اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كل سنه وانت طيب يا اجمل ( عنبو ) في الدنيا !

Recommended Posts

كل سنة وانت طيب يا باشمهندس

وانت طيب يا دكتور متشكر جدا على مرورك الكريم

وانت طيبه يا مدام مغتربه اينعم الصوره مش ظاهره عندى بس انا متأكد ان ذوقك كويس فاكيد هتبقى حاجه كويسه متشكر جدا على مرورك الكريم

كل سنة وأنت بألف خير وسعادة وحب وحلم ويارب كل أحلامك تتحقق يا عنبو :give_rose:

وانتى طيبه يا دكتوره ويارب يجعل ايامك كلها خير وهناء وسعاده ونباركلك وانتى واخده الدكتوراه

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

كل سنة وانت طيب يا عنبو cheer.gif وعقبال ميت سنة و يا رب تفضل معانا علطول give_rose.gif

تعبيرا عن اعتزازي لسيادتكم : لو وريتك محاضرة الكيميا السنة دي عامله إزاي هتستغرب ازاي صورتك مش اتهزت في نظري Head.gif

أنا بهزر طبعا happy.gif

cheer.gifcheer.gifHappy cheer.gif Birthday cheer.gifcheer.gif

وانت طيبه يا اجمل دامو فى الدنيا كلها دامو اختى الضغيره الشقيه جدا

وبالنوسبه للكيميا ده كاس وداير على الكل من ضمن الحاجات اليى كنا بنعانى منها اثناء الدراسه اننا كنا بمنتحن كورسين مختلفين تماما فى نفس الورقه تخيلى مثلا لما تبقى قاعده بتذاكرىclinical chemistry وبعدين تروحى تذاكرى petrol chemistry والاتنين فى نفس الورقه طيب ياعالم ازاى كده البترول هيدخل على الطب وهيبقى مش كويس يقولى هى كده الحمد لله انها عدت على خير بس لما تدخلى فى التخصص بقى وخصوصا فى postgraduate هترتاحى جدا لان كل المواد هيكون على الاقل ليها علاقه ببعضها

كل سنة وانت طيب يابشمهندس محمد

و السنة الجديدة تكون بداية خير عليك وتحقق فيها كل احلامك

وانتى طيبه يا مدام هند وربنا يجعل ايامك كلها خير وسعاده ويباركلك فى اولادك ومتشكر جدا على مرورك الكريم

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

وانتى طيبه يا روشه اليى مدخله البسمه على وجوه الاعضاء بس انا عاوز اقولك على حاجه الجمله اليى باليابانى ناقصه حرف فى الكلمه التانيه من جهة اليمين

طب ماتسيحش قدام الناس كده وخليها بيني وبينك :blush2:

وبعدين انا اللي منقصه الحرف ده بمزاجي (اصلي لازم احط التاتش بتاعي على كل حاجه)حتى الياباني ;)

رابط هذا التعليق

كل سنة وانت طيب ياعنبو باشا ويارب يجعل كل ايامك اعياد ويديم عليك الفرحة والهنا والرضا.

ودايما كدة نبارك لك ف الأفراح .

عيد ميلاد سعيد جداااا..(( قصدى بقى سبوع ميلاد سعيد جداااا))

دايما كدة اوصل متأخرة ..

بس المهم انى وصلت ...صح؟؟

فين بقى الشاى ؟؟ والحاجات الحلوة؟؟

يارب دايما متجمعين ف الخير... :clappingrose: :clappingrose: :clappingrose: :clappingrose: :clappingrose:

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

كل سنة وانت طيب ياعنبو باشا ويارب يجعل كل ايامك اعياد ويديم عليك الفرحة والهنا والرضا.

ودايما كدة نبارك لك ف الأفراح .

عيد ميلاد سعيد جداااا..(( قصدى بقى سبوع ميلاد سعيد جداااا))

دايما كدة اوصل متأخرة ..

بس المهم انى وصلت ...صح؟؟

فين بقى الشاى ؟؟ والحاجات الحلوة؟؟

يارب دايما متجمعين ف الخير... :clappingrose: :clappingrose: :clappingrose: :clappingrose: :clappingrose:

وانتى طيبه يا مدام سلوى انتى واسرتك واحفادك وكل واحد تعرفيه واليى متعرفهوش

وبالنسبه للشاى والحاجات الحلوه ولو انك جايه متأخره وكمان مافيش حتى حتة هديه ( اه منكم يا تبوع اوربا ) ( وش فتفوته ) بس اتفضلى حضرتك البوفيه مفتوح لمدة اسبوع

