اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ألبوم إنسان لحمزة نمرة

Dreamwithme

Recommended Posts

بجد يادريمي اغاني جميلة وصوت جميل ومعاني فعلا رائعة

بقالي كتير ماسمعتش المعاني دي

تسلمي ياقمر

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

بجد يادريمي اغاني جميلة وصوت جميل ومعاني فعلا رائعة

بقالي كتير ماسمعتش المعاني دي

تسلمي ياقمر

كويس إن الألبوم عجبك يارضوي

ياتري أيه أكثر أغنية أعجبتك؟

<p class='bbc_center'><span style='color: #000080'><strong class='bbc'><span style='font-size: 14px;'>"من مدحك فإنما مدح مواهب الله فيك.....فالشكر لمن وهب وليس لمن وُهِب له" ابن عطاء السكندري<br /><br />"اللهم من ضاق صدره بنا فاجعل قلوبنا تتسع له" الامام أبو حنيفة</span></strong></span></p>

رابط هذا التعليق

مايعجبنى فيه إتجاهه فى للون غناء فقد من فترة طويلة و ده شيء يحسب له. و هو بيتبع اكتر بطريقة سرد قصة معينه معينة فى اغنية و هو لون من الغناء افتقدناه من مده طويلة.

رابط هذا التعليق

صرخة مصري مغترب وأغنية التغريبة

طعم البعاد صبار و الغربة ليل بهتان . يا قلبي يا موجوع إياك تكون قلقان . لو طالت المسافات أنا و الأمل إخوات و تالتنا كان الليل دنا ليا فيها النيل و ليها فيا الروح ماختارتش اني اروح منا جوعي كان كفران . ملعون أبوك يا طموح آخرك تشوفلي كفيل لكني مش قلقان تذكرتي رايح جاي . أنا مش في بلدي عويل لكني مش متشاف زهرة سنيني عجاف مع ان ليا عزيز إفتوني في رؤياي لموا الأماني إزاي حطوها ع البسبور أحلامي صبحت بور ممنوع عليها الضي لكني مش قلقان تذكرتي رايح جاي .

البعد عنك خوف و أنا ع الرجوع ملهوف لكن هعود ازاي و مكاني كله ضيوف يا قلبي يا موجوع يا آهه حاضنة دموع حب البلد بيعيش لما يموت الجوع . يا حضن بيسعني و احتاجتله و باعني . ساعة ما مد إيديه شاور و ودعني .. لكني مش قلقان تذكرتي رايح جاي .

http://www.youtube.com/watch?v=ljg3WmjR42Q&feature=related

تم تعديل بواسطة Radws

لك الله يا مصر

مدونتى : حكايات عابر سبيل

radws.blogspot.com

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...