اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عايزة حد يساعدنى الله يكرمكم في امتحان المعادله الكنديه الطبيه

Recommended Posts

السلام عليكم... انا عايشة في اسكندريه.. وخلصت ال 6 سنسن طب وفي الامتياز دلوقتى... وعايزة اعمل المعادله الكنديه وادخل الامتحان الاول قبل نهايه الامتياز ان شاء الله.. وبجد بقالى شهور بدور على حد يكون امتحنها عشان اساله على اجراءات الورق..

اولا عايزة اسال هل انا بوضعى ده ..خريجة ولا طالبه؟؟

ثانيا لو كنت خريجة هل مطلوب شهاده الامتياز في اجراءات الورق مع العلم ان شهاده الامتياز دي بنستلمها في نهايه الامتياز خااالص؟

ثالثا: هل بيقبلوا الشهاده المؤقته للبكالوريوس...وهل لازم يكون معاها ورقه افاده من الكليه بانى هستلم الشهاده النهايه بعد وقت..

ارجوووووكم حد يرد عليه بس يكون امتحن او يعرف حد امتحن

رابط هذا التعليق

مفيش مشكلة فى المعادلة الكندية .....يعنى انتى كده ممكن تبداى فيها عادى خالص وبالنسبة للشهادات دى امرها سهل...

هتدخلى على موقع طب مصر وتعرفى تفاصيل اكتر هناك

بالتوفيق

عبدى..تشاء واشاء..ولا يقع فى ملكى الا ما أشاء

فاذا رضيت بما اشاء..أعطيتك ما تشاء

رابط هذا التعليق

مفيش مشكلة فى المعادلة الكندية .....يعنى انتى كده ممكن تبداى فيها عادى خالص وبالنسبة للشهادات دى امرها سهل...

بالتوفيق

جزاكم الله خيرا للرد والاهتمام.. انا روحت المنتدى وقريت الاوراق المطلوبه.. بس هوه كاتب ان لازم شهاده الامتياز.. ودي مش معايا دلوقتى لانى لسه ماخلصتش الامتياز اصلا...وده سؤالى الاساسى.. هل انا طاله ولا خريجه

ياريت لو حضرتك امتحنتها او اى حد امتحنها يتواصل معايا

رابط هذا التعليق

بالتوفيق

جزاكم الله خيرا للرد والاهتمام.. انا روحت المنتدى وقريت الاوراق المطلوبه.. بس هوه كاتب ان لازم شهاده الامتياز.. ودي مش معايا دلوقتى لانى لسه ماخلصتش الامتياز اصلا...وده سؤالى الاساسى.. هل انا طاله ولا خريجه

ياريت لو حضرتك امتحنتها او اى حد امتحنها يتواصل معايا

للاسف لازم شهادة الامتياز.....انتى ممكن تبداى تذاكرى للمعادلة وتشوفى الكتب بتاعتهالحد ما تخلصى الامتياز وبعدين تقدمى على المعادلة الكندية بكل سهولة وتمتحنى الفرست

خالص تحياتى

رابط هذا التعليق

جزاكم الله خيرا...طيب كنت عايزة افهم بس حضرتك اتاكدت من فين.. يعنى عملتها وكده.. ولا حضرتك سمعت؟...لان المعلومة دي هتغير كتير بالنسبالى

رابط هذا التعليق

جزاكم الله خيرا...طيب كنت عايزة افهم بس حضرتك اتاكدت من فين.. يعنى عملتها وكده.. ولا حضرتك سمعت؟...لان المعلومة دي هتغير كتير بالنسبالى

ممكن ترجعى حضرتك الى للموقع الطبى ...هناك هتقدرى تلاقى اللى يفيدك اكتر .......ولو مفيش اجابة كافية حضرتك بتطرحى اسئلتك فى باب مغترب (طبيب-صيدلى-تمريض)

وان شاء الله سوف تجدى معلومات كافية

تحياتى

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...