رابط هذا التعليق

كل سنة وانت طيب يا اعز الناس

معلهش جيت متاخر

كل دعواتى لك بالتوفيق والنجاح وتحقق كل اللى نفسك فيه

طول ما املى معايا معايا وفى ايدي سلاح

حافضل اجاهد وامشى وامشى من كفاح لكفاح

طول ما ايدي فى ايدك اقوم واقف واهتف واقول

حيّ حيّ على الفلاح

داري يا داري انا احميك بايمـــــانى

طول ماذراعى معايا ابني واعلي بنياني

حافضل عايش فيها بجهدي واملى ابنيها

انا روحى فداها وفدا اهلى واوطـــــاني

زاحف يا شعبي تمحي الماضي رياحك

عهــدك جوا ف قلبي والبطولة جراحك

أيامنـــــا اللي جاية وارادتنا القويـــــة

تنصرنا يا وطني ويملا الدنيا صباحك

نمشي ونمشي والعزة تعيــــــش ويانا

لأ احنا منرجعش ولاتتراجع فى خطانا

تهتف اراضينا لنا والنصر ينــــادينا

يلا بينا يلا وربــنا معانا

رابط هذا التعليق

عنبو صديقي .. كل سنة وانت طيب وعقبال مليون سنة

سوري لو جت متأخرة شوية بس انا مسافر والله ومدخلتش المحاورات من فترة

تحياتي

العقول الكبيرة تبحث عن الأفكار ..

والعقول المتفتحة تناقش الأحداث ...

والعقول الصغيرة تتطفل علي شؤون الناس ....

رابط هذا التعليق

عنبوووووووووو...يا ابن الأيه..عيد ميلادك و ما تقولش ولا تزغدنى عشان ادخل و اهنى و الحق لى حتة تورتة و لا تشيز كيك؟؟؟

طيب كملت كام سنة...رد من غير ما تخبى..

طيب ايه رأيك ابعت لك شوية تلج ع الشتا كدة هدية عيد ميلادك:closedeyes:

اصل حاليا كندا اتضربت و الجو بقى حر و رطوبة...شفت النيلة

المهم السنة الجاية نفسك تحقق ايه ؟؟؟ و ايه اللى حققته السنة اللى فاتت بعد ما اتمنيته؟؟؟

لا تندم على حب عشته...حتى ولو اصبح ذكرى مؤلمه..... فأذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ..... ولم يبقى فيها غير الاشواك فلا تنسى انها منحتك عطرا جميلا اسعدك

رابط هذا التعليق

كل سنة وانت طيب يا اعز الناس

معلهش جيت متاخر

كل دعواتى لك بالتوفيق والنجاح وتحقق كل اللى نفسك فيه

وانت طيب يا صديقى الغالى العزيز وبعدين ياعم انت تتأخر زى ما بدك انت عريس عريس يا جدوعان

كل سنه وانت طيب يابشمهندس وعقبال مليون سنه في صحة وسعاده وهنا

سامحني جاءت متاخره شويه

تحياتي

وانت طيب يا بشمهندس ولا يهمك وربنا يبارك لك فى التوأم ويتربوا فى عزك يارب متشكر جدا على مرورك الكريم

عنبو صديقي .. كل سنة وانت طيب وعقبال مليون سنة

سوري لو جت متأخرة شوية بس انا مسافر والله ومدخلتش المحاورات من فترة

تحياتي

ماجد صديقى العزيز والله ياعم ليك واحشه كنت على بالى من يومين فينك ياعم عاوزين نشوفك الكلام ده مينفعش لازم نشوفك يعنى لازم نشووووووووفك

عنبوووووووووو...يا ابن الأيه..عيد ميلادك و ما تقولش ولا تزغدنى عشان ادخل و اهنى و الحق لى حتة تورتة و لا تشيز كيك؟؟؟

طيب كملت كام سنة...رد من غير ما تخبى..

طيب ايه رأيك ابعت لك شوية تلج ع الشتا كدة هدية عيد ميلادك:closedeyes:

اصل حاليا كندا اتضربت و الجو بقى حر و رطوبة...شفت النيلة

المهم السنة الجاية نفسك تحقق ايه ؟؟؟ و ايه اللى حققته السنة اللى فاتت بعد ما اتمنيته؟؟؟

سوسو رااااااااانى اختى الغاليه ( رب اخت لك لما تراها وكمان بقى لم تلدها امك تصدق ) يعنى كندا ورجالة كندا اقصدى ستات كندا كندا بقت رطبه ( حلوه رطبه دى ) امال انا اعمل ايه انا فى جده حيث الرطوبه والرطوبه والرطوبه تصدقى انا احيانا بدخل التوبيك بتاع ايهاب سالم مخصوص علشان اشوف الصور اليى بيصورها فى كندا علشان تدينى ايحاء ان لسه فيه اماكن بارده ابعتى يا بنتى شوية تلج انا هسيح هنا فى الحر ده

بالنسبه لسؤلك : على المستوى العملى الحمد لله حققت يمكن اكتر ما كنت احلم به او اتوقعه كمان فى خلال السنه انما على المستوى الشخصى حصل دروب فى شوية حاجات كده بس الحمد لله رااااااااااااضى ومبسوط وسعيد جدا بقضاء الله وعارف ان ربنا ما مبيجبش وحش

تم تعديل بواسطة عنبو

رابط هذا التعليق

و هيا الحياة يا عنبو يا بنى إيه...غير شوية دروبات صغيرة فوق بعضيها:closedeyes:

ولا يهمك يا باشا اضحك ..تضحك لك الدنيا...

هه ما قلتش بأه كملت كام سنة يا بابا جدو:protest:

لا تندم على حب عشته...حتى ولو اصبح ذكرى مؤلمه..... فأذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ..... ولم يبقى فيها غير الاشواك فلا تنسى انها منحتك عطرا جميلا اسعدك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...