اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ممكن اعرف اشتراك النوادى فى التجمع الخامس

سايكو

Recommended Posts

السلام عليكم

الاخوه الافاضل الاعضاء المقمين فى التجمع الخامس او المتوقع اقامتهم قريبا انشاء الله ياريت اى حد يفيدنى او يدلنى عن النوادى فى التجمع الخامس وطريقه الاشتراك والاسعار ومن الافضل نادى يكون قريب من منطقه ابو الهول 1 وكل عام وحضراتكم بخير

رابط هذا التعليق

هافيدك شوية باللى حصلت عليه الاجازة اللى فاتت

عندك نادى وادى دجلة وده فى التجمع الاول خلف اكاديمية الامن اشتراكه 60000

نادى بترو سبوت فى حى الياسمين واشتراكه 50000 ولو فى البترول او الجيش 40000

نادى القاهرة الجديدة وده 35000 ولسه لم يتم اكتماله لكن اتفتح فيه بعض الانشطة

نادى الزهور واعتقد ان ده اقربهم ليك وليا ( انا فى النرجس ) ومكانه فى المستثمرين الشمالية واشتراكه 70000 تقريبا

الكلام ده من سنة بالظبط الله اعلم الاسعار الان ايه اخبارها لو عرفت او حد من الاخوة عرف حاجة ياريت يبلغنا

إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول

اذا جالست الجهال فانصت لهم

واذا جالست العلماء فانصت لهم

فان فى انصاتك للجهال زيادة فى الحلم

وفى انصاتك للعلماء زيادة فى العلم

رابط هذا التعليق

هافيدك شوية باللى حصلت عليه الاجازة اللى فاتت

نادى بترو سبوت فى حى الياسمين واشتراكه 50000 ولو فى البترول او الجيش 40000

نادى القاهرة الجديدة وده 35000 ولسه لم يتم اكتماله لكن اتفتح فيه بعض الانشطة

نادى الزهور واعتقد ان ده اقربهم ليك وليا ( انا فى النرجس ) ومكانه فى المستثمرين الشمالية واشتراكه 70000 تقريبا

الكلام ده من سنة بالظبط الله اعلم الاسعار الان ايه اخبارها لو عرفت او حد من الاخوة عرف حاجة ياريت يبلغنا

خالص الشكر والتقدير لحضرتك

رابط هذا التعليق

الزهور من سنه بالظبط - طبعا زهور التجمع - كان ب 60000 مقدم 30000 والباقى 30000 على سنتين بشيكين كل شيك15000 .

اعتقد نفس الأسعار السنادى مفيش حاجه زادت .

معلش استاذ رؤوف قيمتك بالغلط بس مش خساره فيك وتستاهلها .

تحياتى

وإن بليت بشخص لا خلاق له... فكن كأنك لم تسمع ... ولم يقل

رابط هذا التعليق

الزهور من سنه بالظبط - طبعا زهور التجمع - كان ب 60000 مقدم 30000 والباقى 30000 على سنتين بشيكين كل شيك15000 .

تحياتى

شكرا على تصحيح المعلومة

انا كويس انى فاكر الاسعار لحد دلوقتى هههههههه

انا شايف ان الاسعار مبالغ فيها بشدة وخصوصا اذا عرفنا ان نادى العبور فتح واشتراكه 9000 جنيه فقط وباب الاشتراك مفتوح كمان الان

هم بيستغلوا ارتفاع مستوى التجمع بهذا الاسعار الهلامية مع العلم ان الاشتراك لا يمكن ان يباع مثلا وعند اضافة اى حد من الاسرة بيتم دفع مبلغ كبير برضه

انا بصراحة صرفت نظر عن الاشتراك لانى مش متاكد انى هاعيش فى شقة التجمع

إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول

اذا جالست الجهال فانصت لهم

واذا جالست العلماء فانصت لهم

فان فى انصاتك للجهال زيادة فى الحلم

وفى انصاتك للعلماء زيادة فى العلم

رابط هذا التعليق

تحياتى

شكرا على تصحيح المعلومة

انا كويس انى فاكر الاسعار لحد دلوقتى هههههههه

انا شايف ان الاسعار مبالغ فيها بشدة وخصوصا اذا عرفنا ان نادى العبور فتح واشتراكه 9000 جنيه فقط وباب الاشتراك مفتوح كمان الان

