اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كان بدري عليك يامنمان!!!

mnman

Recommended Posts

• الردود 51
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الاخت فريدة: شكرا علي الكلمات الرقيقة... وعلشان انا عارف الفضول الستاتي!! فالعروسة مش سعودية ولا كمان مصرية ولا فلبينية ولا هندية ولا باكستانية ولا ماليزية ولا عربية!!! حظر فظر واتصل ب 0900 تكسب رحلة طيران و اقامة للمدينة المنورة

تكونش برازيليه :)

*اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى و قلة حيلتى و هوانى على الناس

*اللهم و لى امورنا خيارنا و لا تول امورنا شرارنا

* الساكت عن الحق شيطان أخرس

* الشعوب تستحق حكامها

رابط هذا التعليق

دكتور وليد: شكرا جزيلا علي كلماتك الرقيقة!! وعقبال اولادك!!

اخي سكوربيون: هيا فرة بعقل!! دي عاملة زي برد الصيف اول مايصيب ميطلعش!!! دي طبعا فرة الحب ياسكوب ياخويا!!! وشكرا علي التهاني!!

محمد: شكرا جزيلا علي كلماتك الرقيقة!!

كليو: شكرا جزيلا وعقبالك يارب!! ياكليو انا قلت مش عربية!! تبقة ياهلا ازاي بس!!! الاجابة خطاء حاول مرة اخري!! عند معرفة الحل الصحيح اتصل علي 0900 تكسب جوائز نقدية!!!

كفاية: حبيب قلبي شكرا علي المنجة!! بس انا اول مرة اعرف انها فيها فسفور :) :)

الاستاذ محمد ابوزيد: شكرا جزيلا وان شاء الله ليك عزومة بعد الزواج علشان مدام سيدة وحضرتك تقيموا طبيخ زوجة المستقبل!!! وللاسف انا في الخبر الان!!

حشيش: شكرا جزيلا!! وطبعا بقينا في الهوا سوا ياحشيش ياخويا!!! وعقبال الباقي من رجال المحاورات!!

مودي: انا كنت دايما اقول انك ما اشبك شئ ومهضوم كتير!! بس اجابتك الضمنية غلط!! حاول مرة اخري!!

أفيونة: شكرا علي السلام والتحية يامعلم افيونة!!!

الاخت فريدة: مينفعش تكون من البرازيل!! لو جت السعودية ياحتقتلني ياحتنتحر!! اصل البرازليات مينفعش يلبسوا عباية!!! صعبة شوية!!!حاول مرة اخري تكسب جوائز عينية !!!

تم تعديل بواسطة mnman

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

لاهى عربية ولا برازيلية .....تكونش يابانية أو هندية...دى حاجة تحير..

متسهلها شوية يا عم منمان يعنى قولنا مثلآ على 10 إختيارات واحنا نختار على طول

:) :)

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

متسهلها شوية يا عم منمان يعنى قولنا مثلآ على 10 إختيارات واحنا نختار على طول

stnd::  :P

يعنى أنهى من دول؟؟

لادا

تويوتا

جاجوار

دايو

:o

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

وعلشان انا عارف الفضول الستاتي!! فالعروسة مش سعودية ولا كمان مصرية ولا فلبينية ولا هندية ولا باكستانية ولا ماليزية ولا عربية!!!

يا هلا... stnd::

ماشى ياكليو إنتى ومودييكس... بدكم العروسة ترفض الأستئدام وتبئى بضيعة أبوها فى مصر وأنا أبئى بضيعة أمى هون :o

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

ججور ولادا ومرسيدس!!! بقول حتجوز مش داخل فورميلا 1 !! :D :D

علي العموم وذلك لتسهيل الامور الحرف الاول : جنوب أفريقيا!!! واهو الواحد يضمن تذكرة في كاس العالم 2010 ميلادي علي متنظم مصر كاس العالم 2010 هجري!!! fwrk: :D .....!!!!

