اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      قامت الإدارة المركزية للمؤسسات العلاجية غير الحكومية وبالتعاون مع الأمانة العامة للصحة النفسية والتنسيق مع الإعرض الصفحة
    • 13
      أستاذ خالد ليا سؤال هل مسموح ان القادم بتأشيرة زيارة ينزل على مطار ينبع فى اى وقت ولا متحدد بميعاد زى باقى مطارات المنطقة الغربية برجاء افادتى فى هذا الموضوع وشكرا
    • 0
      الرئيسيةأخبار عاجلة مجلس الدولة يحيل المستشار صاحب الصور الفاضحة إلى التفتيش القضائى الأربعاء، 31 ديسمبر 2014 - 02:28 م مجلس الدولة كتب حازم عادل قرر مجلس الدولة إحالة المستشار ناصر عبد الرحمن إلى التفتيش القضائى بمجلس الدولة بشأن تداول بعض مواقع التواصل الاجتماعى والصحف الإلكترونية لصور غير لائقة منسوبة لأحد مستشارى المجلس المعارين لدولة قطر. وتؤكد إدارة المجلس أن مجلس الدولة حريص كل الحرص على الحفاظ على قدر وقامة القضاء وتنقية الثوب القضائى مما قد يعمق به من شوائب واتخاذ كافة الإجراءات الحاسمة
    • 5
      النهاردة كنت ماشي على طريق الملك عبد الله - الرياض وجدت لجنة تفتيش على الطريق امام مركز المؤتمرات وكانوا بينزلوا ركاب الأجرة
    • 3
      لو سمحتم لاي حد نزل مصر قريبا يعني الشهر ده هل بيحصل تفتيش علي الاموال في المطار وخاصة برج العرب في اسكندرية يعني بتتسأل علي الفلوس اللي انت نازل بيها لان سمعت ان فيه قانون بمبلغ معين -يعني لو انا نازل بفلوس اسرتي وواحد باعت معايا فلوس لاهله لتسديد ديون شقة له كل الكلام ده اخباره ايه وبعدين حاجة تانية لو انا عندي حساب في بنك في مصر بس بالجنية المصري وهو حساب جاري حتي لا اخد فوائد وادخل في موضوع الربا وكده هل لو بعت دولارات عليه قبل مانزل مصر وروحت اسحبها من البنك هل حيرضوضوا يدوهالي دورلارات
  • أضف...