ( بترتيب عرض المشكلة عليهم ) الافوكاتو - الرافعى - رمضان لكم منى جزيل الشكر ، وادعو الله لكم بدوام الصحة والعافية . حسين
    • 1
      اخواتي و احبائي احنا خلاص تقريبا هنبدا بكره في العشر الاواخر و حبيت اني اذكر نفسي و اذكركم بالدعاء اكيد كلنا بنجتهد زياده في العشر الاواخر في قيام الليل و الصلاه و الدعاء و اكيد كلنا محتاجين للدعاء بس ياريت ما ننساش ندعي لبعض ....اكيد كل واحد من البلد اللي عايش فيه هيدعي لاهله و اسرته و ما ينساش اسرته الكبيره اسره المحاورات....عسي الله ان يعفو عنا جميعا ....و يشفي مرضانا ربنا يتقبل منا .... و كل رمضان و نحن جميعا في خير
    • 13
      اخواني واخواتي الأفاضل غمرتوني بلطفكم وجميل دعاءكم زال الخطر عن خالي العزيز وغادر غرفة العناية المركزة اليوم ( علمت بذلك من دقائق فقط) ولله الفضل حقيقية لا ادري كيف اشكركم على اهتمامك ودعاؤكم له الف الف الف شكر ويارب ما يحرمني من كرم اخلاقكم
  • أضف...