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

ججور ولادا ومرسيدس!!! بقول حتجوز مش داخل فورميلا 1 !! :D  :D

علي العموم وذلك لتسهيل الامور الحرف الاول : جنوب أفريقيا!!! واهو الواحد يضمن تذكرة في كاس العالم 2010 ميلادي علي متنظم مصر كاس العالم 2010 هجري!!! :D  :D .....!!!!

:D

جنوب أفريقيا..!!!

ليه كدة بس..!!!

ده الانجليزى بتاعهم وحش أوى يا منمان... cbyb:

ياللا ألف ألف مبروك وربنا يتمم بألف خير ونعيش ونشوفلك ولاد شقر وعنيهم ملونة :D

(عشان أنا كل الجنوب أفريقيين اللى أعرفهم شقر وعنيهم ملونة ماعدا مانديللا... fwrk: )

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

يعنى ناسبنا مانديلا .......

قشطة عليك يا مان ...... بلا مصر بلا المغرب بلا تونس ..... امشى مع الكسبانة و عوم على وش الفتة

جوهانسبيرج و الكاب من أجمل مدن العالم , و اكيد حماك حيظبطلك اسبوعين تلاتة كل سنة هناك .....

بيقولك الماس هناك زى اللب عندنا ..... قزقز يا سيدى و افتكر حبايبك ...

عايز مانجة تانى ؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

ألف مبروك وبالرفاء و البنين أن شاء الله.

ما أجمل المناسبة، و ما أجمل و أطهر المكان. ربنا يسعدكم أن شاء الله. fwrk: :D :D

رابط هذا التعليق

لو إنها متأخرة شوية ...

ألف ألف مبروك يا منمان .... بالرفاء و البنين إن شاء الله ... ربنا يسعدكم و يبارك لكم ...

رحم الله الأفاكاتو وإخناتون وإسكنهم فسيح جناته

__

وجوه في العاصفة - هل تحب عملك - كيف تعمل الأشياء - أزمة الحد الأدني

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      فى 15 مايو 1926 تقدم أحد طلبة القسم العالى بالأزهر ببلاغ إلى النائب العام يتهم فيه د.طه حسين أنه ألف كتابا سمعرض المقال كاملاً
    • 0
      لا أدرى السبب الحقيقى الذى جعلنى فى طفولتى أتخيل مصر بملامح صلاح جاهين على عكس السائد دائما فى وجدان المصريينعرض المقال كاملاً
    • 0
      خطبة عن العمل في الإسلام بعنوان (عليك بالعمل ولا تكن من الهمل) للشيخ محمد نبيه يوضح فيها تعريف العمل لغة واصطلاحا ويبين أهمية العمل في الإسلام وما هي أنواع العمل وأخلاقه والحكمة من مشروعيته.   العمل في الإسلام ذُكِر العمل في الكثير من النصوص الدينيّة التي وَرَدت في القرآن الكريم والسنّة النبويّة على حدٍّ سواء، حيث قال الله -عزّ وجلّ – في كتابه الكريم: (هُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ ذَلُولًا فَامْشُوا فِي مَنَاكِبِهَا وَكُلُوا مِن رِّزْقِهِ ۖ وَإِلَيْهِ النُّشُورُ). (سورة الملك:
    • 0
      هل جربت أن تعيش يوما من دون تفكيربالتأكيد لا.. جميعنا لدينا أفكار مواقف وأحلام تقتحم أذهاننا وطبيعى أن نفكعرض الصفحة
    • 0
      تتلخص اهمية المواقع الالكترونية في المزايا و الفوائد التي تقدمها لكل من صاحب الشركة او صاحب الموقع نفسه والمستخدم النهائي، وهي كما يلي: إمكانية الوصول لعملائك على مدار اليوم كل شيء على الإنترنت مُتاح للوصول إليه في خلال 24 ساعة وبشكل أسبوعي على مدار العام، كما أنّ العميل لا يبذل الكثير من الجهد عندما يُقرر طلب خدمة أو شراء سلعة عبر موقع إلكتروني. تواصل معنا الان لنحقق طلبك : تصميم مواقع الكترونية كما يُمكنك الوصول إلى أكبر عدد ممكن من العملاء في مختلف الدول والمناطق الجغرافية، خ
  • أضف...