اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الواد ابن ابو سليم ابو لسان زالف معاكو في المنتدي

mwefy

Recommended Posts

مسا الخير عليكو وعلي المحروسة كلها

انا ابن ابو سليم ابو لسان زالف عضو جديد طبعا هتسألوني

انا ليه مش داجخل باسمي طبعا هقول عشان اتكم براحتي انا استعرت الاسم دة من صديق ليا كان بيدرس معايا في الكوتاب واحنا صغيرين بس ربنا فتاحها علي ابوه واتعين في الحي وبقلو درج ادد الدنيا والبلية لعبت وراح كمل تعليمه في الدامعة وبقي حاجة كبيرة اوي اوي ف انا خد اسمة منه عشان ادارا فيه واقول اللي انا عايزه وطبعا هتقولولي ما انت بتتكلم كل يوم في الاخبار

ارجع واقول لا اللي في الجرنان دة كلام احمد رجب مش كلامي انا

انا هنا هتكلم براحتي و اقول كل حاجة خاصة وانا بقعد مع كبارات البلد ورجالتهل الي شايلين البلد شيل وطبعا شايلين البدل شيل دي ليها اكتر من معني ......... ايوة هو ده قصدي :rolleyes: عشان كدة عايزكم تقبلوني واحد منكم

ويجعله عامر

اذا لم تستحي فأفعل ما شئت

رابط هذا التعليق

مرحبتين بيك يا ابو سويلم (مش ابو سليم)....والف حمدالله علي سلامتك ونورت المنتدي...

وياتري حتكلمنا بقي علي الحكومة اللكترونية بتاعة البية نطيف ربنا يخليهولنا وما يحرمناش من جمايله اللي حتغرقنا انشاءالله...

الا صحيح اخبار البيه عاطف ايه الله يمسيه بالخير سمعت انه مسك منصب كبير جوي ...زي مشتشار في البنك الدوري والله الراجل ده يستاهل كل خير وخدم البلد كتير ويستاهل الوظيفة الابهة دي....هو بصراحة في حته الفلوس والبنوك مافيش اخوه

والسلامو عليكو

أننـا ندفع ثمـن غالـي لسلبـيـتـنا وسكوتنـا والثمن قـابـل للارتفــاع الى أن تتعـدى تكلفـة السـكوت والخنـوع تكلفـة التغـيير وقتهـا فقـط قـد يحـدث التغـيـيـر

رابط هذا التعليق

وياتري حتكلمنا بقي علي الحكومة اللكترونية بتاعة البية نطيف ربنا يخليهولنا وما يحرمناش من جمايله اللي حتغرقنا انشاءالله...

مش الكترونيه :rolleyes:

اسمها التكتروميه :angry:

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

اخبار البية عاطف الحمد لله زي كلت البهوات اللي خدموا مصر قاعد علي منصب اوباهه وعندة العربية الخنزيرة بتاعت ايام العز اصل البية الجديد لما حه حس ان البيه عاطف عينو عليها وقال في عقل بالو يعني الراجل يخسر كل حاجة سبوبة الرزق اللي سابها وكمان الخنزيرة وبعدين مش مشكلة هنسوي فلوس الخنزيرة كأنها ديون معدومة

mf)

رابط هذا التعليق

امال هنداوي فين يا ترى سيبته في كفر الهناودة وجيت هنا مع كبرات البلد والناس الي بتكتب على الكيبورد mf)

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

مش الكترونيه h):

اسمها التكتروميه  :D

فيروز يعني احنا كنا فهمنا الكترونية :huh: لما تصلحيها لنا بالكتروموتيه h): rs: :o

ويجعله عامر

رابط هذا التعليق

مش الكترونيه h):

اسمها التكتروميه  gt:

فيروز يعني احنا كنا فهمنا الكترونية :huh: لما تصلحيها لنا بالكتروموتيه rs: :o :D

ويجعله عامر

لا انت مش واخد بالك حضرتك gt:

الاخ ابن ابو سليم بيقولها كده gt:

بيقولها تكتروميه h):

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

امال هنداوي فين يا ترى سيبته في كفر الهناودة وجيت هنا مع كبرات البلد والناس الي بتكتب على الكيبورد  :unsure:

ده انا كده ازعل زعل كبيير

انا هنداوي يا ابو العم الواد ابن ابو سليم كان موجود هنا معايا يوم ومشي انا اللي موجود معاكو علي طول ان شاء الله

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...