اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

خبر تحفة للي مقدمين هجرة لكيبيك و منتظرين المقابلات

Recommended Posts

عايز تتعلم اللغة الفرنسية من غير لا تنزل ولا تطلع ولا تضيع وقت و إنت قاعد في البيت أنا أعرف مدرسة بتدرس اللغة الفرنسية أون لاين عن طريق السكاي بي و بتعد لإختبارات الديلف و التي سي إف و كمان للمقابلات و هي أكثر من ممتازة عن تجربة و تقوم بالشرح من خلال مناهج فرنسية و أسعارها في متناول الجميع..على من يرغب في الإستفسار أو محاولة التواصل معها مراسلتي على الخاص و يا رب أكون أفدتكم

رابط هذا التعليق

عايز تتعلم اللغة الفرنسية من غير لا تنزل ولا تطلع ولا تضيع وقت و إنت قاعد في البيت أنا أعرف مدرسة بتدرس اللغة الفرنسية أون لاين عن طريق السكاي بي و بتعد لإختبارات الديلف و التي سي إف و كمان للمقابلات و هي أكثر من ممتازة عن تجربة و تقوم بالشرح من خلال مناهج فرنسية و أسعارها في متناول الجميع..على من يرغب في الإستفسار أو محاولة التواصل معها مراسلتي على الخاص و يا رب أكون أفدتكم

اتمنى تساعدنى فى الوصل اليها لانى بجد محتاج حد يدينى كورسات فرنسى لانى عايش هنا بالامارات والكورسات هنا غالية جدا جدا جدا ياريت تبعتلى الايميل على الخاص لانى مش عارف ابعتلك على الخاص لانى لسه مشترك جديد

رابط هذا التعليق

هو عدم اللا مؤاخذة ...الموضوع ده ما كانش ينفع يتقال في اي توبيك من التوبيكس بتاعت اللغة الفرنسية الي هي كتير بالمناسبة :)

Until the day when God shall deign to reveal the future to man, all human wisdom is summed up in these two words 'Wait and hope'

- = Alexandre Dumas=-

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je dis Oh! si j'avais les ailes de la colombe, Je m'envolerais, et je trouverais le repos -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اطباء بلا حقوق

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

كم ذا بمصر من المضحكات ..و لكنه ضحك كالبكا...المتنبي

رابط هذا التعليق

اتمنى تساعدنى فى الوصل اليها لانى بجد محتاج حد يدينى كورسات فرنسى لانى عايش هنا بالامارات والكورسات هنا غالية جدا جدا جدا ياريت تبعتلى الايميل على الخاص لانى مش عارف ابعتلك على الخاص لانى لسه مشترك جديد

حاضر لحظات وهيكون عندك

رابط هذا التعليق

هو عدم اللا مؤاخذة ...الموضوع ده ما كانش ينفع يتقال في اي توبيك من التوبيكس بتاعت اللغة الفرنسية الي هي كتير بالمناسبة :)

على فكرة أنا جديدة هنا و معرفش إن فيه توبيك خاص باللغة الفرنسية و أنا شايفة إن الموضوع بتاعي للمهاجرين لكيبيك بالذات لأني أحدهم و عارفة قد إيه دراسة الفرنسية والإعداد للمقابلة بتمثل مشكلة كبيرة عند المتقدمين للهجرة فحبيت أساعد و عالعموم شكرا لنصيحتك و أتمنى أكون جاوبتك على سؤالك

رابط هذا التعليق

الأخ أحمد مخلوف و الأخت منتال أسفة جدا رصيد مشاركاتي لا يسمح بإرسال رسائل عالخاص و لذلك يمكنكم التواصل عن طريق المحمول دة 0114940404

تم تعديل بواسطة maryous
رابط هذا التعليق

الأخ أحمد مخلوف و الأخت منتال أسفة جدا رصيد مشاركاتي لا يسمح بإرسال رسائل عالخاص و لذلك يمكنكم التواصل عن طريق المحمول دة 0114940404

شكراً جداً على المساعدة و ربنا يباركلك و يجازيكى كل خير.

الله في عون العبد ما كان العبد في عون أخيه

رابط هذا التعليق

يابنتي كتر ألف خيرك والخبر فعلا تحفة ولو كان اتقال في موضوع كانت ناس هتعرف وناس لأ .. كدا تمام اوي .. ممكن اللي عايز ينشر الخبر في بقيت المواضيع اوكي

بس انتي عايزة تراسلي عالخاص ليه اصلا خلي كل البيانات هنا عشان اكبر قدر من الناس تستفيد

هو دا رقم المدرسة ؟؟ مفيش ميل لها؟؟ والفلوس بتدفعلها ازاي؟؟

جزاكي الله خيرا :)

يااااااااااااارب عايزة اهاجر كندا

ساعدني لو كان فيها خير

رابط هذا التعليق

يابنتي كتر ألف خيرك والخبر فعلا تحفة ولو كان اتقال في موضوع كانت ناس هتعرف وناس لأ .. كدا تمام اوي .. ممكن اللي عايز ينشر الخبر في بقيت المواضيع اوكي

بس انتي عايزة تراسلي عالخاص ليه اصلا خلي كل البيانات هنا عشان اكبر قدر من الناس تستفيد

متشكره جدا على ذوقك و الرقم اللى أنا وضعته ده رقم زوجها و يمكنكم التواصل معها من خلالة لأنها سيدة ومقدرش أضع رقمها عالعام و ممكن التواصل عبر الإيميل ده أيضا

no_body_68@yahoo.com

و بالنسبة للفلوس سعر المستوى 300ج و مدته شهر بمعدل 4 حصص أسبوعيا و بالنسبة للإعداد للمقابلات بيكون بالحصة وسعر الحصة35ج و إرسال الفلوس عن طريق حوالة بريدية بإسم زوجها من مكتب البريد القريب لكي إلى مكتب البريد الخاص بالمحافظة اللي هي عايشة فيها وعلى فكره الفلوس بتوصل عندها بمجرد إرسالها يارب أكون أفدتك ولو عايزة أي إستفسار تاني أنا تحت أمرك

رابط هذا التعليق

• بعد 4 أسابيع...
  • بعد 5 أسابيع...

متشكره جدا على ذوقك و الرقم اللى أنا وضعته ده رقم زوجها و يمكنكم التواصل معها من خلالة لأنها سيدة ومقدرش أضع رقمها عالعام و ممكن التواصل عبر الإيميل ده أيضا

no_body_68@yahoo.com

و بالنسبة للفلوس سعر المستوى 300ج و مدته شهر بمعدل 4 حصص أسبوعيا و بالنسبة للإعداد للمقابلات بيكون بالحصة وسعر الحصة35ج و إرسال الفلوس عن طريق حوالة بريدية بإسم زوجها من مكتب البريد القريب لكي إلى مكتب البريد الخاص بالمحافظة اللي هي عايشة فيها وعلى فكره الفلوس بتوصل عندها بمجرد إرسالها يارب أكون أفدتك ولو عايزة أي إستفسار تاني أنا تحت أمرك

شكرا يا ماريوس بجد خبر تحفة فعلا

وربنا يجازيكي كل خير عالمعلومات المفيدة دي كلها

انا هحاول اتواصل معاها واقولك عالنتيجة

جزاكي الله كل خير وربنا يوفقك

يااااااااااااارب عايزة اهاجر كندا

ساعدني لو كان فيها خير

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...