هم بيستغلوا ارتفاع مستوى التجمع بهذا الاسعار الهلامية مع العلم ان الاشتراك لا يمكن ان يباع مثلا وعند اضافة اى حد من الاسرة بيتم دفع مبلغ كبير برضه

انا بصراحة صرفت نظر عن الاشتراك لانى مش متاكد انى هاعيش فى شقة التجمع

أسعار النوادى فعلا غاليه بس مش عشان التجمع يعنى زهور مدينة نصر أعتقد ب 103000 ومبيقبلش عضويات جديده .

وفى ف 6 اكتوبر نادى مش متذكر اسمه برده ب60000 ومش النادى الأهلى .

زيادة الأسعار عشان الطلب أكتر بكتير من العرض .

انا حبيت اصحح لحضرتك معلومة ان اضافة فرد من الأسره بيتم بمبلغ بسيط مش غالى والأشتراك السنوى حاجه بتاع 200 جنيه تقريبا والأبن او البنت لما يكبروا بيتفصلوا بعضويه لوحدهم ويدوها لأولادهم وأجوازهم يعنى تقدر تقول ان العضويه بتتورث بمصاربف بسيطه لا تقارن نهائيا بالأشتراك لأول مره .

انا بس كان عندى استفسار . حضرتك او الأستاذ سايكو عندكم فكره كويسه بالكومباوندات اللى فى التجمع ؟؟

وإن بليت بشخص لا خلاق له... فكن كأنك لم تسمع ... ولم يقل

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

لى استفسار

انا عندى قطعة ارض فى ابوالهول 1 ومش متاكد حسكن فيها ام لا

هل لو اشتركت اليوم فى احد النوادى وبعد فترة اردت ان ابيع الاشتراك هل ده ممكن ام لا؟

ما هو قيمة الرسوم فى حالة اضافة عضو جديد او انفضال احد الاولاد بعضوية مستقلة.

رابط هذا التعليق

أنا اوي ... كنت .. وكان فعل ماضي سيبه في حاله .. ناوي أسأل على سعر الاشتراك في النادي ده أصله قريب من البيت عندي .. لكن بعد ما قريت كلام سيادتك يا استاذ رؤوف خلاص صرفت نظر نهائي.

اللهم احفظ مصر من الفتن؛ ما ظهر منها وما بطن

اللهم احفظ مصر من الفتن؛ ما ظهر منها وما بطن

رابط هذا التعليق

انا ناويه اسكن في الشروق ان شاء الله

و تخيلوا انه نادي هليوبلس في الشروق ب 150 الف جنيه؟؟؟؟؟؟ ومفيش بدائل ولا وسط في الاسعار يعني اما هليوبلس الناااااار او نادي الشروق الرياضي وده ب 15 الف تقسيط كمان وفيه كل الخدمات والانشطه الرياضيه واما نادي جرين هيلز الفاشل ب 30 الف وده مفيهوش اي حاجه معموله بقاله 7 سنين على نفس حاله

شايفين تفاوت الاسعار ؟؟انتوا لو مني تعملوا ايه؟؟؟فكرت في نادي الشروق بس خفت من سعره المتدني الزائد يكون انعكاس لمستواه الاجتماعي ايه رأيكم؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

لى استفسار

هل لو اشتركت اليوم فى احد النوادى وبعد فترة اردت ان ابيع الاشتراك هل ده ممكن ام لا؟

ارجو الرد من اهل الخبرة

رابط هذا التعليق

لى استفسار

ارجو الرد من اهل الخبرة

أكيد تقدر تبيعه واسأل النادي نفسه هيقول لك

انت لو نزلت من تمنه الفين جنيه عن تمنه الحالي هيتباع على طول مع العلم انه الاشتراكات بتزيد تمنها كل سنه او سنتين يعني ممكن ساعتها متخسرش وانت بتبيعه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...