اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اشتباكات بين الشرطة ومتظاهرين بميدان التحرير

Recommended Posts

البلطجيه يهجمون على المعتصمين في التحرير بقنابل الملوتوف واشتباكات عنيفة بين الجانبين والامن المركزي يدخل الميدان ,,

اليوم السابع يا أخ أرك تقول فى هذا الخبر أن من يهاجمون المعتصمين ليسوا بلطجية وإنما هم مجموعة من الباعة الجائلين فى الميدان وأنهم يهاجمون المعتصمون نظرا لما يرونه ( وقف الحال ) بالنسبة لهم نتيجة لهذه الاعتصامات فى ميدان التحرير ولا ادرى إن كانت اليوم السابع صادقة أم لا

رابط هذا التعليق

• الردود 343
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

لاسلوب اللي بينتشروا بيه وبيتحركوا يدل على انهم منظمين

انا كمان حطيت فيديو هناك موضح اكتر

تحيتي

المجد لولادك المخلصين ...

رابط هذا التعليق

البلطجيه يهجمون على المعتصمين في التحرير بقنابل الملوتوف واشتباكات عنيفة بين الجانبين والامن المركزي يدخل الميدان ,,

اليوم السابع يا أخ أرك تقول فى هذا الخبر أن من يهاجمون المعتصمين ليسوا بلطجية وإنما هم مجموعة من الباعة الجائلين فى الميدان وأنهم يهاجمون المعتصمون نظرا لما يرونه ( وقف الحال ) بالنسبة لهم نتيجة لهذه الاعتصامات فى ميدان التحرير ولا ادرى إن كانت اليوم السابع صادقة أم لا

شوف اللينك ده

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=447639

المجد لولادك المخلصين ...

رابط هذا التعليق

استاذى الفاضل ابراهيم عبدالعزيز

عندى تساؤل - انا اعرف ان رزق الباعه الجائلين دا معتمد على لمة الناس والاعتصامات ..

.عاوز افهم ازاى اتهجم واضرب واحد لو مشى فعلا مش حيكون فيه رزق لى فى الميدان ؟؟

اتذكر الجمعات السابقة كانت هناك باعه جائلين بكثرة طبعا اللى عاوز يشرب واللى عاوز شاى واللى عاوز سندوتشات ومناديل وووو ...

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...