اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ما هي مسا لة مستويات الهجره الكنديه

Recommended Posts

السلام عليكم...........

قرات في قت لاحق بانه سيحصل تغيرات في مستويات الهجره

و انه قد يطبق قريبا على بعض المدن

لكن مادا سيحدث ما الايجابي و ما السلبي في الموضوع وهل له تاثير على موضوع الهجره وقانون الهجره

ارجو الافاده

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest خبير مش اجنبي
      0
      كل ما تريد ان تعرف عن سياسات كل الاحزاب تجاه المهاجرين في 2019 فيديو قصير علي قناه خبير مش اجنبي  
    • 11
      السلام عليكم اجمل ناس وانا اول مره ادخل منتداكم الراقي ده بحس برياح وثلوج وشوارع كلها باللون الابيض :happy: طيب صديق عزيز لي عاوز يبدا رحلة الالف كيلو وهو مقيم هنا في جده وبيسالني هل هناك شركه او مكان ما يذهب اليه بكل اوراقه وهو ينهيها له ,, او شخص محترف مثلا يجري معه مقابله ويكون وكيله في انهاء كافة الاجراءات ومستشاره الشخصي ,, ولكم كل المحبه والاحترام ,,,
    • 4
      لو سمحتوا فيه مكتب اسمه ريتش ايميجريشن فتح فى مصر للهجره هل المكتب دا مثوق منه ولا لا ولو حد يعرف مكاتب موثوق منها ياريت يقول
    • 1
      السلام عليكم  حاليا انا فتحت ملف على موقع الهجره (كيك)  وجايب 7.5 ايلتس وعاادلت الشهاده وملفى جاب 359 نقطه...السؤال بقا... ايه اللى ممكن اعمله عشان يتم اختيارى؟ وازاى اصلا ده يحصل فى غياب خطاب توظيف من كندا؟وايه الوسائل اللى ممكن تسرع باختيارى؟وتقريبا الوقت اللازم لكده؟يعنى يه اللى ناقص؟ انا شاكر لحضرتكم جدا وكل عام وانت بخير...   شكرا ...
    • 5
      السلام عليكم ورحم الله انا سنى 29 سنه وصاحب شركه استيراد وتصدير من 3 سنين ومعايا توكيل ملابس امريكى فى مصر والبسبور مثبت عليه كده انى صاحب الشركه ديه بالاسم ده فى السجل التجارى المهم انا كنت فكرت فى الهجره لكندا فيدرال لان مينفعش كيبك لانى معرفش حرف فى الفرنساوى خالص ولا عمرى درسته حتى فى ثانويه عامله فانا الغرض من الهجره هو اللاندنج بالسبور وال SIN علشان اقدر اتحرك بالسبور الكندى والجنسيه فى البيزنس بتاعى وممكن اعمل كمان بيزنس هناك فانا مش رايح افكر نهائى ادور على وظيفه المهم علشان مطول
  • أضف...